הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-17 ביולי 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-17 ביולי 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-17 ביולי 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-11 עד ה-17 ביולי 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
בשבוע הקרוב יהיו מספר פעמים בהם תהיו מעורבים במערכות יחסים שתרצו להסתיר אותם מעיני האחרים מהסיבות האישיות הכמוסות ביותר שלכם.

♥ ל- מזל החודש – סרטן

♥ מזל סרטן התאמה לבני מזלות אחרים

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ לקראת המחצית השנייה של החודש תתקרב השמש בשמיים אל הכוכב יופיטר ואז תרגישו בתחושת הקלה ושהדברים מסתדרים בדיוק כפי שהייתם רוצים. השבוע זהו זמן לחיזוק מערכות היחסים בחייכם ולכן מומלץ לכם להישאר בתחום הרגיל והמוכר על מנת לא להעיק על עצמכם באירועים חדשים. מאחר ולא כל דבר אתם אומרים או מספרים לאחרים, הרי שחשוב מאוד שתשמרו על איזון פנימי לגבי ההחלטות שלכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ בשבוע הקרוב מומלץ שאת תוכניותיכם האישיות תשמרו לעצמכם ולא תשתפו את האחרים ברגשותיכם העמוקים ביותר. דברו ותכננו רק עם אנשים שאתם סומכים עליהם ושאתם יכולים להיות בטוחים שיהיו בשבילכם כשתצטרכו. מיום ההולדת שלכם ייכנס הכוכב יופיטר שמזוהה כמיטיב אל המזל שלכם ואז תוכלו לנשום לרווחה ולהרגיש שהנה סוף סוף באים אליכם ימים טובים.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הנושאים הכספיים שלקחתם על עצמכם לארגן בשביל עצמכם וגם בשביל הקרובים לכם התישו אתכם לאחרונה ונראה שאתם צריכים ללמוד לשחרר את הסביבה הקרובה מהשליטה שלכם ובעיקר במידה ויש צעירים מכם במשפחה שתלויים בכם. את הצרכים האישיים שלכם מומלץ לכם להעביר ליצירה שתעניק לכם שלוות נפש ומרגוע בימים שאתם מרגישים חסרי מנוח.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ מומלץ לכם לנצל את ההתחלות החדשות שנופלות לאחרונה בחיקכם וזאת בגלל העובדה שאתם בתקופה של התחלות חדשות מהנות ושגורמות לאחרים לראות אתכם מחדש. היצירתיות שלכם שופעת במיוחד ונראה שהאנשים הסמוכים לכם כל כך נהנים מכם עד אשר יהיו מוכנים לשלם לכם בתשלום ממשי על מנת ליהנות מכישורכם החדשים. זה הזמן הנכון להראות את יכולותיכם המקצועיות ולדחוף עצמכם לקידום.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ ניכר עליכם שאתם עוברים תקופה קשה כיוון שמתח העצבים והסבלנות שלכם קטן במיוחד. אתם מתעסקים הרבה מאוד עם המניעים הפנימיים שלכם ומוכנים לספוג דברים שלא הייתם מוכנים בתקופות אחרות של חייכם. ייתכן ותקבלו עזרה כספית שתעזור לכם לפתור את בעיותיכם האישיות והמקצועיות עד אשר תחזרו לעצמכם ותוכלו לעמוד איתן בזכות עצמכם. זה הזמן להשקיע בלימודים קצרים ו/או ארוכים.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם עוברים תקופה משמעותית בחייכם שיכולה להביא אתכם למקומות שתמיד שאפתם להגיע . זה הזמן להכניע את הכוחות הפנימיים המעכבים אתכם מלפרוץ את החומה אותה אתם שואפים לשבור במשך כל ימי חייכם. אתם כרגע במחצית השנייה של השנה שלאחר יום הולדתכם ופתוחים להתחלות חדשות. במהלך חודש אוגוסט תרגישו שאתם מקבלים הזדמנויות חדשות.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא עוד אחת מחשבונות הנפש שאתם עוברים ולכן מומלץ לכם במיוחד לחכות קצת ולא להחליט עד אשר תהיו בטוחים בתוכניותיכם. כמו כן, הגיע הזמן שלכם בתקופה הזו לבדוק את כף המאזניים בכל הנוגע ליכולת שלכם להשקיע בעבודה או או בקריירה ולהחליט מהו המינון הנכון שלכם בתחומים האלה בחייכם. מומלץ לכם להטות במקצת את הכף לטובת המשפחה.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ ההתחייבות החדשה שקיבלתם על עצמכם בנושאי עבודה גורמת לכם להערכה עצמית מחודשת ולכן למרות הקשיים, אתם מרגישים הרבה יותר מוערכים מפעמים אחרות שאולי היה לכם קל יותר, אך לא הרגשתם סיפוק אישי. ייתכנו גם שינויים בצורת המגורים שלכם בגלל העובדה שאתם שואפים לקחת על עצמכם עוד אירועים שיעצבו את חייכם עד אשר תרגישו שביעות רצון.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם עסוקים מאוד עם כל המתרחש בסביבה הטבעית שלכם ומשקיעים ממירב מרצכם על מנת שתהיו מסופקים עם מה שאתם מעניקים לאנשים קרובים לכם. נראה שצעירים מכם במעגל המשפחתי מאוד זקוקים לכם ואתם מוכנים לעשות שינויים בחייכם על מנת לבוא לקראתם כל עוד אתם מרגישים שאתם מקבלים מזה סיפוק ומוערכים. עובדה זו מעניקה משמעות חדשה לחייכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, מוזמנים לנסות להיות קצת יותר רגועים ביחס לסביבה הקרובה, כיוון שנראה שאתם בסטרס וסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד. ייתכן ותהיו מושפעים מכל מה שקורה במסגרת המשפחתית שלכם ועובדה זו תיקח מכם את מלוא תשומת הלב. נסו להרגיע את עצמכם בדרכים שונות שיעזרו לכם להתמלא אנרגטית. שמרו על האיזון הפנימי גם אם זה אומר להתרחק ממקור הקושי.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ נראה שעדיין יש לכם קושי בכל הקשור לשותפויות בחייכם ביניכם לבין האנשים הקרובים לכם ביותר במעגל הראשון של חייכם. מסתבר שהצרכים שלכם מאוד שונים לעומת צורכי האחרים ובכל פעם אתם שואלים את עצמכם מחדש מדוע אתם לוקחים על גבכם אחריות עצומה כל כך . עליכם להיזהר שעובדה זו לא תפגע בבריאות שלכם ולכן עליכם לשמור על עצמכם מבחינה אנרגטית ולא להיחלש.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ומוסיף לתת לכם חשק לבלות וליהנות כמו שרק אתם יודעים. קלילות ועליצות יכולה להגיע אליכם גם השבוע ובכך אתם יכולים להשלים עוד שבוע בסדרה של הנאות שהרשיתם לעצמכם לאחרונה. גם יכולת הדיבור שלכם הינה במיטבה ולכן מומלץ לכם לנסות ולחדש קשרים עם אנשים שלאחרונה הרגיזו או הפריעו לכם ולהגיד להם את דעתכם על מנת להגיע לפיוס.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן