ספורט ישראל

מרכז מבקרים החוויה האולימפית: השר שלום, יתגייס להביא ילדים ובני נוער מהנגב והגליל

0
0

הילדים שיצפו ב”החוויה האולימפית” ילמדו על האלופים האולימפיים מרחבי העולם ועל זוכי המדליות הישראליים ◄ השר סילבן שלום; חשוב שצעירים מהפריפריה, ייחשפו לאופן שבו גדולי הספורטאים שלנו, הגיעו לצמרת העולמית וישאבו השראה מכך״.
מרכז מבקרים החוויה האולימפית: השר שלום, יתגייס להביא ילדים ובני נוער מהנגב והגליל
מרכז מבקרים החוויה האולימפית: השר שלום, יתגייס להביא ילדים ובני נוער מהנגב והגליל

קבלו עשייה למען הציבור של נבחר ציבור, הראויה בהחלט לציון לשבח. שר התשתיות והשר לפיתוח הנגב והגליל, ח”כ סילבן שלום, ביקר ב’מרכז מבקרים החוויה האולימפית’ בעיר תל אביב והבטיח למנכ״ל הוועד האולימפי בישראל מר גילי לוסטיג, למדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל הגב’ יעל ארד ולגזבר הכבוד מר אריה זייף, כי יתגייס להביא ל’מוזיאון האולימפי’ ילדים ובני נוער מהנגב והגליל שיצפו וילמדו על האלופים האולימפיים מרחבי העולם ועל זוכי המדליות הישראליים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בסיום הסיור ב’חוויה האולימפית’ כשהוא נרגש אמר השר סילבן שלום; ״אני איש ספורט מושבע, צופה כמעט אך ורק בשידורי הספורט בטלוויזיה ונוסע למשחקי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע בכל הארץ. חשוב שצעירים מהפריפריה, ייחשפו לאופן שבו גדולי הספורטאים שלנו, הגיעו לצמרת העולמית וישאבו השראה מכך״.

ברוריה ביגמן, דוברת הוועד האולימפי בישראל, מסרה היום לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; ’מרכז מבקרים החוויה האולימפית’ בעיר תל אביב, הוא מרכז מבקרים אקטיבי שהוקם כבר בשנת 2009 על ידי הוועד האולימפי בישראל, ששם לו למטרה להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב אוכלוסיית המדינה ולייצר בקרב המבקרים דמויות לחיקוי אשר פרט לכישרונם המולד, גם עבדו במשך שנים רבות על התמקצעות בתחומם וכך הגיעו להישגים.

ברוריה ביגמן

’מרכז מבקרים החוויה האולימפית’ אשר בשנת 2012, קיבל גם הכרה עולמית כשהתקבל כחבר בארגון המוזיאונים האולימפיים של הוועד האולימפי הבינלאומי, לוקח את המבקרים למסע אינטראקטיבי רב חושי מרתק בין חמש הטבעות האולימפיות. המבקרים במוזיאון, יחשפו אל שיאם של המשחקים האולימפיים ואל הרוח האולימפית בעולמות של מצוינות, כוח רצון, נחישות והשאיפה המתמדת להיות הכי טוב ולהגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר.

למבקרים מטף ועד 120, הסיור המודרך קצבי, מסקרן, ויוצר חוויה מרגשת עד דמעות. המבקרים במוזיאון, חשים הזדהות עם אלופים אולימפיים, אשר ערכי הרוח האולימפית עמדו לנגד עיניהם בדרכם הארוכה לתהילה.

המבקרים, מתחברים למסרים העיקריים לפיהם לכל אחד הזכות לחלום והחובה לנסות ולהגשים את החלומות שלו, תוך דבקות במטרה ושאיפה מתמדת למצוינות.

מדובר בסיור מרתק ב’חמש טבעות’; התהילה, ההיסטורית, הישראלית, העתיד עם פנים ל’משחקים האולימפיים בריו 2016’ ו-טבעת ההתנסות, בה ניתן לבחון יכולות אישיות במכשירים בהם משתמשים ספורטאים אולימפיים, תוך שילוב של אמצעים טכנולוגיים חדישים. את רגעי התהילה נחווה במיצג של 360 מעלות, על ההיסטוריה של המשחקים האולימפיים מאז יוון העתיקה ועד למשחקים האולימפיים המודרניים, כיום, נראה על גבי מסכים מתחלפים.

מרכז מבקרים החוויה האולימפית בעיר תל אביב | צילום: באדיבות ד”ר אבישי טייכר – פיקיוויקי

ב”טבעת הישראלית”, נשב על במה מסתובבת ונפגוש פנים אל פנים באמצעות הולוגרמות Holography – (טכניקה ליצירת צילום תלת ממדי) את המדליסטים האולימפיים של ישראל, כמו; גל פרידמן, יעל ארד, אורן סמדג’ה, אריק זאבי, שחר צוברי ומיכאל קולגנוב ואף נהיה עדים לסיפורה האישי של האתלטית אסתר רוט שחמורוב, מהבולטות ביותר שידעה מדינת ישראל, כלת פרס ישראל לספורט ותרבות הגוף ה’תשנ”ט ועל שעבר עליה ועל חבריה באולימפיאדת מינכן (1972) ב’טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן, 1972’.

’מרכז מבקרים החוויה האולימפית’ בת”א, הנמצא בבניין האולימפי במרכז הספורט הלאומי – תל אביב (נקרא בעבר גם; “מרכז הספורט – הדר יוסף”) במתחם; שכונת הדר יוסף בעיר תל אביב-יפו, מעביר היטב את המסר העיקרי לחיים לפיו כל אחד, חייב לסמן לעצמו מטרה בחיים, לחלום, ולמרות המכשולים שבדרך אפשר לממש חלומות ובענק.

אל האתר הרשמי של החוויה האולימפית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן