הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-29 באוגוסט עד ה-4 בספטמבר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה- ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-29 באוגוסט עד ה-4 בספטמבר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-29 באוגוסט עד ה-4 בספטמבר 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-מה-29 באוגוסט עד ה-4 בספטמבר 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
כוכב השפע נמצא בבית תת המודע שלכם ועובדה זו דוחפת מצד אחד להבנה של דפוסי ההתנהגות, אך מצד שני גורמת למשקעים תת הכרתיים לצאת החוצה.

♥ ל- מזל החודש – בתולה

♥ מזל בתולה התאמה לבני מזלות אחרים

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב וונוס נמצא בחודש הזה בבית תת המודע שלכם עובדה שגורמת לכם להתנהל במידה מסוימת מאחורי הקלעים. אין לכם רצון לשתף אנשים בקשיים שלכם כיוון שאתם מאוד רגישים לתגובות הקרובים לכם ואין לכם כל רצון לחלק את מחשבותיכם, כיוון שאולי תאלצו לשמוע גם ביקורת על דעותיכם. ובכל זאת, זה הזמן הנכון להתייעץ עם אנשים שאתם כן סומכים עליהם ולא רק על עצמכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית כיוון שאתם מכירים אנשים חדשים ויש לכם הזדמנות לשדרג ולהקפיץ את חייכם בכמה דרגות. ייתכן ואתם נאלצים לפעול בהסתר במידה מסוימת ואף ייתכן שבכמה נושאים ופחות לשתף בהם את האחרים, אך נראה שבסך הכל אתם בתקופה טובה מאוד ומרגשת. הכוכב יופיטר משפיע גם עליכם לגבי תחושה של התחלות חדשות וההבנה שהנה הגיע הזמן שלכם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם מלאי מרץ ואנרגיה לממש את תוכניותיכם. הכוכב מארס במזל שלכם נותן לכם את מלוא הכוח להוציא לפועל תוכניות שמצריכות כוח פיזי ואתם יכולים להיות בטוחים שלולא ההתלהבות שלכם שום דבר לא היה יוצא אל הפועל. הכוכב סטורן שנע בסמיכות למרס שומר על כך שכל דבר שתעשו יהיה בפרופורציה המתאימה, כך שתוכלו למקסם את מירב התועלת מהעשייה שלכם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם ממשיכים לעבור תקופה קשה בגלל העובדה שאתם מודעים מאוד לתהליכים שמתרחשים ומנסים לעזור לאחרים בעשייה שלהם, על מנת שבעיקר היקרים לכם לא ייפגעו מקשיי החיים. אתם נאלצים ללמוד לשחרר מתוך תחושת האין ברירה. אתם חייבים להפנים שכל אחד מתנהל לפי ראות עיניו ומה שאתם חושבים שטוב לאחרים, לא בהכרח נראה כך לפי ראות עיניהם. למדו להרפות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם עוברים תקופה מאוד מעניינית שבה אתם מבקשים להשפיע ולהיות מושפעים. הכוונה היא שיש לכם יכולת כריזמטית שעוזרת לכם לבנות את המעמד שלכם בקרב אנשים קרובים וגם במקומות חדשים אליהם אתם מגיעים. יש לכם כשרון לרכוש את אמונם של האחרים. יחד עם כך מאחר ובית החברה שלכם מושפע מביקורו של הכוכב סטורן, נראה שלעיתים אתם בודדים ומחפשים מערכת רגשית תומכת.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הזמן שלכם ליהנות מסגנון חייכם ממשיך להעסיק אתכם ואתם חושבים כיצד אתם יכולים לשדרג את סגנון חייכם במידה ותקשרו חייכם עם עוד אנשים קרובים לכם. ייתכן ואתם מרגישים בשלים להיות בשותפויות עם סגנון אנשים שעד היום לא לא ניסיתם זאת איתם ולכן חשוב מאוד שתהיו קשובים גם לדעות של אחרים שיכולים להראות לכם עוד צד של המטבע שאולי לא חשבתם עליו עד כה.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם מתקרבים עכשיו לתקופה מאוד משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. ובדרך כלל תקופה כזו גורמת לכם לחשבונות נפש קשים ולא שגרתיים. זה הזמן לבדוק עם עצמכם מיהם האנשים הנכונים לכם ועל מי אתם יכולים לסמוך. ייתכן ותצטרכו להיות יותר אסרטיביים ביחס לתקופה שבה אתם נמצאים על מנת שתימצאו את עצמכם מוערכים במקומות חדשים מלבד המקומות המוכרים לכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב יופיטר המביא איתו תחושה של הזדמנות נמצא אצלך בבית העבודה והבריאות. כך שמצד א, יש לכם הזדמנות לעבוד ולהוכיח את עצמכם כדי להצליח בתוכניותיכם ולהיות מוערכים במקום שהייתם באמת רוצים להיות מוכרים. ומצד ש, אתם יכולים להיות עייפים יותר בגלל נסיבות החיים הנוכחיות שגוזלות מכם זמן ואנרגיה ואתם מודאגים ומותשים. נסו להיעזר בחברים שמציעים עזרה.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ זהו שבוע שבו תהיו עסוקים עם המשפחה הגרעינית שלכם בכל מה שקשור למערכות יחסים. נראה שאתם מאוד מוטרדים מההתרחשויות ועובדות אלה גורמות לכם להיות פחות מרוכזים בעבודה היומיומית שלכם, עובדה שמאוד מתישה אתכם וגורמת לכם לא להיות מרוצים מעצמכם. ייתכנו שותפויות שבהם אתם מרגישים שאתם צריכים לתת דין וחשבון ועובדה זו עלולה לקומם אתכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ קשה לכם עכשיו יותר מהרגיל בכל מה שקשור לנושאי העבודה שלכם. נראה שאתם משקעים המון זמן ואנרגיה כדי להוכיח את עצמכם בעבודתכם, ואיכשהו לאחרונה הרפיתם קצת מהרסן כיוון שבא לכם יותר להתפנק ולפנק את עצמכם בכל הנוגע להנאות החיים. הרשו לעצמכם להרפות בכל פעם שאתם מתעייפים ואל תקשו על עצמכם רק בגלל שאתם מרגישים שאתם נדחפים למצוינות.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ זוהי תקופה עמוסה מבחינה כלכלית כיוון שאתם עסוקים בהוצאת כספים שמאוד גורמים לכם להנאה, אך מצד שני מכניסה אתכם להוצאות שייקח זמן עד אשר תצאו מהן. הצורך שלכם בלפנק נמצא בשיאו ואיכשהו נמצאים עבורכם גם הכספים הנדרשים לשם כך. ייתכן שבשלב מאוחר יותר תצטרכו להצטמצם בכל הנוגע להוצאות האישיות שלכם, אך כרגע אתם נמצאים בתוך הסיטואציה וקשה לכם להשתחרר ממנה.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם למשך שנה וגורם לכם לחוש שהנה אתם בתחילתם של חיים חדשים. לצערכם, הכוכב סטורן עדיין לא יצא מהמזל שלכם וייתכן שהוא גם מקשה עליכם בכך שהוא מנסה לגרום לכם לקחת אחריות על מנת שלא תעשו טעויות לאחר מכן. הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וייתכן לכם את האופציות לפנק את עצמכם במקומות שמאוד חשוב לכם להרגיש כך.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן