רדיו | טלוויזיה

’בית הקלפים’ העונה השלישית החל משבת ה- 28.2 בערוץ yes Oh HD ובyes Binge‏

0
0

כנשיא מכהן, מה עומד בפני “פרנק” ג’יי אנדרווד? מרסיסי השמועות, ניתן להבין שהעונה החדשה תעסוק במערכת היחסים שבין ארה”ב לרוסיה, ודמות רוסית חדשה, המוגדרת כ”נפלאה” תצטרף אל הסדרה, יחד עם דמות מסתורית של רופא, המוגדר כ”אדם חכם מאוד” ◄ עונות 1-2 זמינות במלואן ב-yes Binge.
’בית הקלפים’ העונה השלישית החל משבת ה- 28.2 בערוץ yes Oh HD ובyes Binge‏
’בית הקלפים’ העונה השלישית החל משבת ה- 28.2 בערוץ yes Oh HD ובyes Binge‏

ביבי נתניהו עם דו”ח מבקר המדינה, בוז’י הרצוג עם השתיקה בפרשת העמותות, הם ממש “כסף קטן” ליד מיודענו פרנק אנדרווד, אותו מגלם השחקן קווין ספייסי זוכה האוסקר וגלובוס הזהב, בסדרת הטלוויזיה הפופלרית ’בית הקלפים’ (House of Cards) שהיא סדרת דרמה-פוליטית אמריקאית, החוזרת למרקע, זו העונה השלישית, החל משבת הבאה ה-28.2 בערוץ yes Oh HD וב-yes Binge‏.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עלילת הסדרה ’בית הקלפים’ (House of Cards) על פי ספרו של מייקל דובס, עוקבת אחר פרנסיס “פרנק” ג’יי אנדרווד, חבר קונגרס ממדינת קרוליינה הדרומית, המכהן כמצליף סיעת המפלגה הדמוקרטית בבית הנבחרים של ארצות הברית. הפוליטיקאי השאפתן וחסר מעצורים בוושינגטון, שלא יעצור ולא יבחל בכלום על מנת לכבוש את הפסגה.

בעונה הקודמת, פרנק ואשתו קלייר (השחקנית רובין רייט) והעוזר הנאמן שלו דאג סטמפר (השחקן מייקל קלי) שמצא את מותו בסיום העונה, יצאו במסע להפלת הנשיא המכהן בכל האמצעים האפשריים, ממניפולציות, ספינים, ועד לרצח, ושאלוהים יעזור למי שעמד בדרכם.

בעונה הראשונה לאחר בחירתו לנשיאות של גארת’ ווקר, מצפה אנדרווד להתמנות למזכיר המדינה של ארצות הברית, אך לאכזבתו הנשיא חוזר בו מהבטחתו ומודיע, כי בכוונתו למנות מועמד אחר. אנדרווד, יוצא למסע ברוטלי של תככנות פוליטית על מנת לנקום, לקדם את מעמדו ולטפס במעלה הסולם הפוליטי.

אנדרווד, משתמש בעיתונאית זואי ברנס, צעירה שאפתנית, כשופרו להדלפות, ובחבר קונגרס מפנסילבניה פיטר רוסו, נרקומן ואלכוהוליסט, ככלי שרת להשגת מידע וקידום אינטרסים פוליטיים ובאנשים אחרים הסובבים אותו, בהם ראש סגל הבית הלבן, יושב ראש בית הנבחרים, סגן הנשיא ומפכ”ל המשטרה. במהלך תככיו, נעזר מיודענו אנדרווד באנשי אמונו; רעייתו קלייר שבמקביל מקדמת אינטרסים משלה, ובדאג סטמפר, ראש לשכתו.

במהלך העונה השנייה, מתמנה אנדרווד לסגן הנשיא. עם התאבדותו הפתאומית של חבר הקונגרס פיטר רוסו, העיתונאית זואי ברנס, החלה לשאול שאלות חמורות על מעשיו של אנדרווד, מה שגרם לפרנק אנדרווד לזרוק אותה אל פסי הרכבת התחתית, במסווה של התאבדות העיתונאית.

לאורך העונה ממשיך אנדרווד בתככיו וחותר תחת הנשיא המכהן. בכהונתו כסגן הנשיא, נקט פרנק בשורת מהלכים מורכבים שנועדו להחליש את הממשל.

הדברים הגיעו עד כדי שהנשיא הגיש את התפטרותו עקב וועדת חקירה שנפתחה נגדו. אנדרווד, הושבע לנשיא, במקומו.

כעת, לקראת העונה השלישית של ’בית הקלפים’ החל מיום שבת הבאה ה-28.2, בערוץ yes Oh HD וב-yes Binge‏, כנשיא מכהן, מה עומד בפני פרנק? מרסיסי השמועות, ניתן להבין שהעונה תעסוק במערכת היחסים שבין ארה”ב לרוסיה, ודמות רוסית חדשה, המוגדרת כ”נפלאה” תצטרף אל הסדרה, יחד עם דמות מסתורית של רופא, המוגדר כ”אדם חכם מאוד”.

עוד נרמז שכהונתו של אנדרווד, בעונה השלישית עתידה להיתקל בקשיים רבים, ודבר אינו קבוע לעד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן