כאן עכו

עכו: פרסום נתוני תחלואת מחלות סרטן של משרד הבריאות בצפון מטעים ואינם מדויקים

0
0

דובר עיריית עכו, מר שרון דהאן; “בעכו, מתגוררים כ-54,000 תושבים והיא רק אחת מהיישובים הנמנים עם “נפת עכו”. מיותר לציין, כי פרסום מטעה זה, מסב נזק לעיר ולתושביה, ולכן אבקש לתקן זאת ולהבהיר, כי נפת עכו, כוללת את רשימת היישובים, כפי שפירטתי לעיל”.
עכו: פרסום נתוני תחלואת מחלות סרטן של משרד הבריאות בצפון מטעים ואינם מדויקים
עכו: פרסום נתוני תחלואת מחלות סרטן של משרד הבריאות בצפון מטעים ואינם מדויקים

עיריית עכו, פרסמה שלשום (יום שלישי | כ”ז תשרי התשע”ה), הבהרה, ממנה עולה, כי מנתונים שהציגו (שני) האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף משרד הבריאות, בדבר שכיחות מחלות סרטן באזורים של עכו ו-חיפה, העולה בהתמדה בעשור האחרון בין השנים 2005–2001 ו –2011–2006 היה גבוה ב-16% ובקרב הנשים ב-11% ביחס לממוצע הארצי והיא נחשבת כיום כגבוהה בישראל, ומספר הלוקים במחלת סרטן באזורים אלה גבוה בכ-16% ביחס לממוצע הארצי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

חרף העובדה, כי ב’אגודה למלחמה בסרטן’ וב’משרד הבריאות’ ציינו והדגישו במסיבת העיתונאים, לקראת מבצע “הקש בדלת”, כי אין להסיק מן הנתונים הסבר סביבתי, משום לצורך כך, יידרשו מחקרים נוספים.

דובר עיריית עכו מר שרון דהאן, מסר ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “אבקש להבהיר, כי נתוני משרד הבריאות, כפי שפורסמו היום בכלי התקשורת על ’תחלואת הסרטן’ וייחסו זאת לעיר עכו – הינם מטעים ו-אינם מדויקים כלל.

“הפרסום מתייחס ל’נפת עכו’ שבתחומה מתגוררים כ-580,000 תושבים ביישובים הבאים; כרמיאל, מעלות-תרשיחא, נהריה, עכו.

המועצות האזוריות; מטה אשר, משגב, מעלה יוסף וכן את המועצות המקומיות; אבו סנאן, ג’דידה-מכר, יאנו-ג’ת, ירכא, כפר ורדים, כפר יאסיף, מזרעה, מעיליא, סאג’ור, פסוּטה, פקיעין, שלומי ו-שעב”.

“בעיר עכו, מתגוררים כ-54,000 תושבים והיא רק אחת מהיישובים הנמנים עם “נפת עכו”. מיותר לציין, ממשיך וקובל הדובר מר שרון דהאן, כי פרסום מטעה זה, מסב נזק לעיר ולתושביה, ולכן אבקש לתקן זאת ולהבהיר, כי נפת עכו, כוללת את רשימת היישובים, כפי שפירטתי לעיל”. סיכם דובר עיריית עכו, מר דהן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן