נגישות כאן ישראל

חרשים וכבדי שמיעה, מעתה תוכלו להזמין שירותי גרירה של ’נתי שירותי דרך’ גם ב-SMS

0
0

המחיר 300 ש”ח לשנה כולל כיסוי מלא לצרכיהם במנוי שנתי ◄ נתי דייני, מנכ”ל נתי שירותי דרך; “אנו מתעדים להרחיב ולהנגיש השירותים בתחום הזה, כגון; סיוע בהתנהלות במקרה תביעה ועוד” ◄ יו”ר אגודת החרשים; “בישראל כ-750,000 חרשים וכבדי שמיעה מתוכם כ100,000 נהגים”.
חרשים וכבדי שמיעה, מעתה תוכלו להזמין שירותי גרירה של ’נתי שירותי דרך’ גם ב-SMS
חרשים וכבדי שמיעה, מעתה תוכלו להזמין שירותי גרירה של ’נתי שירותי דרך’ גם ב-SMS

בשורה טובה לשנה החדשה; לראשונה בישראל, יוכל מעתה, ציבור חרשים ו-כבדי השמיעה, אשר נתקעו בכביש, מבלי יכולת להזמין שרותי גרר בשירות חדש בשם; “S.O.S ב-S.M.S”, של חברת ’נתי שירותי דרך’.

השבוע השיקה חברת ’נתי שירותי דרך’ שירותי דרך וגרירה באמצעות שליחת מסרון (SMS) מהטלפון הסלולרי. זו חברת שירותי הדרך והגרירה היחידה בישראל שמאפשרת שירות ייחודי זה.

השירות נולד בעקבות פניה של לקוח חרש, עם סיפור אישי כואב, בו תאר את הקושי הרב בהזמנת שירותי דרך וגרירה, חוסר ההבנה והנכונות לסייע והתלות התמידית בעזרה מגורם שלישי.

יועץ אסטרטגי, מנכ”ל משרד יחסי הציבור “אפדייט תקשורת שיווקית” מר תום וגנר (Tom Wagner), מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “חברת “נתי שירותי דרך”, החליטו מיד להרים את הכפפה ולראות כיצד להקל על מצוקתם של החרשים ואף יצרו שיתוף פעולה עם אגודת החרשים בישראל (אח”א).

השירות החדש “S.O.S ב-S.M.S” של “נתי שירותי דרך”, זמין מעתה לציבור החרשים וכבדי השמיעה בישראל בהרשמה אונליין, בכל רחבי הארץ 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (למעט יום כיפור) במנוי שנתי בעלות מיוחדת של 300 ש”ח בשנה בלבד, אשר כולל מגון רחב של שירותים.

תום וגנר, יועץ אסטרטגי, מנכל משרד יחסי הציבור אפדייט תקשורת שיווקית

להערכת יו”ר אגודת החרשים מר בן ציון חן, בישראל כ-750,000 חרשים וכבדי שמיעה מתוכם כ-100,000 נהגים. ב’נתי שירותי דרך’ פנו לאגודת החרשים בישראל, על מנת להתאים את השירות בצורה המיטבית לצרכי אותו הציבור וכך לסייע להם בצורה הטובה ביותר.

“יש חירשים רבים שאינם מדברים או קשה להבין אותם. אנחנו מתקשרים באמצעות סמסים או מייל. לכן אנחנו חייבים להיעזר באדם שומע שיתקשר עבורנו למוקד השירות.

מעבר לקושי, יש פעמים רבות חוסר רצון במוקדים לעזור, לעיתים מנתקים לנו את השיחה, וזה מאד מתסכל” – הסביר בן ציון חן, יו”ר אגודת החרשים בישראל.

יצוין, כי; “נתי שירותי דרך” היא החברה היחידה המעניקה שירות מונגש לאוכלוסייה זו. השירות עובד באמצעות מספר טלפון ייחודי; 050-4005640, אליו המנויים שולחים מסרון, המתקבל מיידית במוקד השירות. המערכת “פותחת קריאה”, כאשר המוקדנים של החברה מתקשרים איתם באמצעות מסרונים ושולחים להם ניידת לפי סוג השירות הנדרש.

נתי דייני, מנכ”ל ’נתי שירותי דרך’ מסביר, כי; “סיפורו של בן ציון וסיפורים על מקרים נוספים, נגעו ללבי ומיד היה ברור לי, כי עם כל הטכנולוגיה שיש לנו כיום ושיפור השירותים הניתנים בכל הזירות בתחומי היום היום, אין זה סביר שציבור כל כך גדול של נהגים לא יוכל לקבל שירות כל כך בסיסי.

זיהינו תחום שלם שניתן וחשוב לערוך בו שינויים ואנו בהחלט מתעדים להרחיב ולהנגיש את השירותים בתחום הזה, כגון; סיוע בהתנהלות במקרה תביעה ועוד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן