הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-8 עד ה-14 במרס 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-8 עד ה-14 במרס 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-8 עד ה-14 במרס 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-8 עד ה-14 במרס 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילידי המזל יכולים לשמוח מבחינה כלכלית כיוון שנראה שכוכבים רבים נמצאים הפעם בבית הכספים שלכם ונותנים לכם הזדמנויות חדשות.

♥ ל- מזל החודש – דגים

♥ מזל דגים התאמה לבני מזלות אחרים

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ בחודש הקרוב ייכנסו כוכבים רבים לבית האישיות והכספים שלכם, עובדה שאומרת שמצד אחד יהיה לכם הרבה מאוד עבודה לעשותה, אך מצד שני במידה ולא תקשיבו לגוף שלכם תאבדו אנרגיה רבה. זה בדיוק הזמן להקשיב לעצמכם, לגוף שלכם ולאני הפנימי שלכם ולא לסחוט את עצמכם יתר על המידה. ילדים וצעירים מכם במשפחה יסבו לכם הרבה נחת. זה גם הזמן לנסות וליצור עבור עצמכם עיסוק שהוא בגדר תחביב.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית האישיות כך שנראה שאתם בתקופה שבה יש לכם יכולת לממש את עצמכם דרך יצירה. זהו זמן מצוין עבורכם להוציא את התחושות הפנימיות שלכם דרך ריפוי בעיסוק כלשהו ולא צריך להיות חולים כדי להבין שעיסוק בעבודת יד כלשהי נותנת לכם אפשרות מצוינת לרוגע פנימי שלאחרונה מאוד חסר לכם. אל תמהרו ליטול תרופות מרגיעות, עדיף בדרך טבעית.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב מארס נמצא בבית תת ההכרה שלכם כך שנראה שזוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול השותפים לכם בחיים או בעסקים עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובתם. ייתכן ולאחרונה נאלצתם לעשות שינויים שיעזרו לכם בהמשך, בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה. נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם החדשה שגורמת לכם להתנהל אחרת.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב וונוס נמצא בבית החברים שלכם , עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, לעיתים אתם נוטים לבזבזנות יתר. הצורך שלכם לפצות את עצמכם על ידי קניית חפצים לבית הינו נכון וחיוני עבור המשך מוצלח של תחושותיכם והיכולת שלכם לפנק אחרים בהמשך.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב וונוס נמצא בבית הקריירה שלכם למשך כל החודש הקרוב כך שעבורכם זו חגיגה. תקופה של אירועים אישיים ומקצועיים שיכולים לגרום לכם להרגיש מאוד אהובים ורצויים על ידי אחרים. יש לכם צורך לפנק ולהתפנק וזה בדיוק הזמן שבו תוכלו לומר לעצמכם שהנה הגיע גם הזמן לדאוג לעצמכם ולא להיות נטו רק לטובת האחרים. גם הכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת יגרום לכך שתהיו יותר וורבליים ורגשיים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ גם תקופה לא פשוטה עוברת עליכם, למרות שהכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם. עובדה זו נותנת שני דברים. האחת היא שלילידי תחילת המזל מחכה התחלה חדשה ומשמחת עם הכוכב יופיטר שמגיע אליכם ומאפשר לכם להתחיל בדרך שאתם אוהבים ובחיים שאתם בוחרים לעצמכם. מצד שני, אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל חשים בכל עוצמת כובדו של הכוכב סטורן שמבצע עכשיו את הנסיגה וגורם לכך שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם על רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים לכם ולמעשה בדרך כזו אתם גם נתרמים על ידי האחרים. ייתכן שמחצית מהדברים שאתם מתכננים לא ייצאו אל הפועל בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופה שהיא חסרת בהירות עבורכם ואתם מנסים להמשיך להיות בשליטה ומאוד יעילים.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כישרונותיכם. הכוכב וונוס שאחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הזוגיות, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הכישרון שלכם ולקבל את מלוא הפידבק לכך. ייתכן ומבחינה כספית תאלצו לפעול בצורה אחרת ממה שהורגלתם עד עכשיו.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מארס שהוא השליט של המזל שלכם נכנס לביקור בבית העבודה למשך כל החודש הקרוב. משמעות עובדה זו היא כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. כמו כן, גם בית הקריירה שלכם מופעל בפרק זמן זה כך שנראה שיש לכם יכולות לשלב בין הצורך שלכם לפעול למען העתיד המקצועי שלכם ובין העובדה שאתם נדרשים לגייס כוחות לשם כך – ונראה שתצליחו.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ בחודש הקרוב יגיע לביקור אצלכם הכוכב סטורן והוא זה שגם נמצא בנסיגה עכשיו ולכן יתכן שגם הרבה מתח פנימי מחכה להשתחרר אצלכם ועדיין אינכם יודעים כיצד עושים זאת. התקופה קשה עבורכם כיוון שהיא דורשת מכם התכנסות פנימה ונבירה בעמקי נשמתכם בעוד שאתם מאוד שואפים לפרוץ את הגבולות וללכת קדימה. זה בדיוק הזמן לשאול את עצמכם את השאלות הנוקבות ולקבל תשובות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים המשפחתיות שלכם כיוון שנראה שבצורך שלכם ללכת קדימה בחיפוש מהות ומשמעות בחייכם, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות. ולכן, בחודש הקרוב מומלץ לכם לפעול בחיזוק היחסים המשפחתיים שלכם ובכך לפעול לטובת הכלל ופחות לפעול עבור טובתכם האישית.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם נמצאים היום בתקופה שהיא לאחר המחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ולכן מומלץ לכם להקשיב מה מנסים להגיד לכם ובעיקר בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי. חברים קרובים יעזרו לכם בכל מה שתבקשו מהם .

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן