מבצע צוק איתן

מד”א, מבצע צוק איתן: 44 נפגעים טופלו בשבת בהם 14 שנחבלו בדרכם אל מרחב המוגן

0
0

מד”א, החליפה את צליל הסירנות כדי למנוע פאניקה במהלך ימי ’מבצע צוק איתן’ ◄ דובר מד”א, תת-מגן הלר, הוסיף וציין, כי; צוותי מד”א, טיפלו בשבת ב- 5 פצועים וב–21 נפגעי חרדה ◄ רמ״ג אלי בין; “הנחיתי לשנות סירנת האמבולנסים וכך הציבור יידע להבדיל באופן מוחלט בין אזעקה המחייבת הגעה למרחב מוגן, לבין סירנת אמבולנס״.
מד

מד”א, מבצע צוק איתן: 44 נפגעים טופלו בשבת בהם 14 שנחבלו בדרכם אל המרחב המוגן

בעקבות מטח הרקטות שנורה לעבר מרכז הארץ, אתמול (שבת, י”ד בתמוז תשע”ד), היום החמישי ל”מבצע צוק איתן”, טיפלו כוחות מד״א, ב-44 בני אדם, בהם 14 שנחבלו בדרכם ל’מרחב המוגן’ ואמש סמוך לשעה 21:00, טיפלו צוותי מד”א, ב-5 פצועים וב-21 נפגעי חרדה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

זאת ועוד; אמש (מוצ”ש), הוזעק צוות מד”א בירושלים להציל את חייה של תיירת בת 74 אשר למרות כל המאמצים להחיותה, היא נפטרה לאחר שכנראה לקתה בלבה בעת הישמע האזעקה בעיר.

גם בסוף השבוע החוף (חמישי בלילה), קבע צוות מד”א את מותה של אישה כבת 69 בעיר חיפה לאחר שהתמוטטה בעת שהייתה בדרכה עקב אזעקה ברחבי העיר אל המרחב המוגן.

דובר מד”א, תת-מגן זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “מד״א, ממשיכים לשמור על כוננות גבוהה ביותר בכל רחבי הארץ עם תחילתו של היום השישי ל’מבצע צוק איתן’”.

יצוין, כי מאז תחילת “מבצע צוק איתן” ועד מוצאי שבת, העניקו כוחות מד”א טיפול ל-208 נפגעים, בהם 10 נפגעי גוף כתוצאה מפגיעות רקטה ורסיסים, 6 נפגעים כתוצאה מתאונות דרכים שאירעו בעת האזעקות, 19 נפגעים מחבלות ונפילות בדרך אל המרחב המוגן ו- 113 נפגעי חרדה.

דובר מד”א, תת-מגן הלר, הוסיף, כי; אתמול (שבת), היום החמישי ל”מבצע צוק איתן”, טופלו 44 בני אדם, על ידי כוחות מד״א, בהם 14 שנחבלו בדרכם ל’מרחב המוגן’.

במוצ”ש סמוך לשעה 21:00, בעקבות מטח הרקטות שנורה לעבר מרכז הארץ, טיפלו צוותי מד”א ב-5 פצועים וב-21 נפגעי חרדה.

דובר מד”א, תת-מגן הלר, הוסיף וציין, כי; כוחות מד״א, ממשיכים לשמור על כוננות גבוהה ביותר בכל רחבי הארץ עם תחילתו היום של היום השישי ל’מבצע צוק איתן’.

◄ מד”א, החליפה את צליל הסירנות כדי למנוע פאניקה

כידוע, סירנות האמבולנסים נשמעות לא מעט בשגרה ובחירום. בימים האחרונים של ’מבצע צוק איתן’ גרמו הסירנות על פי אנשי מד”א, ממש לפאניקה בקרב הציבור זאת ומאחר והן נשמעות דומות לאזעקות הנשמעות ברחבי הארץ.

 סירנת האמבולנסים החדשה כפי שתישמע מעתה

בארגון מגן דוד אדום (מד”א), מתברר קשובים לעורף ואי לכך, כדי למנוע חשש מיותר בקרב הציבור, הנחה בסוף השבוע (יום שישי | י”ג תמוז התשע”ד), רמ״ג אלי בין מנכ״ל מד״א את כלל כוחותיו הפועלים ברחבי הארץ להחליף את הסירנה המוכרת של האמבולנסים בצליל שונה, שאינו דומה כלל לאזעקות המתריעות בפני נפילת רקטות במסגרת מבצע “צוק איתן”.

מנכ״ל מד״א, רמ״ג אלי בין, הדגיש בדבריו, כי; ״בימים אלה, יש לגלות רגישות מירבית לחששות הציבור בישראל. על מנת למנוע פאניקה מיותרת, הנחיתי לשנות את סירנת האמבולנסים וכך הציבור יידע להבדיל באופן מוחלט בין אזעקה המחייבת הגעה ל’מרחב מוגן’, לבין ’סירנת אמבולנס’.

ארגון מד״א, ימשיך לפעול בכל דרך על מנת לסייע לציבור לשמור ככל הניתן על שגרה גם במהלך ימי המבצע״. סיכם מנכ״ל מד״א, רמ״ג בין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן