הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-15 עד ה-22 באוקטובר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-15 עד ה-22 באוקטובר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-15 עד ה-22 באוקטובר 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-15 עד ה-22 באוקטובר 2014

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥

ילידי השבוע יוכלו ליהנות מכמה תכונות אופי בולטות כמו נועם הליכות, חוש אסטטי מפותח ויחסים בין אישיים מוצלחים. כוכבים רבים השבוע יחצינו תכונות אלה וינעימו את זמנכם.

♥ ל- מזל החודש – מאזניים

♥ מזל מאזניים התאמה לבני מזלות אחרים

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מרקורי נמצא בשבוע הקרוב במזל שלכם וייתכן לכם את מירב היכולת להביע את עצמכם בצורה הטובה ביותר כדי שתוכלו להבהיר את הצרכים שלכם ואת מטרותיכם לאחרים בדרך הנכונה לכם. מבחינה כספית, אתם עדיין נמצאים בתקופה שבה עליכם לבדוק את תוכניותיכם ולוודא שאינן חורגות מהטווח אותו תכננתם. הכוכב שלכם וונוס נמצא במזל שלכם ויספק את הצורך שלכם בפינוקים והנאות.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית תת המודע , כך שזוהי תקופה מצוינת לנסות להבין את המניעים הפנימיים של עצמכם ולבדוק כיצד אתם יכולים לעזור לעצמכם במקומות בהם אתם עדיין מרגישים חסומים. כמו כן, זוהי תקופה מצוינת לנסות ולבדוק גם את המניעים הפנימיים גם של הקרובים לכם במיוחד, כיוון שעכשיו אתם פתוחים יותר מתמיד לקבל תשובות שיעזרו לכם בהמשך.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב מארס נמצא השבוע במזל שלכם ולמשך כל החודש הקרוב כך שנראה שזה בדיוק הזמן הנכון לגבש תוכניות ארוכות טווח ולנסות להוציא אותן לפועל . יש לכם את כל הזמן והאנרגיה לעשות זאת בהצלחה רבה ואף לגייס את האחרים שיעזרו לכם לחשוב ולתכנן כיצד אתם רוצים לממש אותם. מבחינה חברתית אתם באחת התקופות היותר טובות שלכם, לקידום עצמכם בחברה.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ כוכבים רבים נמצאים היום בשמיים בבית הקריירה שלכם ויש לכם בתקופה הזו הזדמנות להזניק את הקריירה שלכם בעזרת אנשים קרובים שאתם יכולים לסמוך עליהם. ייתכנו מעט חילוקי דעות ביניכם לבין הקשורים איתכם ביחסים מקצועיים, כיוון שייתכן והם רואים את העובדות בשונה מכם. מומלץ לכם להקשיב להם ולאפשר להם לעזור לכם במקומות בהם אתם פחות מקצועיים ואף נזקקים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הנשמה שלכם כמהה לפתוח לעצמכם דלתות חדשות במקומות מרוחקים על מנת להרגיש את החיות זורמת בעורקיכם. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לאפשר לעצמכם את פריסת הכנף הזו, כיוון שיש לכם עכשיו את הכישורים הנדרשים לכך. מבחינה מקצועית הגעתם לסוג של שיא בהבנה שהגיע הזמן מבחינתכם לשינוי, ולאפשר לעצמכם לעבור במידת הצורך, למקומות בהם אתם חושבים שיהיה לכם טוב יותר.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב סטורן נמצא אצלכם בבית המקושר עם העולם הרחב כך שזה הזמן הנכון עבורכם לנסוע לטייל במקום אחר, קרוב או רחוק זה היינו הך, ובלבד שתרגישו מבחינתכם שהחלפתם אווירה. תפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה לאיטה בעקבות אירועים שאתם חווים, ולכן מומלץ לכם לזרום עם השינויים המתבקשים בחייכם ולא להיות נעולים על דפוסי עולם ישנים שכבר אינם משרתים אתכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ מרבית הכוכבים נמצאים השבוע בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, עובדה שהולכת להיות מאוד משמעותית עבורכם כיוון שהזוויות בשמים הינן אתגריות עבורכם ואתם תמצאו עצמכם מנווטים בין האירועים השונים על מנת להיות בסדר עם כולם מצד אחד, אך עדיין לא לאבד את עצמכם בתוך סבך האירועים השונים. נראה שהקרובים לכם מעוניינים לשמח אתכם ואתם תיהנו מכך.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיות זהירים יותר בכל הנוגע לעיסוקיכם ולהשתדל לא להתיש את עצמכם יתר על המידה. נראה שלמרות שאתם מקבלים עזרה וחיזוקים מאחרים ואפילו מרוצים מכל העשייה שלכם, אתם עושים זאת ביתר שאת ולכן אנשים קרובים לכם יכולים להיות מודאגים מהעובדה שאתם עובדים קשה מדי ולא מקשיבים לעצות האחרים להאט במקצת את הקצב.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ זהו שבוע שבו תרצו לקחת לעצמכם זמן להנאות ובילויים. נראה שבתקופה האחרונה לא בדיוק אפשרתם לעצמכם ליהנות אלא הייתם שקועים בתוך העשייה של עצמכם ובעיקר עשיתם חשבונות נפש לגבי איך אתם רוצים להמשיך הלאה בעקבות האירועים המתרחשים בחייכם. ייתכן ואתם חסרי מנוחה ונוטים להגיד את אשר על לבכם בדרכים שונות ובעיקר לחוצות ולכן שימרו על מוצא פיכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ זוהי תקופה טובה להיות עסוק בענייני בית ומשפחה ולכן מומלץ לכם לנסות ולקחת את הדברים בפרופורציות. לא נראה שאם תגידו את אשר על לבכם דברים ישתנו או יתקבלו אחרת בעיני הקרובים לכם. ולכן, מומלץ לכם לשמור על מוצא פיכם ובעיקר בכל הכרוך לנושאי הבית ולמשפחה. נראה שהשבוע חוסר המנוחה הפנימי יהיה גדול, למרות הצורך שלכם לשמור על שקט נפשי.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם נמצאים עכשיו בתקופה שיכולה לעזור לכם לקבל את העזרה לה אתם מצפים מאנשים קרובים כיוון שיש לכולם נטייה עכשיו להבין אתכם יותר מתמיד ולפנק אתכם. נכון שאתם לא בהכרח מסכימים עם כך ואלה מכם שנולדו בשליש האמצעי של המזל אפילו יטענו שעכשיו קשה לכם יותר מתמיד, אך למעשה אתם נמצאים בתקופה טובה כשאתם בונים את עצמכם מחדש, וגם את מערכות היחסים שלכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם עסוקים מאוד בתקופה הזו בעיקר בכל הנוגע לענייני כספים. מאחר והכוכב מרקורי נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם, נראה שבמהלך כל החודש הקרוב צפוייות לכם הוצאות מרובות מעבר למה שתכננתם. כיוון, שכך מומלץ לכם לבדוק כל הוצאה והשלכותיה מחדש לפני שאתם מחליטים לעשות דבר מה ואפילו נושאים שנראים לכם כחשובים במיוחד, מן הראוי שתבדקו את נחיצותם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן