הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 באוגוסט 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 באוגוסט 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 באוגוסט 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-22 עד ה-28 באוגוסט 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
זה הזמן עבורכם ילדי יום ההולדת לבדוק את המערך הכלכלי שלכם. נראה שלאחרונה נסחפתם בהוצאות מעבר לתוכניותיכם ועתה אתם מבינים שיהיה לכם קשה לממן אותם.

♥ ל- מזל החודש – בתולה

♥ מזל בתולה התאמה לבני מזלות אחרים

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ בחודש האחרון יש לכם צורך בהתכנסות פנימה וזאת בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת המודע שלכם. למרות ההסתגרות הפנימית שלכם נראה שזה הזמן להקשיב מה האינטואיציה שלכם מבקשת שתבינו ועל ידי הקשבה זו תוכלו לדעת כיצד לפעול במקרים בעייתיים עבורכם. העובדה שכרגע כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם ייתן לכם את יכולת ההבעה הטובה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות שלכם כיוון שמרבית הכוכבים היום נמצאים בבית המקושר עם היכולת שלכם לקדם את עצמכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם לשווק את עצמכם בתחומים המתאימים לכם. הכוכב ונווס המביא איתו מערכות יחסים והצלחה בעסקים נמצאים גם אצלכם בבית זה, כך שיש לכם אפשרות לשלב את שתי האופציות גם יחד.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם הרבה מרץ ויוזמה לממש תוכניות שמזמן רציתם לבצע. זהו שבוע שבו תרגישו שהאנרגיות שלכם במיטבם ותרצו לממש מטרות ישנות שלעיתים נראו לכם רחוקות ולא ברות השגה. ייתכן והכוכב סטורן המגביל שגם הוא נמצא במזל שלכם יאט במקצב את קצב העשייה עבורכם ולכן אל תיקחו ללב במידה וישנם דברים שעדיין אתם לא מצליחים לעשות בקצב שרציתם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ במהלך כל השבוע הקרוב תהיו עסוקים בבדיקה פנימית של מה מפעיל אתכם ומהם הקודים ההתנהגותיים איתם אתם מתנהלים ביום יום ולמעשה במשך שנים רבות. בדיקה מעמיקה פנימית יכולה לעזור לכם להשתחרר מדברים שונים שעוצרים אתכם מלהתפתח ויוצרים אצלכם חוסר בטחון ומשקעים. אל תתנו לחוסר הבהירות בחייכם להשפיע עליכם והתייעצו עם אנשים מוסמכים בבחירת החלטות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם עוברים מהפך מבחינה חברתית כיוון שכרגע אתם נמצאים על סוג של פרשת דרכים. מצד אחד אתם מרגישים די לבד בגלל החלטות משמעותיות שהחלטתם ומצד שני יש לכם צורך פנימי מאוד עמוק להחליט מה אתם עושים עבור עצמכם וכיצד לשפר את היחסים שלכם עם הזולת. נראה שתצטרכו למצוא לבד את נוסחת הקסם שלכם כיצד לנווט את הדברים בהמשך. אל תדחו אנשים שמנסים להתקרב אליכם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא תמיד מהווה בשבילכם חוסר וודאות אם תבדקו לאורך השנים. זוהי תקופה משמעותית שבה אתם נמצאים כחצי שנה שלאחר יום ההולדת שלכם. חשבונות הנפש שאתם עוברים עכשיו גורמים להעצמת הרגשות והמחשבות הפנימיות שלכם ולעיתים לצערכם, בדרך שלילית יותר ממה שהתכוונתם מלכתחילה. הרשו לעצמכם גם ימים של כיף ופינוק לפצות על הקשיים.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם עובדים תקופה קשה מאוד מבחינה אישית ומנסים מאוד לספק את רצון האחרים ולעיתים גם על חשבון החיים הפרטיים שלכם. מומלץ לכם לפעול בזהירות על מנת לא לשחוק את האנרגיות הפנימיות שלכם. אתם מקבלים פירגון משמעותי מאנשים קרובים ולכן הרשו לעצמכם להיות טבעיים ובעיקר להיות נאמנים לעצמכם ולכוחות המפעילים אתכם על מנת שתוכלו להיות במיטבכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ אתם עסוקים מאוד בתקשורת עם הסביבה הטבעית שלכם וייתכן וצעירים מכם זקוקים לכם ולתחושת הביטחון שיש ביכולתכם לתת. גם נושאי המשפחה הקרובה מטרידים אתכם ונראה שאתם חווים בשורות שונות ולאו דווקא משמחות שגורמות לכם להבין שמשפחה היא מעל לכל. הצורך שלכם בחופש אישי ובחופש תנועה חשוב במיוחד, ולכן נראה שאתם מוכנים לשלם כל מחיר שנדרש בעבור זה.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ שני כוכבים מאוד משמעותיים נמצאים במזל המולי לכם הוא עקרב, וגורמים לכם לעשייה מתוך לחץ וחוסר סבלנות. האחד הינו הכוכב מארס שגורם לכם להיות לוחמניים יותר מהרגיל ולכל עשייה שאינה נוחה לכם אתם עלולים להגיב באגרסיה. ואילו השני ההפוך לו באנרגיה, נקרא הכוכב סטורן שגורם לכל דבר להראות קשה ולהיעשות באופן מאוד איטי, עובדה שגורמת לכם לעצבנות ותסכול.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ אתם עסוקים מאוד בגיוס כוחות ומשאבים בכל מה שקשור לתחום המקצועי שלכם כיוון שאתם מבינים שעל ידי כך שתוכיחו את עצמכם בשלב הזה, תוכלו להשתמש בכך בהמשך גם במקומות אחרים בהם תצטרכו להראות שהנה אתם מסוגלים לקחת על עצמכם אחריות רבה ואף לעמוד בכל מטלה שהיא. נראה שאנשים קרובים מפרגנים לכם על כך ואתם יכולים להמשיך בדרך שבחרתם באין מפריע.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ אתם עובדים בתקופה הזו שעות רבות כמעט סביב השעון ומוציאם כספים רבים ולעיתים מעבר ליכולותיכם בעבור ארגון אירועים שמשמחים אתכם ושאתם יודעים שהם סוג של פעם בחיים. הפינוק שאתם מרשים עכשיו לעצמכם הוא הכרחי בגלל העובדה שגם הכוכב האחראי על כספים ובילויים נמצא במזל שלכם וגורם לכם ליהנות מכל העשייה הרבה שמסביבכם, ואף נותן לכם את הכוחות לעשייה זו.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ בשבוע הקרוב ימשיך להיות הכוכב וונוס במזל שלכם ואתם תקבלו בשורות משמחות ביחס לדברים שמאוד מטרידים אתכם, כך שיתאפשר לכם לשמוח ולהרפות מהלחץ שהיה כרוך בטיפול בדברים שגזלו מכם אנרגיה. מבחינה כספית, זהו זמן חשוב שבו מומלץ לכם לבדוק מחדש את הנושאים הכספיים שאתם חייבים להיות מעורבים בהם על מנת שתעשו את הדברים נכון וגם בפרופורציות הנכונות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
______

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן