הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-23 עד ה-29 בינואר 2015

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-23 עד ה-29 בינואר 2015
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-23 עד ה-29 בינואר 2015

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים ה-23 עד ה-29 בינואר 2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילידי השבוע חווים את נסיגת הכוכב מרקורי המקושר עם תקשורת בין אישית במזל שלכם ולכן נראה שזה הזמן הנכון להשגיח שכל דבריכם יובנו כהלכה.

♥ ל- מזל החודש – דלי

♥ מזל דלי התאמה לבני מזלות אחרים

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכבים בחודש הקרוב מחייכים אליכם ומשקיעים בכם את מירב האנרגיה הטובה שניתן לקבל מהכוכבים. גם אם הנסיגה של כוכב התקשורת נמצאת עכשיו במזל שלכם, הרי שיהיה לכם את הכוח הנדרש על מנת לסיים מצבים לא נוחים ולגרום לאחרים להעריך אתכם ואת דעותיכם על סמך העיסוקים וההתנהלות המקצועית שלכם. זה בדיוק הזמן שכדאי לכם ליהנות מהתפתחות אישית.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב מארס נכנס למזל שלכם ותפקידו להעצים בכם את התחושה הפיזית בצורה כזו שתרגישו שאתם יכולים לממש את תכניותיכם. מאחר ובתוך תוככם אתם עדיין תוהים כיצד עליכם לממש את עצמכם דרך עבודה קשה או דרך שיתוף עזרת מכרים. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל, וזה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לבדוק מהו הגבול שלכם ביחס להשקעה באחרים ומתי אתם חושבים שהגיע הזמן להשקיע בעצמכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ מבחינה חברתית זוהי תקופה מצוינת כיוון שהכוכבים אשר מבקרים אצלכם היום במקום המקושר עם מעמד החברתי, רק מראה לכם כמה יש לכם שליטה על ההתנהלות החברתית שלכם וכמה שאתם יכולים לעזור לעצמכם על ידי כך שתרשו לעצמכם לזרום עם האחרים. התגובות שלא יאחרו לבוא רק יחזקו את הביטחון שאתם פועלים נכון ואפילו נסיגת כוכב התקשורת לא יפריע לכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ השבוע יהיה אינטנסיבי במיוחד וזאת בגלל העובדה שמרבית הכוכבים מבקרים אצלכם בבית הקריירה ומעוררים לכם את החשק לפעול בצורה מאוד ישירה ולא ללכת סחור סחור במקומות שמאוד חשוב לכם להצליח. השתדלו לא להיגרר למריבות ואל תתעקשו על דברים שאתם לא בטוחים ביחס אליהם. הצעות שתקבלו לא בהכרח יתממשו ולכן אתם מחויבים לבדוק כל הצעה עם כל הפרטים הקטנים הנלווים אליה.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ השבוע אתם מתחילים תקופה בת חודש שייתכן ותפעלו בה פעמים רבות בצורה אימפולסיבית במקום בצורה מחושבת ולכן אתם עלולים להזיק לעצמכם בדרך שאתם פועלים. זה בדיוק הזמן לצאת לחופשה קטנה שבה אתם יכולים להתרענן ולשאוב כוחות מחודשים. גם לימודים שכבר מזמן חשבתם עליהם, אך אינם לתקופה ארוכה מדי יכולים להתאים עכשיו. חשבו בצורה מרחבית כדי לראות את כל התמונה.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ נסיעות למטרות השתלמות בתחומים החשובים לכם יהיו מאוד רלוונטיים בתקופה הזו כיוון שיש לכם רצון עמוק להתפתח ולהצדיק את האמון שרוחשים לכם. זה בדיוק הזמן לוודא שמה שאתם מבטיחים, אתם אכן מקיימים כיוון שלעיתים מרוב כוונות טובות למעשה אינכם עומדים ביעדים של אחרים ובוודאי לא של עצמכם. נסו להיות ישרים עם עצמכם ולא להעמיס על עצמכם פעולות שאינכם יכולים לעמוד בהן.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו הנוכחית בבית השותפויות שלכם ולכן בתקופה הקרובה תצטרכו לוודא שאתם בתאום ציפיות משמעותי עם האנשים הקרובים לכם. נראה שתפיסות העולם שלכם שונה מהם ולא תמיד מצדיקה את הציפיות שיש לכם מהקשר. הדרך הנכונה לעורר את הזולת לחשוב עליכם היא לבוא אליהם בדרך ישירה אך לא מתנשאת ולגרום להם להבין שאתם חייבים לחוש בטחון על מנת שתתגמשו.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ בית העבודה והבריאות יהיה מופעל במשך כל החודש הקרוב בגלל נסיגת הכוכב מרקורי בבית זה. משמעות עובדה זו היא כי תעבדו הרבה יותר קשה ממה שהתכוונתם וגם שכל הנושא הבריאותי שממילא אתם רגישים לו, יעלה על פני השטח ויגרום לכם לעיתים לדאגות שאינן נכונות, זכרו שיהיה לכם קשה לחשוב בצורה אובייקטיבית כל עוד הפחד מנהל אתכם. אתם חייבים ללמוד לקחת הכול בפרופורציה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ במהלך החודש הקרוב, כל התחום היצירתי שלכם יועצם ויהיה לכם דחף להחצין אותו אם על ידי עבודה פיזית או רוחנית אך בעיקר אומנותית. זה בדיוק הזמן שבו תגלו שיש לכם את כל הסבלנות הנדרשת על מנת להצליח בתכניותיכם וההשראה תהייה מרובה עבורכם. ייתכן ותנסו לפעול גם בדרך מקצועית ואף לרצות לחזק תחום זה, אך בוודאות ניתן לומר שהחודש הוא חודש היצירה ופחות מעשיות.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הנושאים הכספיים מאוד מטרידים אתכם כיוון שנראה שעדיין לא מצאתם את מקומכם כפי שהייתם רוצים והנושא הכלכלי הוא הנושא שעומד על הפרק כתחום שצריך לשפר. בחודש הקרוב תתרכזו בכל מה שקשור לענייני המשפחה שלכם ונראה שהקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון מאוד זקוקים לכם גם אם אינם אומרים לכם זאת בצורה ישירה. השתדלו לשמור את דעותיכם לעצמכם ולא להיגרר למריבות מיותרות.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אין ספק שהאינטואיציה הטבעית שלכם עוזרת לכם בהתנהלות עם האנשים הקרובים אליכם ובדרך עדינה וחכמה , יש לכם יכולת להחליק על פני מצבים קשים. הכוכב סטורן שנמצא עכשיו במזל שלכם יבוא לעזרתכם במימוש כל המטרות שהצבתם לעצמכם ולכן למרות כל הקשיים זוהי תקופה מאוד בונה עבורכם שבה יש לכם יכולת לקחת אחריות ולהעצים את היכולות שלכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ מרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם כך שבמהלך כל החודש הקרוב יהיו לכם אירועים שונים שקשורים להתנהלות הכלכלית שלכם ובהחלט ייתכן שאתם עומדים בפני הוצאות שלא התכוונתם להם מראש. מאחר וגם נסיגת הכוכב מרקורי תהייה בבית הכספים שלכם, מומלץ לכם מאוד לחשוב היטב לפני שאתם עומדים בפני עסקה חשובה ולבדוק היטב את כל הפרטים הקטנים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן