חדשות כאן ישראל משה נעים עיתונות | תקשורת המונים

נתניהו נגד נוני מוזס ידיעות אחרונות ו-Ynet, הפועל להפיל השלטון

ראש הממשלה נתניהו; "הביקורת המושמעת נגדי מקורה בנוני מוזס. ישנם גורמים רבים בתקשורת אשר עושים את עבודתם נאמנה. הם מבקרים את השלטון בצורה עניינית גם אם נוקבת. אבל פה מדובר בדבר אחר לגמרי; איש עסקים רב זרועות בתקשורת מנהל מסע הכפשות שיטתי נגד ראש ממשלה מכהן, כדי להחליף שלטון בישראל, למען אינטרס עסקי מובהק ורווח כספי אישי" ◄ עיתונאי "ידיעות אחרונות" נחום ברנע, הסב ככל הנראה, תחום מקצוע מעיתונאי לרופא פסיכיאטר והתבטא בצורה מביישת את מקצוע העיתונות, בין הגיגיו; "ראש הממשלה נתניהו, רדוף פחדים וזקוק לאשפוז".
0
0
ראש הממשלה נתניהו נגד ארנון מוזס, מוציא לאור של עיתון ידיעות אחרונות ואתר Ynet
נתניהו נגד מוזס

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, החליט הבוקר (יום שני | כ’ שבט התשע”ה) להסיר את הכפפות ולתקוף את מו”ל ידיעות אחרונות ואתר Ynet מר נוני מוזס, הגורם העיקרי לטענתו אשר עומד מאחורי גל ההכפשות נגדו ונגד רעייתו; “הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן: הגורם המרכזי שעומד מאחורי גל ההכפשות נגדי ונגד רעייתי הוא נוני מוזס, המוציא-לאור של העיתון ”ידיעות אחרונות“ ואתר האינטרנט Ynet. הוא אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את ’שלטון הליכוד’ בראשותי, לסגור את עיתון ״ישראל היום״ ולהשיב את השליטה הדורסנית של ״ידיעות אחרונות״ בעיתונות הכתובה”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה מר נתניהו, המשיך וכתב בפוסט שלו בדף הפייסבוק; “בשבועות האחרונים ההתקפות נגדי כבר לא מופיעות פעם אחת ביום, בשעות הבוקר, כשהעיתון ״ידיעות אחרונות״ מופץ. הן מתפרסמות כמעט כל שעה, ולעתים אפילו מדי חצי שעה, באתר YNET.

שתי במות אלה, יוזמות ומתזמנות הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות נגדי ונגד רעייתי כחלק ממסע תקשורתי להחלפת שלטון הליכוד בשלטון השמאל ולהשתלטות מחדש של נוני מוזס על שוּק התקשורת“.

נתניהו, מאשים את מו”ל ידיעות אחרונות ואתר Ynet מר נוני מוזס, כי; “מסע ההכפשות הנרחב והמשורשר הזה משתמש בין השאר בעובדים לשעבר, המנסים להוציא כספים מהמדינה שלא כדין, וגם בכל מיני גורמים אינטרסנטיים אחרים. אינני טוען שכל הביקורת המושמעת נגדי מקורה בנוני מוזס.

ישנם גורמים רבים בתקשורת אשר עושים את עבודתם נאמנה. הם מבקרים את השלטון בצורה עניינית גם אם נוקבת. אבל פה מדובר בדבר אחר לגמרי; איש עסקים רב זרועות בתקשורת מנהל מסע הכפשות שיטתי נגד ראש ממשלה מכהן, כדי להחליף שלטון בישראל, למען אינטרס עסקי מובהק ורווח כספי אישי”.

ראש הממשלה מר נתניהו, מבהיר, כי; “אני מביא את הדברים לידיעת הציבור, כדי להבהיר; הליכוד ואני לא נירתע מהכפשות אלה. נמשיך להיאבק, נגד כל ההכפשות הזדוניות, למען ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל. איש לא יעצור בעדנו. זהו רק קצה הקרחון. ארחיב על כך בהמשך”. הבטיח וסיכם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו.

◄ העיתונאי נחום ברנע, הסב ככל הנראה, תחום מקצוע מעיתונאי לרופא פסיכיאטר

מקהלת מלחכי הפנכה, החלה בתגובה משעות הבוקר להשמיע את קולה, כדי לזכות בקרבה למו”ל העיתון שהיה פעם העיתון של המדינה ולאתר Ynet בראשם של מלחכי הפנכה, עומד העיתונאי, פובליציסט ובעל טור ב”ידיעות אחרונות“, מר נחום ברנע, ובעבר בעיתון השמאל עיתון “דבר” שהיה עיתונה היומי של ההסתדרות הכללית.

כזכור עיתון דָּבָר, הופיע בין 1925 ל-1996, העיתונאי ברנע, חתן פרס ישראל בתחום התקשורת לשנת תשס”ז, הסב ככל הנראה את תחום מקצוע מעיתונאי ל-רופא פסיכיאטר והתבטא היום בצורה מביישת את מקצוע העיתונות; “ראש הממשלה נתניהו, רדוף פחדים וזקוק ל…אשפוז.

במשדר הרדיו “סדר יום” ברשת ב’ של “קול ישראל” אמר ברנע לעיתונאית קרן נויבך, כי הטענה שהעלה נתניהו; “מטורפת” וכי יש לו נטייה להתבטא באופן לא-אחראי.

ברנע, אף הביע ספק ביכולתו של ראש הממשלה לקבל החלטות ותהה אם נתניהו, מצפה, כי העיתון, יימנע מפרסום התביעות המשפטיות שהגישו עובדים לשעבר במעון ראש הממשלה.

◄ בוז’י הרצוג; זה אנחנו או הוא

ראש “המחנה הציוני” ח”כ יצחק (בוז’י) הרצוג, הגיב על טענות ראש הממשלה מר נתניהו וכתב בפוסט שלו בדף הפייסבוק שלו; “הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן: ביבי, מתעסק בתקשורת ובעצמו, רק כדי להתחמק מלתת תשובות על יוקר הדיור והמחיה, הפערים החברתיים, וכל שאר הנושאים שהוא הזניח והתעלם מהם – כי הוא עסוק רק בעצמו.

זאת גם הסיבה שהוא מתחמק מעימות איתי. שש שנים שלמות של חוסר עשייה, וגם עכשיו – אין תכנית, אין חזון ואופק, אין שום דבר חדש להציע. כולם מבינים זאת.

ביבי, אזרחי ישראל לא רוצים ראש ממשלה שנלחם כל היום בידידינו בעולם ובתקשורת, אלא ראש ממשלה שנלחם באויבים ולמען האזרחים. זה אנחנו או הוא, וב-17 במרץ, אנחנו נחליף את השלטון ונדאג לטפל בכל הבעיות שהוא הזניח, בזמן שהיה עסוק רק בעצמו”. כתב ראש “המחנה הציוני” ח”כ יצחק (בוז’י) הרצוג.

◄ הדס מוזס ליכטנשטיין; אבל ראבאק!!!! מה נהיה??? אם ראש הממשלה עסוק כל היום רק בלהכפיש את אבא שלי

הדס מוזס ליכטנשטיין (31) היא בתו של מו”ל “ידיעות אחרונות” ואתר האינטרנט ynet, מר ארנון (נוני) מוזס, התגייסה לאביה המותקף וכתבה באריכות פוסט משלה בדף הפייסבוק; “חיכיתי וחיכיתי ולא ידעתי אם להגיד ולהגיב. לאבא שלי אין פייסבוק, אז מאוד מקווה שהוא לא יכעס עליי כשהוא יקרא את זה…. אבל ראבאק!!!!

מה נהיה??? אם ראש הממשלה עסוק כל היום רק בלהכפיש את אבא שלי, מאוד עצוב לחשוב במה הוא לא מתעסק!!! איפה מתחילים – חינוך, דיור, רווחה, בריאות והאיראנים.

או האיראנים, לפתע הם ודאעש הפכו לבעיה זניחה וקטנה, כאילו שלא הייתה מלחמה לפני פחות משנה, כאילו שאין מלחמה עכשיו וכאילו שאין רעב במדינה. לא – מה שביבי נתניהו עסוק בו הוא נוני מוזס.

גבירותיי ורבותיי – זה מה שראש הממשלה שלכם מתעסק בו. זה כבר לא קשור לדעות פוליטיות. זה קשור למי אתם רוצים שיהיה שם בשבילכם כאזרחים – מישהו שעסוק בלדאוג לביטחון ולרווחה או מישהו שעסוק בל הכפיש אחרים.

זה קשור לזה שבמקום שידאגו לנו עסוקים כל היום בלספר לכם שקרים. חינמון – (נו באמת, אי אפשר לקרוא לנייר הזה של ישראל היום עיתון, לא באמת…) שכל מטרתו היא לקדם מועמד פוליטי. ואין לי בעיה עם תחרות. זה דבר בריא.

אבל תחרות שמטרתה היא באמת נתינת אפשרויות לצרכן שידע שמקבל תקשורת וצרכנות נכונה ולא ממוממנת על ידי להעמיד פה ראש ממשלה. וללא שום קשר לצד הפוליטי שלכם – זה באמת או הם או הוא. בואו נצא מהחושך אל האור”. סיכמה הדס מוזס ליכטנשטיין, הבת של…

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן