הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-18 בספטמבר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-18 בספטמבר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-18 בספטמבר 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-18 בספטמבר 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב יופיטר נכנס אליכם למשך כל השנה הקרובה, לבית היצירה והתחביבים ולכן זוהי תקופה מצוינת למימוש התוכניות היצירתיות שלכם.

♥ ל- מזל החודש – בתולה

♥ מזל בתולה התאמה לבני מזלות אחרים

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב וונוס נמצא כבר במזל שלכם וימשיך כך גם במשך כל החודש הקרוב עובדה שמלמדת כי אתם עשויים לחוש תחושות טובות של הגנה ושמירה על היחסים הבין אישיים שלכם. נראה שיפנקו אתכם בדרכים שישמחו את לבכם ותרגישו שהנה הגיעה התמורה לתקופה הקשה שעברתם לאחרונה, ובעיקר בגלל העובדה שמאוד רציתם לרצות את כולם אך לא הצלחתם בכך.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים נמצא כרגע בבית המקושר עם תת המודע שלכם ולכן זה הזמן הנכון עבורכם להשאיר את מערכות היחסים בסוג של קיפאון עד אשר תהיו בטוחים מה כוונתכם לעשות וכיצד אתם רוצים לפתח אותם. בשבוע הקרוב מומלץ לכם לחשב יותר את עתידכם הכלכלי ולבדוק כיצד אתם יכולים לשפר אותו ומהם הדרכים הנכונות לעשייה על מנת לשדרג את מערכות היחסים.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם את מלוא הגיבוי על מנת להרגיש נינוחים בנוגע לעשייה שלכם ואתם פורחים תוך כדי כך שאתם בודקים מהם האפשרויות שלכם להצלחה במתכונת לה אתם זקוקים. מבחינה מקצועית אתם זקוקים להתחלות חדשות על מנת שתוכלו לבסס את המקצועיות שלכם והן אכן ניתנות לכם ובמלוא רוחב הלב. זה בדיוק הזמן שאנשים יבואו לקראתכם במה שתבקשו.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם פועלים מאחורי הקלעים ומרגישים פעמים רבות שאתם לבד במהלך בו אתם חיים. הזמן אכן עובר ולעיתים ישנם דברים שפספסתם בגלל טעות מחשבתית. ואולם, משבוע הבא כאשר ייצא כוכב מארס הידוע גם בכינויו כוכב הפעולה אל בית האישיות שלכם, סוף סוף תוכלו לפעול בצורה חופשית ולא תרגישו שהנה אתם מבזבזים זמן ואנרגיה על דברים שהיו צריכים להתבצע במיידי.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ בשבוע הקרוב מומלץ לכם לבצע נסיעות ארוכות וקצרות למקומות אליהם אתם מתבקשים להגיע. זה בדיוק הזמן המתאים לכם לבדוק את ההבטחות שחברים הבטיחו לכם ועכשיו שאתם זקוקים להם, אתם יכולים לוודא האם הם אכן יקיימו את הבטחתם לכם. נראה שאתם בתקופה יותר טובה מבחינה כספית , כיוון שגם הכספים שהובטחו לכם יגיעו אליכם ותוכלו לקנות ולממש את מטרותיכם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ נראה שהסבלנות שלכם שהדברים יזוזו בקצב הנחוץ לכם לא משביעים את רצונכם ואתם מוצאים את עצמכם מגיבים באימפולסיביות לאנשים קרובים למרות שאין להם קשר לנסיבות. מומלץ לכם לשנות את דעותיכם הבסיסיות ביחס למתרחש על מנת שתוכלו להיות שקטים שאכן עשיתם את המקסימום וכל מה שמתרחש עכשיו אינו באשמתכם ואין לכם שליטה על נסיבות חיצוניות.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זהו זמן מתאים במיוחד לחשבונות נפש מאוד משמעותיים שאתם יכולים לצבור כתוצאה מהעובדה שאתם מנסים להיות בסדר עם כולם, אך לא בהכרח נתפסים כאנשים חזקים ולכן יש כאלה שמנסים לנצל את טוב ליבכם. מומלץ לכם ליצור גבולות מאוד ברורים עם אנשים שאתם יודעים שזקוקים לכך ולעמוד על דעתכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בית העבודה שלכם יהיה פעיל מאוד למשך כל החודש הקרוב בגלל העובדה שהשמש במזל בתולה מפעילה אצלכם את כל הקשור לתחומי עבודה, במשולב לרצון לחדש ולרענון קשרים שהכרתם דרך העבודה. גם הכוכב וונוס שמבקר כרגע אצלכם ויישאר במהלך כל החודש הקרוב מלמד על כך שחברים קרובים יעזרו לכם להתפתח בכל תחום העבודה ולכן כדאי לכם לשתף אותם בתוכניותיכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ נראה שאתם עסוקים במסירות ראויה לציון עם אנשים קרובים הקשורים למעגל הראשון של חייכם, ובעיקר לצעירים מכם במשפחה. אתם משקיעים את מלוא האנרגיה והמרץ במטרה לממש את תוכניותיכם בצורה הטובה ביותר, אך לא תמיד מרגישים שאתם מקבלים את ההערכה לה אתם מצפים מאנשים קרובים אחרים שאמורים להרגיש הקלה בגלל העובדה שאתם לוקחים את האחריות על עצמכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ אתם מתאמצים בכל יכולותיכם להוכיח את עצמכם בעבודה על מנת שתהיו ראויים לקידום אליו אתם מצפים. ייתכן ואתם מרגישים שהכול הולך אצלכם קשה מדי אך אין זה אומר שהאנשים שנמצאים בקרבתכם לא יודעים להעריך את העבודה והתרומה הרבה שלכם לכל המערכת בה אתם משולבים. אל תערבו את בני המשפחה בכל מה שקורה איתכם ותראו שגם לבד אתם יכולים להסתדר.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★אתם עסוקים מאוד בכל מה שקורה איתכם בסביבה הקרובה ונראה שהרבה אנשים מחפשים את קרבתכם ויש לכם יכולת לעשות טוב לאחרים על ידי כך שאתם מספקים להם תשובות לכל בקשותיהם. בתקופה האחרונה הייתם מאוד עסוקים בהכנות לאירועים משמחים ומעוררים רגשית וזאת בגלל בשורות טובות שהתקבלו בחיק המשפחה הגרעינית הקרובה שלכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ נראה שהתכונה הבסיסית אצלכם , והיא הגאווה לא מרפה מכם לרגע. חשוב לכם להיות בשליטה ולהראות לכל הסביבה בה אתם חיים מי הבוס. מומלץ לכם להרפות קמעה ולבדוק האם אתם פועלים נכון גם במצבים לא נוחים, או שמא אתם מופעלים על ידי הרצון לשלוט . חשוב שתלמדו גם להרפות כי רק בדרך הזו תוכלו להצליח בתוכניותיכם ואף לשתף את האחרים בשמחות שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן