הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-6 עד ה-12 בפברואר 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-6 עד ה-12 בפברואר 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-6 עד ה-12 בפברואר 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-6 עד ה-12 בפברואר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה במזל שלכם וגורם לכם למחשבות עמוקות אודות החיים ותובנות כיצד אתם רוצים לתכנן את עתידכם ומיהם האנשים שאותם אתם רוצים לצדכם.

♥ ל- מזל החודש – דלי

♥ מזל דלי התאמה לבני מזלות אחרים

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★נראה שאתם מחכים שהתקופה הנוכחית שבה אתם מושפעים, מהכוכב מרקורי שנמצא בנסיגה במזל שלכם תחלוף, כיוון שעכשיו אתם מאוד עמוסים בתוכניות וברעיונות אך נראה שחלק גדול מהדברים שאתם מתכננים לא יוצא לפועל ולעיתים קרובות לא בגלל העובדה שאתם נקטתם בהליכים שהביאו לביטול העניין, אלא בגלל אנשים אחרים שחייבים שהתוכניות שלכם לא תאמו להם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם נמצאים בתקופה ייחודית ומעניינת עבורכם כיוון שמרבית הנושאים שאתם מנסים ליישם אכן מסתדרים עבורכם וזאת בגלל ביקור הכוכב מארס במזל שלכם שגם נותן לכם את הכוח הנדרש כדי לעשות כל מה שאתם רוצים ובעיקר כל מה שנדרש ממנו כוח פיזי. כיוון שכך, נראה שאתם נהנים מאהדת האנשים הקרובים לכם ולכן זה יהיה גם הזמן הנכון עבורכם לתכנן את הפעולות הבאות שלכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ במהלך החודש הקרוב יהיה נכון עבורכם לנסות ולתהות על קנקנם של האחרים ולבדוק מהם המטרות שלהם ביחס אליכם. לא מומלץ לכם בשלב הזה להגיד את כל העולה על לבכם ונראה שהצורך שלכם בחופש הוא כזה שאתם מוכנים לשלם את המחיר האישי עבור המטרות האישיות שלכם. מומלץ לכם לנסות ולהוריד קצת הילוך ולעזור לעצמכם על ידי הקשבה לקול הפנימי שלכם שינחה אתכם בדרך הנכונה.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ נראה שזוהי תקופה פחות טובה לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית כיוון שכל מה שאתם מתכננים בשלב הזה עדיין מתעכב והבטחות שהבטיחו לכם לא תמיד מתממשות. אל תראו שאתם מתרגזים או מאבדים שליטה כיוון שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד עדינה וכל מהלך לא נכון שלכם יכול לגרום לכך שתפורשו בצורה מוטעה על ידי הממונים שלכם ולכן התוכניות המקצועיות שלכם מתעכבות.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ השבוע הוא חלק מתקופה סוערת למדי בה כוכבים כמו מארס שמביא אתו עשייה אינטנסיבית ואילת המזל וונוס, שמביאה אתה מערכות יחסים נמצאים בזווית מאוד מאתגרת אל המזל שלכם ולכן נראה שאתם מועדים ללחצים גבוהים מהרגיל שגורמים לכם להיות חסרי סבלנות במידה כזו שאתם נוחים לכעוס ואף להתפרץ. כדי לא לאבד את נקודות הזכות שלכם, מומלץ לכם לנסות ולפעול ביישוב הדעת ובסבלנות.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ בשבוע הקרוב יש לכם סיכוי להרבות בנסיעות ונראה שאנשים שאתם קרובים אליהם מבקשים את קרבתכם בגלל היכולת שלכם להבין ולהכיל. את מחשבותיכם ורגשותיכם האישיים השאירו לעצמכם והסתפקו בכך שאתם מאוד מקובלים והחברים במעגל הראשון שלכם מחפשים את קרבתכם על מנת שתוכלו לסייע להם בקשיי היום יום שלהם. שינויים פתאומיים יכולים להיות הקו המנחה שלכם בשלב זה, ולכן זרמו עם כך.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ גם השבוע אתם עדיין נמצאים בעיצומה של סערה רגשית, ולמעשה היא תימשך כל עוד נסיגת הכוכב מרקורי תהייה במזל המולי לכם ובבית השותפויות שלכם. כל עוד לא תסדירו את ענייניכם האישיים שנוגעים לחיי השותפויות שלכם, הרי שלא תצליחו להיות רגועים ביישום תכניותיכם ולכן מומלץ לכם לנסות ולפתור בדרכים נעימות את המחלוקות שיש לכם עם האנשים הקרובים והסובבים אתכם בחייכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב מארס נמצא בדיוק במזל המולי לכם הוא מזל דגים ולכן נראה שאתם מרגישים שגורמים חיצוניים מנסים בכל פעם לנער אתכם מחדש ולגרום לכם לפעול ובניגוד לרצונכם האמתי. כיוון שכך התגובות שלכם יכולות להיות חדות ומידיות ולא תמיד יתקבלו בברכה על ידי האנשים הקרובים לכם, כיוון שמבחינתם הם פועלים לטובתכם אך בעיניהם אתם מסרבים לקבל את העצה והתמיכה שלהם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ השבוע יתאים לכם להשקיע זמן, מרץ ואנרגיה בכל מה שקשור לנושא העבודה. נראה שאתם מקובלים על ידי האנשים שקשורים אתכם בקשרי עבודה ולכן יש לכם אפשרות להיעזר בהם בכל פעם שאתם שואפים להתקדם. כל זה נובע מהצורך שלכם להוכיח את עצמכם ואת יכולותיכם ולכן הצורך שלכם בריגושים יידחה הפעם לטובת ההבנה הפנימית שלכם שהפעם, כך צריכים להיות פני הדברים.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית המשפחה שלכם ובכל הנוגע למעגל המשפחתי הראשון של חייכם ולכן נראה שאתם צפויים לחילוקי דעות על רקע העובדה שכל אחד רואה את הדברים בצורה שונה, אך עדיין יש צורך להתפשר בגלל הקרבה המשפחתית והרגשית. כמו כן, גם השמש בשמיים תימצא בחודש הקרוב בבית זה, ולכן נראה שיהיו לכם חילוקי דעות פנימיים כיצד יש לנהוג במצבים השונים.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ כוכבים רבים של עשייה נמצאים אצלכם הפעם בבית המקושר עם המעגל המשפחתי הראשון של חייכם, אך נראה שאתם פועלים מתוך תחושת תסכול שגורמת לכם להתפרצויות לא רצוניות שאחר כך אתם מאוד מתחרטים עליהם. למרות שישנם גם רגעים נעימים ומרגשים , אתם זוכרים ומתמקדים בקושי ומרגישים נסערים ביותר בכל פעם שאינכם יכולים לבלום את תחושת חוסר המנוחה הפנימי שלכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם עדיין נמצאים תחת השפעתו של הכוכב מרקורי שמבצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם ולכן תקופה זו מאוד רגישה עבורכם ולא נראה שכדאי לכם לקחת על עצמכם אחריות חדשה. השאירו לעת עתה את הדברים כפי שהם ואל תתפתו לתחומי עשייה חדשים שכרוכים בהוצאה כספית. אל תדאגו שמא אתם מזניחים את התוכניות שלכם, כיוון שכרגע אתם עושים את הדבר הנכון.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן