מינויים במגזר הציבורי

מרכז הרפואי הלל יפה: ד”ר מיכל שטיין, המנהלת החדשה ליחידה למחלות זיהומיות

0
0

’היחידה למחלות זיהומיות של המרכז הרפואי הלל יפה’ בעיר חדרה, עוסקת במספר היבטים ביניהם מתן ייעוצים קליניים למטופלים במסגרת מחלקות האשפוז השונות, פיקוח על מתן נאות של אנטיביוטיקה, תחום מניעת זיהומים צולבים, הוראת מתמחים וסטודנטים, עבודות מחקר ועוד ◄ המרכז הרפואי הלל יפה, התחדש גם במרפאה ייחודית ל’מחלות זיהומיות בילדים’.
מרכז הרפואי הלל יפה: ד
מרכז הרפואי הלל יפה: ד”ר מיכל שטיין, המנהלת החדשה ליחידה למחלות זיהומיות

מינוי חדש במרכז הרפואי הלל יפה – חדרה; ד”ר מיכל שטיין, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות. דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, הגב’ דפנה נבו, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; במהלך חודש פברואר נכנסה ד”ר מיכל שטיין, מומחית ברפואת ילדים ובמחלות זיהומיות לתפקיד מנהלת היחידה למחלות זיהומיות. עם מינויה, התחדש המרכז הרפואי גם במרפאה ייחודית ל’מחלות זיהומיות בילדים’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ד”ר שטיין, היא בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, והתמחתה ברפואת ילדים בחטיבת הילדים של בית החולים וולפסון בין השנים 1997 ל-2002. בתום ההתמחות שימשה כרופאה בכירה ב’מחלקת לרפואה דחופה בילדים’ ובהמשך פנתה להתמחות על ב’מחלות זיהומיות’.

בתום התמחותה זו, ועד למינויה החודש במרכז הרפואי הלל יפה, שימשה ד”ר שטיין כרופאה בכירה וכיועצת למחלות זיהומיות בחטיבת הילדים של בית חולים וולפסון. בין השנים; 2007 ל-2011, כיהנה ד”ר שטיין כמזכירה הכללית של החברה הישראלית לרפואת ילדים (חיפ”ק), ומשנת 2013 מכהנת כמזכירת האיגוד למחלות זיהומיות. כמו כן, היא חברה מן המניין ב’וועדה המייעצת לחיסונים’ ב’משרד הבריאות’.

’היחידה למחלות זיהומיות של המרכז הרפואי הלל יפה’ בעיר חדרה, עוסקת במספר היבטים ביניהם מתן ייעוץ קליני למטופלים במסגרת מחלקות האשפוז השונות, פיקוח על מתן נאות של אנטיביוטיקה, תחום מניעת זיהומים צולבים, הוראת מתמחים וסטודנטים, עבודות מחקר ועוד. היחידה, תורחב בקרוב מבחינת כוח אדם רפואי וסיעודי ויורחבו שטחי פעילות.

אחד משטחי פעילות אלו, כבר ניכר בשטח; השבוע, החלה ד”ר שטיין, להפעיל מרפאת ייעוץ לילדים בתחום המחלות הזיהומיות בה ניתנים שירותים, כגון; ייעוץ באשר לזיהומים מולדים, דלקות גרון חוזרות, מחלות חום חוזרות (כולל; PFAFA), ברורים באשר לחום מתמשך, ייעוץ במתן חיסונים – באופן שוטף ובנסיבות מיוחדות, טיפול ב’מורסות’ חוזרות ועוד.

המרפאה למחלות זיהומיות של המרכז הרפואי הלל יפה, פועלת כל יום שני בין השעות 09:00 ל- 11:00. ההגעה למרפאה היא על ידי פניה למוקד זימון תורים בטלפון; 04-6304252 וכרוכה בטפסי הפניה של רופא הילדים המטפל בקהילה וכן בטופס התחייבות מהמבטח הרפואי (קופת החולים).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן