הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-2 עד ה-9 באוקטובר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-2 עד ה-9 באוקטובר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-2 עד ה-9 באוקטובר 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-19 עד ה-25 בספטמבר 2014

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
ילידי השבוע יחוו התרגשויות נעימות בנוגע למערכות היחסים שלכם, כיוון שהכוכב וונוס האחראי על שיפור מערכות היחסים מבקר אצלכם ויביא לכם בשורות משמחות.

♥ ל- מזל החודש – מאזניים

♥ מזל מאזניים התאמה לבני מזלות אחרים

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ נושאים כספיים יטרידו אתכם השבוע וזאת בגלל העובדה שכוכב התקשורת עומד לבצע את נסיגתו הקרובה בבית הכספים שלכם. זהו זמן שבו ייתכן ויגברו אצלכם ההוצאות על ההכנסות. מכשירים יכולים להתקלקל ועליכם לוודא שכל הודעה שלכם אכן מגיעה ליעדה ובעיקר מובנת כהלכה על ידי השותפים לכם למחשבה ולעשייה. זה הזמן לשתף גם את האחרים בתוכניותיכם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מרקורי נכנס למזל שלכם השבוע ויבצע שם את נסיגתו הקרובה, עובדה זו מלמדת על כך שתהייה לכם ההזדמנות להבין את עצמכם ואת דרכי התנהלותכם לעומק. זה גם הזמן שבו תהיו יותר מודעים לדפוסי ההתנהגות שמנהלים אתכם ונראה שתהיו מוכנים להתמודד איתם. מבחינה כספית מומלץ לכם להיזהר ולערוך את חשבונותיכם מחדש כיוון שנראה שההוצאות אצלכם מרובות מההכנסות.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב מארס המביא איתו מרץ, עשייה ואנרגייה נמצא במזל שלכם וגורם לכם לפעול בכל המקומות שבהם אתם מרגישים שעדיין זקוקים לכם. יכולת הביצוע שלכם עכשיו במיטבה ומומלץ לכם לקחת איתכם אנשים שאתם יודעים שאתם יכולים לסמוך עליהם. נראה שהסביבה הקרובה תפרגן לכם על דרך חשיבתכם וכיוון שכך, אין לכם מה לדאוג והדברים יתנהלו בדיוק בקצב הרצוי.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם בולטים בתחומים בהם אתם מנסים להראות את יכולותיכם וגם כוכב וונוס שנמצא אצלכם עכשיו בבית הקריירה גורם לכך שתהיו מוערכים בסביבה הטבעית בדרך עשייתכם. בכל הקשור לתחום יחסי הצבור שלכם מומלץ לכם להיות יותר פתוחים ותקשורתיים כיוון שחלק נרחב מההצלחה שלכם כרוך בכך שתצליחו בכל הנוגע לקידום עתידכם המקצועי דרך החברה בה אתם מתרועעים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב סטורן כבר נמצא תקופה ארוכה בבית הקריירה שלכם כך שאתם לא מופתעים בכל פעם מחדש כשאתם צריכים להוכיח את המיומנות שלכם בתחומי העבודה. אתם זוכים לביקורות חיוביות ונראה שהממונים עליכם רוצים לטפח אתכם ומודעים ליכולות האישיות שלכם. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה מצוינת להגדיל את החברים שלכם ולבנות לעצמכם מקום ומעמד כפי שאתם מעוניינים.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם מאוד דומיננטיים בתפקידכם המקצועי ומאוד חשוב לכם לקבל את הערכת האנשים הקרובים לכם. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם להתחבר אל האנרגיות הבונות שאתם מרגישים עכשיו ואשר מנחים אתכם לעשייה. אך ביחד עם כך, מומלץ לכם לא לנסות ולכפות את דעותיכם על האחרים גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים מהו הדבר הנכון בשבילם ובטוחים שהעשייה שלכם נכונה לכם ולהם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בחודש הקרוב ייתכן ותהיו נסערים, כיוון שתידרשו לקחת אחריות בנושאים שלא בהכרח אתם מעוניינים בהם, ומצד שני תהיו נרגשים מאוד כיוון שאנשים קרובים לכם יוקירו לכם תודה על העשייה וצורת ההתנהלות שלכם, כאשר הם היו זקוקים לכם. הרשו לעצמכם להתפנק בכל מקום שבו אתם יודעים שמזומנת לכם הנאה , כיוון שזה הזמן שלכם להקל על עצמכם עד כמה שאפשר.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ אתם תוהים כבר תקופה ארוכה לגבי טיב וסגנון חייכם ומודעים לכך שדברים רבים שהשתנו אינם בהכרח תחומי החיים שבהם קיוויתם להגיע לכך. תת המודע שלכם התעורר לאחרונה ומשדר לכם תחומי עניין חדשים שאתם יכולים לממש אותם, ובלבד שתתעמתו עם תחומי החיים שהתעלמתם מהם עד היום. וודאו שגם הקרובים לכם מבינים ומקבלים את דעתכם באותו האופן.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם במקום המקושר עם שותפויות וזוגיות ובהחלט ייתכן שאלה הם הנושאים והתחומים בהם אתם עסוקים עכשיו. כוכב זה מביא איתו אנרגיה של עשייה אך היא נעשית מתוך עצבים וחוסר סבלנות ובהחלט ייתכן שאתם פועלים באגרסיה במקומות בהם נדרשת הסבלנות על מנת לממש את אותם התובנות שאתם מקבלים מהיקום דרך ההתרחשויות בחייכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ כבר תקופה ארוכה אתם עוסקים בענייני בית ומשפחה ונראה שתמשיכו כך גם בשבוע הקרוב וגם במשך כל תקופת החגים. נסיעות הקשורות לצעירים מכם במשפחה יהיו צפויות גם אם לא תהיו מעורבים בכך ישירות. הצרכים המשפחתיים קוראים לכם. גם מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה יותר טובה עבורכם, כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו שפע עדיין נמצא אצלכם בבית הכספים ומשפיע עליכם מטובו.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ זהו שבוע מצוין עבורכם לטפל בכל הקשור לנושאי בית ומשפחה כיוון שהכוכב מרקורי המביא איתו תקשורת מגיע אליכם לבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם. זה הזמן לטפל בכל התחום המשפחתי ולנסות לבדוק עם האחרים אם גם הם חושבים כמוכם ביחס לכל ההתרחשויות. נראה שיבואו לקראתכם כיוון שמצב הכוכבים השבועי שלכם בסך הכל מלמד על בשורות טובות.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ כשכוכב יופיטר נמצא אצלכם בבית תת המודע הכוונה היא לגרום לכם להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולקבל משם את התשובות לגבי ההתנהגויות שלכם. נראה שאתם פועלים באופן מאוד מתוחכם וחושבים לעיתים שהאחרים לא מבינים את המניעים שלכם. דווקא כשאתם פועלים בדרך זו אתם משיגים את הפעולה ההפוכה ומרחיקים מכם אנשים שבהמשך חייכם תצטערו על כך.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן