הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-14 עד ה-20 בנובמבר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-14 עד ה-20 בנובמבר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-14 עד ה-20 בנובמבר 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-14 עד ה-20 בנובמבר 2014.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילידי מזל השבוע עוברים תקופה מאוד אינטנסיבית ומרגשת. מומלץ לכם לזרום עם הנסיבות ופחות להפעיל בשלב זה, שיקולי הגיון וכדאיות.

♥ ל- מזל החודש – עקרב

♥ מזל עקרב התאמה לבני מזלות אחרים

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם חווים תקופה של תובנות חדשות שהגיע אליכם לאחרונה דרך אירועים שחוויתם ואתם שלמים מאוד עם העובדה שאתם פועלים נכון ומנסים תמיד להיות בסדר עם האחרים אך אתם לא בהכרח מקבלים את התמורה שאתם מצפים לה ולכן אתם מתאכזבים שוב ושוב. עליכם ללמוד להתנהל באופן הטבעי לכם ולהבין שלא כולם יכולים להבין ולהכיל אתכם כפי שאתם רוצים.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם עוברים תקופה מאוד לא קלה שהיא למעשה תקופת טרום יום ההולדת. זוהי ירידה אנרגטית גדולה מאוד עבורכם ואתם תוהים כיצד אתם יכולים לפעול על מנת להקל על עצמכם את הסבל שאתם עוברים. תקופות הבדידות הינן קשות בשלב זה עבורכם ומאוד חשוב כי תנסו להבין רגשית על איזה דפוס כאוב זה יושב אצלכם על מנת שתוכלו להקל על עצמכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ מרבית הכוכבים יושבים אצלכם בבית המעמד החברתי שלכם כך שנראה שיש לכם סיכויים טובים לשדרג את התדמית שלכם דרך אנשים חדשים שאתם מכירים. מומלץ לכם להיות סבלניים מתמיד כיוון שלא בטוח שלמרות המאמצים הרבים שלכם אתם מתוגמלים כיאות. תמיד יהיו אנשים שפחות יפרגנו לכם ואתם חייבים ללמד את עצמכם פרופורציה.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית תת ההכרה ולכן נראה שאתם מנסים להבין את כל המאורעות האישיים שקורים בחייכם לעומק. זהו בדיוק הזמן הנכון להתחיל ייעוץ או שיחות כלשהם שיעזרו לכם בנושאים שבהם אתם מרגישים שאתם מעוכבים והדברים לא תמיד זורמים כפי שאתם הייתם רוצים. היתרון בלהבין דברים לעומק יהיה בכך שתוכלו לשפר את חייכם ולהביאם למקומות הרצויים לכם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם עוברים עכשיו תקופה מאוד משמעותית ולמעשה משמחת והוא הצורך שלכם בהתקרבות אל המשפחה הגרעינית שלכם. מומלץ לכם לעשות אירועים שונים שבהם תוכלו לשדרג את הקשרים האישיים והאינטימיים שלכם עם כולם ותופתעו לגלות באיזו פתיחות תקבלו את האישור מאנשים קרובים לכך שאתם כל כך אהובים ומקובלים. זה בדיוק הזמן להמשיך בדרך שהתחלתם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הקריירה ומשמעות עובדה זו היא, שאתם מנסים לדחוף בכל כוחכם את תחום העבודה שלכם ומרגישים בתסכול רב בכל פעם שהדברים לא מתקיימים בהתאם למה שמתאים לכם. נסו להפעיל פחות כוח מילולי ופיזי , ויותר חשיבה מרחבית על מנת להיות בטוחים שמה שאתם עושים הוא הנכון לכם ולקידום תכניותיכם העתידיות.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ אירועים רבים מתרחשים סביב התוכניות האישיות שלכם ואתם יודעים שאתם נמצאים במסלול הנכון אך לא בטוחים שאתם אכן פועלים עם האנשים הנכונים על מנת לקדם את עתידכם. הקשיבו לאני הפנימי שלכם בכל פעם שאתם מתבלטים כיוון שנראה שכל דבר שאינכם עושים בהתאם לתחושות שלכם עתיד להסתיים בכישלון. אנשים קרובים מפעילים אתכם ואתם חייבים להישאר אובייקטיבים.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ נושאי עבודה יהיו השבוע דומיננטיים מאוד כיוון שיש לכם רצון עז להצליח ולהראות את יכולותיכם לכל המקורבים לכם בתחומי הקריירה וגם בהיבט האישי יש לכם רצון לנופף עם הצלחותיכם. מומלץ לכם מאוד במהלך כל החודש הקרוב לרענן את תפיסת עולמכם האישית, על מנת שתוכלו לבוא עם אנרגיות חדשות אל הקרובים לכם ולהתגאות בהישגיכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ אירועים רבים מתרחשים כרגע בסביבה הטבעית שלכם ולכן רק טבעי שתהיו לחוצים יותר מאשר בעבר בגלל אירועים שונים שמפעילים אתכם בשלב זה של חייכם. אתם עסוקים מאוד עם הילדים במשפחה הגרעינית שלכם קטנים וגם גדולים. נראה שכולם זקוקים לכם ואתם מנסים להיות בסדר עם כולם. בית הקריירה שלכם גם הוא יודע עליות ומורדות ואתם מנסים לשלב בין כל העולמות.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם עוברים תקופה סוערת למדי בכל הנוגע לחיק המשפחה הקרובה שלכם ונראה שאתם עוברים שינויים משמעותיים שלא תמיד פועלים לטובתכם. ניגודי אינטרסים ביניכם לבין הסובבים לכם גורמים לכך שסף הסבלנות שלכם בתקופה הזו פחות מהרגיל ואתם מנסים לעשות כמיטב יכולתכם להרגיע את האווירה, אם כי מבחינה רגשית אתם מתגעגעים לאנשים רחוקים שימלאו את לבכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ ישנם כוכבים רבים בבית המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם כך שנראה שאנשים קרובים אליכם מתחשבנים אתכם על ההתנהגות שלכם ולא מוכנים לוותר לכם יותר על דברים שעשיתם. אתם פועלים בדרך כלל על דעת עצמכם ופחות משתפים את האחרים בתכניותיכם כי אתם בטוחים שאתם יודעים הכי טוב מה נכון לכולם ולכן נראה שעכשיו עליכם לספוג את האווירה הקשה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ ההתלבטויות הרבות שאתם מרגישים בשלב הזה בחייכם נובעות בעיקר משיקולים כספיים. מאחר ובשלב הזה של חייכם אתם פועלים בהתאם למה שנכון לכם כלכלית ייתכן ואתם שואבים אנשים לחייכם שלא תהיו מרוצים מהם ולחילופין גם הם לא יאהבו את הדרך שבה אתם בוחרים להתנהל. הדרך האישית שלכם חייבת להשתנות ועדיף שתתאימו עצמכם למציאות כמה שיותר מהר.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן