נהריה

סיפור ומאפה – העיתונאית והסופרת שרית ישי לוי, תתארח בקפה-קונדיטוריה בריוש בנהריה

0
0

העיתונאית והסופרת שרית ישי לוי מחברת רב המכר “מלכת היופי של ירושלים”, תתארח ב’קפה קונדיטוריה בריוש’ בניחוח צרפתי בעיר נהריה ביום שני, 21.7.14, בשעה; 19:00 לערב של סיפור וארוחת ערב באווירה פסטורלית ונעימה. ישי לוי, תספר על הביוגרפיה שלה, עבודתה העיתונאית ומקורות ההשראה שלה לכתיבת ספרה.
סיפור ומאפה - העיתונאית והסופרת שרית ישי לוי, תתארח בקפה-קונדיטוריה בריוש בנהריה
סיפור ומאפה – העיתונאית והסופרת שרית ישי לוי, תתארח בקפה-קונדיטוריה בריוש בנהריה

הרחק משאון העיר בינות לעצי האקליפטוס, בחלקה הצפוני והירוק של נהריה, תוכלו ליהנות מערב עשיר ותרבותי לצד ארוחת ערב קלה ואנינה שרקחה הקונדיטורית חגית שטרן, מ’קפה – קונדיטוריה בריוש’ ותכלול; מגוון לחמי הבית, זיתים, חמאה ופסטו, קיש בטעמים, לצד סלט ירוק ורענן עם פרי העונה ברוטב ויניגרט, חרדל, וירקות אנטי פסטי על מצע לבנה. מחיר לזוג, לא כולל שתייה: 120 שקלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

בסיום הארוחה ב”קפה בריוש”, בית קפה ופטיסרי של הקונדיטורית חגית שטרן, תעלה הסופרת והעיתונאית הוותיקה (66), המוכשרת והמוערכת שרית ישי לוי, אשר תספר על הביוגרפיה שלה, עבודתה העיתונאית ומקורות ההשראה שלה לכתיבת ספרה “מלכת היופי של ירושלים”. היא תספר על הדמויות בספרה לרבות אלו של הנשים; מרקדה, רוזה, לונה, וגבריאלה. החלק האחרון של ההרצאה, יוקדש לשאלות ותשובות.

הקונדיטורית חגית שטרן, מ’קפה – קונדיטוריה בריוש’ בעיר נהריה

הספר “מלכת היופי של ירושלים”, מספר על משפחת ארמוזה, בני הקהילה הספניולית בירושלים מתחילת המאה ה-19 והשלטון התורכי דרך שנות המנדט הבריטי ועד לשנות ה-70, הרוויים באווירה וביצרים מספר את סיפורן של האהבות הבוערות המוחמצות והמציאות הכואבת העוברת כחוט השני בין ארבעה דורות במשפחה.

הוא יצא לאור ב’הוצאת מודן’ בחודש ספטמבר השנה ומאז הוא מככב בראש רשימת רבי המכר והביקורות מהללות. ישי לוי, כבר זכתה ב’ספר זהב’ על מכירת 20,000 עותקים ובס’ספר פלטינה’ על מכירת 40,000 עותקים. היא זכתה ב’פרס סטימצקי’ ובימים אלו הספר הפך לרב מכר – ונמכר כבר ביותר מ-60 אלף עותקים, מתורגם למספר שפות, נמצא בפיתוח לסרט קולנוע ועובר עיבוד למחזה בבימויו של צדי צרפתי.

ערב של טעם של פעם ב”סיפור ובמאפה” עם העיתונאית והסופרת שרית ישי לוי, יום ב’, 21.7.14 בשעה: 19:00; ב’קפה קונדיטוריה בריוש’, רח’ קק”ל 16, שכונת רסקו, בעיר נהריה; ההרשמה מראש בטלפונים; 0774260520; 054-9445490; מספר המקומות מוגבל.

☚ אל אתר אינטרנט של; קפה קונדיטוריה בריוש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן