הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-4 עד ה-10 ביולי 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-4 עד ה-10 ביולי 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-4 עד ה-10 ביולי 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-4 עד ה-10 ביולי 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
בשבוע הקרוב עדיין יהיה הכוכב מרקורי בבית תת המודע שלכם אלא שהפעם כבר לאחר הנסיגה בה שהה בחודש האחרון. ולכן, השבוע יהיה הזמן הנכון ליישום התובנות שרכשתם.

♥ ל- מזל החודש – סרטן

♥ מזל סרטן התאמה לבני מזלות אחרים

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ נראה שתקופת יום ההולדת תגרום לכם להתכנסות פנימה בגלל העובדה שכוכבים מאוד משמעותיים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת המודע. זה הגם הזמן לבדוק את מערכות היחסים שלכם ולשאול את עצמכם האם אתם נמצאים במקום הנכון. ייתכן ותמצאו את עצמכם מתלבטים ביחס לקשרים מהעבר, אך בתוך עצמכם אתם כבר יודעים שבמידה ואין לכם על מי/מה להישען, לא מומלץ לכם להכניס אנשים חזרה לחייכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה אתם מרגישים שאתם חייבים לתכנן את העתיד שלכם ואתם פועלים לפי תחושות בטן נכונות שמכתיבות את דרככם. ייתכן ולא תוכלו תמיד לשתף את כל הסביבה שלכם בתוכניותיכם , אך אין ספק שאתם נמצאים במקום הנכון ובזמן הנכון על מנת לתכנן את פעולותיכם העתידיות בזהירות שבדרך כלל לא תמיד כל כך אופיינית לכם. הפעם הצנעה תשתלם לכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ היכולת שלכם להיות מחושבים ולעיתים יתר על המידה, מפריעה לכם לעיתים קרובות לנהל יחסים באופן ספונטני. גם אם אתם חושבים שאתם עוזרים ותומכים הרי שבסופו של דבר אתם דואגים תמיד לעצמכם במישרין או בעקיפין. ולכן, הפעם ובמהלך כל השבוע הקרוב מומלץ לכם לנסות ולחדש את קשריכם החברתיים ממקום יותר נקי ולבוא לעזרת האחרים מבלי לחשוב על רווחיכם האישיים.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס נמצא עדיין במזל שלכם וזה גם המזל שלכם בפרק הזמן הזה. נראה שאתם מאוד עסוקים בלסדר את חייכם מחדש ולבדוק מה וכיצד לעשות. מומלץ לכם לחשוב על תוכניות חדשות כיוון שעכשיו יש לכם את מלוא האנרגיה והמרץ לעשייה. מבחינה כספית ייתכן ולחלקכם עדיין יש קשיים כלכליים, אך גם הם יעברו בתוך כחודשיים ואתם תוכלו להתחיל בהתחלה חדשה כפי שאתם מרגישים שמגיע לכם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם בגלל העובדה שהכוכב סטורן גורם לכם לקחת אחריות על חייכם גם אם אתם לא בטוחים שאתם בשלים לעשות זאת בזמן הזה. ובכל זאת, אתם עשויים למצוא את עצמכם פועלים למען הזולת ולמען התחושה שאתם פועלים לעולם טוב יותר. זהו הזמן הנכון להיות מחוברים לתחושות הבטן שלכם ולכן פעלו לפי סדר העדיפויות שהנשמה מכתיבה לכם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ ישנם שני כוכבים מאוד משמעותיים שנמצאים בתקופה הזו בבית השותפויות שלכם ובוחנים את ההתנהלות הטבעית שלכם מול אנשים. נראה שאנשים מתחילים להעריך אתכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אכן הגיע הזמן שהגבולות שהצבתם לעצמכם מול האחרים בפרק זמן זה של חייכם, יתחילו לשאת פרי ואתם לא תתנו לאחרים שאינם ראויים לכם לסחוט את האנרגיה שלכם. חיי החברה שלכם עתידים להתעשר השבוע.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם במצב עדין כיוון שאתם נמצאים בדיוק בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. זה גם הזמן הנכון לבדוק עם עצמכם את ההישגים שלכם במחצית השנה האחרונה ולשנות את מה שצריך על מנת שתוכלו להיות מאוזנים במחצית השנה השנייה עד ליום הולדתכם הבא. זה הזמן להשקיע יותר ביחסי אנוש וציבור, כיוון שהם הבסיס להצלחתכם. השתדלו גם בעבודה לשמור על יחסים טובים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב יופיטר עוד מעט מתחיל את דרכו בבית השותפויות שלכם וזוהי עומדת להיות תקופה מצוינת של כשנה שבה יגיעו אליכם הזדמנויות בתחום הזוגי ובמידה ואתם מנהלים עסק פרטי, גם בתחום הזה. מומלץ לכם להיות מאוד פרקטיים בכל הנוגע לקבלת החלטות ולא לתת לאופטימיות שעשויה להשתלט עליכם להכריע את סגנון התנהגותכם. השקיעו בעבודה וקבלו את התמורה המגיעה לכם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב נפטון יושב במזל שלכם וגורם לכם להיות יותר רגישים לצרכי הזולת ולכן לנסות לעזור יותר לאחרים, גם אם לעיתים זה על חשבון עצמכם. במשפחה הקרובה צפוייות לכם בשורות משמחות כך שאתם יכולים להיות מרוצים מסך כל ההתנהלות שלכם ולדעת שאכן עשיתם ככל יכולתכם על מנת לשפר את היחסים בתוך המעגל הראשון של חייכם, וכולם אכן מתגבשים כפי שתכננתם זאת בחלומותיכם משכבר הימים.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ נושאי משפחה יתפסו השבוע את מרכז תשומת לבכם. ומאחר ואתם מעוניינים לשפר את היחסים בסביבה הביתית שלכם, תמצאו את עצמכם פועלים פעמים רבות בניגוד להחלטות הראשוניות שהתקבלו אצלכם ושהייתם בטוחים בעבר, שזו דרך הפעילות הנכונה עבורכם. למרות שתתנגשו לא אחת מול תפיסת העולם הפרטית שלכם, הרי שזה הזמן הנכון להתפשר מול צרכי האחרים, למען עתיד טוב יותר לכולכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם שהוא גם הבית הטבעי שלו ולכן גורם לכם לצורך ותוכניות כיצד לפנק את עצמכם בדברים שכבר מזמן חשקתם בהם. זה הזמן הנכון עבורכם לשחרר כספים למען מטרות שמזמן תכננתם אותם. ייתכן ותאלצו לבחון את הכנסותיכם מחדש, כיוון שייתכן וההוצאות החדשות יקטינו אצלכם את מאזן הרווחים, אך עדיין העניין יהיה שווה עבורכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ נראה שאתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם. אתם נהנים משפע חברתי ומתחושה אחרת של רעות וחברות ביחסים, וזאת מכיוון שאתם מכניסים אנשים חדשים לחייכם שייקחו אתכם למקומות שעד היום רק שאפתם אליהם, והנה עכשיו אתם כבר יודעים כיצד לפעול על מנת למגנט לעצמכם את האירועים והאנשים המתאימים לסיטואציות שאתם מבקשים להשתייך אליהם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן