חדרה חתומים בלב ישראל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל מבצע צוק איתן

רב-נגד רמי כחלון היד, חדרה מרכינה ראשה על נפילתו במבצע צוק איתן

רנ"ג רמי כחלון הי"ד (39), שירת בקבע, קרוב ל-20 שנה ונבחר ל’מצטיין הרמטכ״ל’ בשנת 2013 ◄ בתו מאור, כתבה בדף הפייסבוק שלה; "זה אבא שלי, הבנאדם הכי גיבור שאני מכירה...". ◄ ראש עיריית חדרה תא"ל במיל’ צביקה גנדלמן, בהודעת אבל מיוחדת על נפילתו; "העיר חדרה כולה משתתפת בצער משפחת כחלון".
0
0
 רב-נגד רב-נגד רמי כחלון השם יקום דמו שנפל ב’מבצע צוק איתן’
רב-נגד רמי כחלון

העיר חדרה, מרכינה היום (יום ראשון | כ”ט תמוז התשע”ד) את ראשה על נפילתו של רנ”ג רמי כחלון הי”ד, אשר נפצע אנושות ביום שלישי שעבר בגבול רצועת עזה במסגרת פעילות ב’מבצע צוק איתן’. כחלון, הועלה מדרגת רב-סמל בכיר לדרגת רב-נגד לאחר מותו.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק או בטוויטר.

עם היוודע דבר האסון, אמש (מוצ”ש), פרסם ראש עיריית חדרה תא”ל במיל’ מר צביקה גנדלמן, הודעת אבל מיוחדת על נפילתו; “העיר חדרה כולה משתתפת בצער משפחת כחלון”. הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. הלווייתו של רנ”ג רמי כחלון הי”ד, תתקיים היום (א’) בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בעיר חדרה.

רנ”ג רמי כחלון הי”ד, לוחם צנחנים, תושב חדרה, שנפגע במהלך הפעולה הקרקעית בעזה במסגרת ’מבצע צוק איתן’, נפטר אתמול (שבת) מפצעיו. רנ”ג כחלון הי”ד, (39), שירת בקבע, קרוב ל-20 שנה ונבחר ל’מצטיין הרמטכ״ל’ בשנת 2013.

ראש העיר חדרה (תת אלוף במילואים) מר גנדלמן, פרסם אתמול ב’דף הפייסבוק’ שלו, כי; “אתמול, ביקרתי בבית החולים סורוקה, שם היו עמו כל העת אשתו פנינה ובני משפחתו והילדים; יוסיאל, מאור, הלל ו-עמיעד – אני שולח לכם את השתתפותנו בצער של כל תושבי חדרה. יהי זכרו ברוך”.

צביקה גנדלמן ראש עיריית חדרה, משתתף בצער משפחת איש הצבא רמי כחלון על נפילתו ברצועת עזה.

שלשום (שישי) כתב ראש העיר מר גנדלמן; “רמי, נלחם על חייו, מוקף כל העת בבני משפחתו המסורים ובתפילותיהם של כל תושבי חדרה. מאז פציעתו אני עומד בקשר יומיומי עם אשתו פנינה ומחויב לסייע לה ולבני המשפחה בכל דבר ועניין…

אשתו פנינה כחלון, סיפרה, כי בשיחתה האחרונה עם בעלה; “רמי, הוא כתב לה וביקש רק דבר אחד; “שכולם יידעו על המיזם של דורון אלבז (הלום קרב שהוכר כנכה צה”ל לאחר שנפצע במבצע “חומת מגן” לפני 12 שנה), אשר הקים עמדת רענון לחיילים בסמוך לחווה שלו במושב מסלול עם פתיחת מבצע “צוק איתן“, “תראי איזה יופי, מושב מסלול, מאכיל חינם את כל החיילים”. “אשרינו”, ענתה לו פנינה.

מאור (16), בתו של כחלון, תלמידת אולפנית בני עקיבא מבשרת ברוך חדרה, פרסמה ביום רביעי שעבר, פוסט מרגש ונוגע ללב בעמוד הפייסבוק שלה, ובו ביקשה מכולם לשאת תפילה לשלומו ולהחלמתו המהירה והמלאה של אביה רמי. “אני מצטרף אליה בבקשה זו”, כתב ראש העיר גנדלמן.

רב-נגד רמי כחלון, השם יקום דמו
רב-נגד רמי כחלון

להלן הפוסט של הבת מאור כחלון, שפורסם ביום רביעי שעבר ואשר ריגש רבים;

“זה אבא שלי הבנאדם הכי גיבור שאני מכירה, אבא שלי, נפצע קשה מרימון בגבול הרצועה ביום שני לפנות בוקר הוא אושפז ומטופל בבית החולים “סורוקה”, הוא כרגע בטיפול נמרץ ומורדם ומונשם הוא עבר שני ניתוחים אחד בלב ואחד בבטן בניתוח הראשון הוציאו לו את כל הרסיסים מהגוף חוץ מכמה שבראש ובעוד כמה מחלקי הגוף שלא מזיקים כל כך…

וב”ה, הוא עכשיו במצב קשה אבל יציב והוא יצא מכלל סכנה וזה בזכות כל בתפילות שלכם שאלתי את עצמי למה מכל החיילים דווקא אבא שלי אבל הבנתי שה’ לא מעמיד אדם במשהו שאינו יכול לעמוד בו ואבא שלי הוא לוחם תרתי משמע והכי גיבור בעולם…

וב”ה, אנחנו חזקים ומחכים שהכל יגמר בע”ה ומה שהכי חשוב זה האמונה התקווה ולהישאר חזקים לא משנה מה יקרה בסוף ואנחנו צריכים להתפלל ולהאמין שהכל יהיה בע”ה ונחזור ונתנהג כאילו כלום לא היה ואבא שלי יהיה בריא ושלם בע”ה.

אז בבקשה תמשיכו להתפלל, כי זה מה שעוזר ומחזק אותנו תתפללו לרפואת כל החיילים ושלא יהיו עוד פצועים והרוגים ושהמבצע יצליח ויגמר מהר, בע”ה, תתפללו לרפואת רמי בן עליזה חנה, שיקום ושיחזור להיות האבא הכי חתייך והכי חזק שאני מכירה בעולםםם!

א שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת;

אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים– מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְרִי.
ב עֶזְרִי, מֵעִם יְהוָה– עֹשֵׂה, שָׁמַיִם וָאָרֶץ.
ג אַל-יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ; אַל-יָנוּם, שֹׁמְרֶךָ.
ד הִנֵּה לֹא-יָנוּם, וְלֹא יִישָׁן– שׁוֹמֵר, יִשְׂרָאֵל.
ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ; יְהוָה צִלְּךָ, עַל-יַד יְמִינֶךָ.
ו יוֹמָם, הַשֶּׁמֶשׁ לֹא-יַכֶּכָּה; וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה.
ז יְהוָה, יִשְׁמָרְךָ מִכָּל-רָע: יִשְׁמֹר, אֶת-נַפְשֶׁךָ.
ח יְהוָה, יִשְׁמָר-צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ– מֵעַתָּה, וְעַד-עוֹלָם

למרבה הצער והיגון, התפילה לא עזרה, אך אין ספק, כי יהיה זכרו של רמי כחלון הי”ד, נצור בלבנו לנצח נצחים.

הלווייתו תתקיים היום (ראשון, 27 ביולי 2014) בשעה 17:00 ב’בית העלמין הצבאי’ בעיר חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן