הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-30 בינואר עד ה-5 בפברואר 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-30 בינואר עד ה-5 בפברואר 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-30 בינואר עד ה-5 בפברואר 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-30 בינואר עד ה-5 בפברואר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הימים הקרובים עומדים להיות בסימן השפעת הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת הבין אישית, אך נמצא בנסיגה ונותן את אותותיו והשפעתו במזל שלכם

♥ ל- מזל החודש – דלי

♥ מזל דלי התאמה לבני מזלות אחרים

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★הכוכב מרקורי הפעם מבצע את הנסיגה שלו במזל שלכם ויישאר כך גם במשך כל החודש הקרוב ולכן מומלץ לכם לבדוק היטב עם עצמכם מהם הנושאים שעדיין לא פתרתם עם עצמכם ומדוע כדאי לכם לפעול על מנת שתיישבו את הנושאים שבהם עדיין יש לכם מחלוקת. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה הרבה יותר טובה כיוון שנפתחים בפניכם הזדמנויות שעדיין לא מומשו.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם המזל שבחודש הקרוב אמור ליהנות משילוב שני כוכבים שבאים לבקר אתכם. הכוכב וונוס המקושר עם נושאי כספים ומערכות יחסים מצד אחד , ומנגד נמצא הכוכב מארס המביא אתו הרבה אנרגיה פיזית לעשייה ופעולה. שילוב שני כוכבים אלה ביחד מבטיח לכם כי הכול יתנהל על מי מנוחות מתוך שילוב הכוחות הפועלים. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לדחוף תכניות קדימה למימוש מטרותיכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים במקום הרבה יותר נוח מאי פעם כיוון שמרבית הכוכבים משפיעים על בית החברים והחברה שלכם ונראה שמצאתם את האנשים שיכולים להתאים לכם ברמה הרגשית והאישית. כיוון שכך ייתכן שגם תאלצו לעיתים לפעול כנגד תפיסת האישית שלכם, אך תוכלו להשלים עם כך ולהפיק מכך את המרב. מומלץ לכם בתקופה הזאת לא לשתף את רגשותיכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב וונוס יימצא בבית החברים והחברה בשבוע הקרוב וייתן לכם מענה רגשי לצרכים החברתיים שלכם. זה בדיוק הזמן הנכון לצאת כמה שיותר בין אנשים שאתם מרגישים שקרובים לכם בדעותיהם וליהנות מכך ככל שאתם יכולים. מבחינה מקצועית זוהי תקופה רגישה יותר כיוון שהשפעת כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם גורמת לכך שאתם נאלצים להיות הרבה יותר קשובים ופשרניים לסביבה.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב מארס נמצא כבר במזל שלכם ולכן אתם מרגישים שאתם דינמיים ונמרצים ורוצים לפעול ככל שאתם יכולים על מנת שתפיקו את מקסימום התועלת בהיבט המקצועי אליו אתם שואפים להגיע. היזהרו לא לפעול בצורה מאוד אינטנסיבית ולעיתים אף אגרסיבית בגלל העומס בו אתם נמצאים. למזלכם נכנס גם הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים ויעדן את ההתנהלות שלכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו במקום המקושר עם סיומים והתחלות ולכן אתם נמצאים עכשיו בשלב של חשיבה מעמיקה בה אתם תוהים ביניכם לבין עצמכם מהי הדרך הנכונה עבורכם . ייתכן ותאלצו להוציא כספים שלא התכוונתם להם קודם לכן אך הפעם לא תהיה לכם ברירה והנסיבות תהיינה כאלה שאתם תאלצו להיות פחות מחושבים ולתת מעצמכם הרבה יותר משהתכוונתם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב מרקורי יוצר את הנסיגה שלו בבית השותפויות שלכם וייתן את אותותיו והשפעתו במהלך כל החודש הקרוב. ולכן, נראה שאתם נמצאים בתקופה של חשבון נפש, כיוון שמהלך כוכבי זה מתקשר עם העובדה שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, עובדה שממילא גורמת לתהיות ולצורך לממש את הדברים שתוכננו במהלך השנה, אך עדיין לא הושגו.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית העבודה שלכם כך שנראה שבמהלך כל החודש הקרוב תהיו מאוד עסוקים במה אתם צריכים לעשות ומהי הדרך הנכונה על מנת לקדם את עצמכם. ביחד עם כך, הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נכנס אליכם לבית השותפויות, כך שזה בדיוק הזמן לעשות את תאום הציפיות ההכרחי עם השותפים לכם לעבודה ולקחת בחשבון את ההשפעה של כוכב התקשורת.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המקושר עם כל נושא העבודה ולכן נראה שבשלב הזה של חייכם אתם מנסים לעבוד ולפעול כמה שיותר על מנת להדביק את מה שהחסרתם בפעמים שלא יכולתם לעבוד כפי שבאמת תכננתם. הצורך שלכם בעצמאות מנחה אתכם הפעם בדרך הנכונה ואתם לא מתייאשים בכל פעם שמישהו מסרב לכם ואכן אתם פועלים בדרך הנכונה.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מרקורי מבצע את החנייה שלו בבית המשפחה הקרובה שלכם ומביא לידיעתכם את הצורך וההבנה שלמעשה המחויבות שלכם למשפחה הגרעינית הוא הדבר הכי חשוב עבורכם ומשם אתם מקבלים את הכוח ובכל פעם שמישהו מנסה לקחת אתכם למקום המנוגד לצורכיכם האמיתיים, אתם מתקוממים ומוכנים אף להגיע למצב שאתם מוכנים לסיים קשרים ומערכות יחסים.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ מרבית הכוכבים במהלך החודש הקרוב יהיו אצלכם בבית המשפחה הקרובה ונראה שהפעם אתם יודעים שהרבה דברים תלויים בכם ובהתנהגות שלכם. הכוכב וונוס נכנס אל בית זה וישהה שם במהלך כל החודש הקרוב כך שאתם צפויים לבשורות טובות ולפרגון שבא מתוך המעגל הקרוב אליכם. נראה שכבר תקופה ארוכה אתם מצפים לחיזוק זה והנה השבוע תתחילו ליהנות ממנו.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכב מרקורי מבצע החודש את נסיגתו בבית הכספים שלכם כך שנראה שלמרות הצורך שלכם בחופש פעולה, אתם לא יכולים לבצע את מה שאתם יכולים ואתם נדרשים לתת דין וחשבון על כל ההתנהלות הכלכלית שלכם עד היום. אתם צפויים לשינויים משמעותיים באישיות שיהיו קשורים ליכולת הפנימית שלכם לעמוד בצורך לקחת יוזמה ולממש את החופש האישי שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן