ספורט ישראל

התעמלות אומנותית: זהב וכסף למתעמלת לינוי אשרם בגביע העולם בפזארו, איטליה

0
0

כסף לנבחרת הג׳וניור בתחרות גביע העולם בהתעמלות אומנותית בפזארו, איטליה ◄ יו״ר איגוד ההתעמלות מר אופיר פינס-פז; ״אנו רואים במתעמלת האמנותית לינוי את אחת ממתעמלות העתיד של ישראל. היא רק השנה עלתה לליגה של הגדולות ובתקופה האחרונה ובמיוחד היום הוכיחה שהיא שייכת לליגה הזו״.
התעמלות אומנותית: זהב וכסף למתעמלת לינוי אשרם בגביע העולם בפזארו, איטליה
התעמלות אומנותית: זהב וכסף למתעמלת לינוי אשרם בגביע העולם בפזארו, איטליה

לינוי אשרם המתעמלת האמנותית, זכתה היום (יום ראשון | כ”ג ניסן התשע”ה), במדליית זהב ובמדליית כסף בתחרות גביע העולם בהתעמלות אומנותית בעיר פזארו (Pesaro), לחוף הים האדריאטי, איטליה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

המתעמלת האומנותית הצעירה אשרם, אשר עלתה רק השנה לתחרויות הבוגרות, הציגה יכולת נפלאה כבר במוקדמות, והיום בגמר החישוק קיבלה את הציון 17.400, הקדימה מתעמלות מ-בלארוס ו-רוסיה וגרפה את מדליית הזהב היוקרתית.

גם ב’תרגיל האלות’, המשיכה המתעמלת אשרם להבריק, ואף זכתה בציון 17.500 ובמדליית הכסף, כשרק מתעמלת רוסיה, הצליחה להקדים אותה. עפ”י ויקיפדיה בתרגיל אלות, המתעמלות עוסקות ב; זריקות ותפיסות, סיבובים, רקיעות, שמיניות ועוד.

האלות עשויות עץ או חומר סינתטי, באורך של 40-50 ס”מ ובמשקל מינימאלי של 150 גרם לכל אלה. לדרגת ילדות בין 25-50 ס”מ ומשקל מינימום של 75 גרם לאלה.

יו״ר איגוד ההתעמלות מר אופיר פינס-פז, אמר, בעקבות ההישג הישראלי בהתעמלות אמנותית שהיא תת-ענף במסגרת ענף ההתעמלות, אשר בו המתחרות הן נשים בלבד, כי; ״אנו רואים במתעמלת האמנותית לינוי את אחת ממתעמלות העתיד של ישראל. היא רק השנה, היא עלתה לליגה של הגדולות ובתקופה האחרונה ובמיוחד היום הוכיחה שהיא שייכת לליגה הזו״.

שירותי אסטרטגיה שיווקית תוך יצירת בידול, מיתוג וניהול מוניטין של משרד ’גיל לבנוני תקשורת ומיתוג אישי’ נמסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; ’נבחרת הג׳וניור של ישראל בהתעמלות אומנותית’ המשיכה הופעה נפלאה לנבחרת ישראל כשזכתה היום ב’מדליית כסף’ ב’תרגיל הכדור’ בתחרות גביע העולם הנערכת בעיר פזארו, איטליה.

הנבחרת, אשר אתמול זכתה במדליית הארד בקרב רב, התחרתה היום במכשירים השונים וזכתה במקום השני עם תוצאה של 15.833.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן