כנסת ישראל

ח”כ יפעת קריב: יש לנקוט בצעדים חמורים נגד אוזקי הקשישה הערירית בת 80 במגדל העמק

0
0

מדוע נכפתה קשישה ערירית בת 80 מהעיר מגדל העמק באזיקים על ידי אנשי הפסיכיאטר המחוזי ופונתה ביחס משפיל מביתה? ח”כ קריב; “פניתי בדחיפות אל ח”כ יעל גרמן שרת הבריאות בבקשה לבדיקה מעמיקה של האירוע המזעזע…” ◄ ראש העיר מגדל העמק; “האם ניתן להעלים אדם ביום בהיר מביתו בלי שיהיה מישהו שיפקח על אשפוזו?”.
ח
ח”כ יפעת קריב: יש לנקוט בצעדים חמורים נגד אוזקי הקשישה הערירית בת 80 במגדל העמק

יושבת ראש השדולה למען ניצולי שואה בכנסת, חברת הכנסת יפעת קריב, הגיבה היום (יום רביעי | ד’ תמוז התשע”ד), על פרסום ברשתות החברתיות וב’חדשות ערוץ 10’ על יחס משפיל והוצאה בכוח של קשישה ניצולת שואה מביתה אזוקה בידה בעיר מגדל העמק, והודיעה, כי “פניתי בדחיפות אל ח”כ יעל גרמן שרת הבריאות בבקשה לבדיקה מעמיקה של האירוע המזעזע ובמידה והצוות של אנשי הפסיכיאטר המחוזי, פעל לא כשורה, חובה לנקוט בצעדים חמורים ולפעול נגדם ביד קשה”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’.

ח”כ יפעת קריב; “הבוקר, עם היוודע המקרה פניתי בדחיפות אל שרת הבריאות ח”כ יעל גרמן בבקשה לבדיקה מעמיקה של האירוע המזעזע. השרה, התחייבה לבירור יסודי ומיידי של הנושא. במידה והצוות של אנשי הפסיכיאטר המחוזי, פעל לא כשורה, חובה לנקוט בצעדים חמורים ולפעול נגדם ביד קשה.

ח”כ קריב, מוסיפה ומדגישה, כי; “זוהי חובתנו המוסרית לדאוג שלא יהיה במדינת ישראל ’ניצול שואה’ אחד או אחת שלא זוכים לחיות את חייהם בצורה הראויה והמיטבית ביותר.

למדינת ישראל אסור להפקיר את ניצולי השואה ובני הזוג, זאת המשימה שלקחתי על עצמי”. סיכמה ח”כ יפעת קריב יו”ר השדולה למען ניצולי שואה בכנסת.

◄ ראש העיר מר ברדה; “אישה בת שמונים קשורה באזיקים שלוחצים לה על הידיים ובוכה”

כזכור, אתמול פורסמה תמונתה של קשישה ערירית, כבת 80 מהעיר מגדל העמק, כשידיה נתונות באזיקים, אשר הסעירה הערב את המרשתת ואת עיר מגוריה. הקשישה, נלקחה במהלך היום מביתה ע”י אנשי הפסיכיאטר המחוזי, כשהיא ממררת בבכי ולא מבינה מדוע נלקחה. את הידיעה הביא העיתונאי אלי לוי מאתר “נענע” ומחדשות ’ערוץ 10’.

ברדה ראש העיר: “האם ניתן להעלים אדם ביום בהיר מביתו בלי שיהיה מישהו שיפקח על אשפוזו”

המקרה המזעזע לא חמק מעיניו של אחד משכניה וזה פנה אל ראש העיר מר אליהו ברדה, כדי שיטפל במקרה; “מדובר באישה קשישה וחולה, שלא יכולה להזיק לזבוב. למה לשים לה אזיקים? למה?”. היקשה.

ראש העיר מר ברדה, המזועזע, פנה אל הגורמים המתאימים וכתב אתמול (ג’) בדף הפייסבוק שלו; “איך יתכן במגדל העמק? שלוקחים זקנה לאשפוז פסיכיאטרי בצוו של פסיכיאטר מחוזי שלא ראה אותה ובלי שתהיה עובדת סוציאלית לידה כשהיא לא מבינה את השפה, אישה בת שמונים קשורה באזיקים שלוחצים לה על הידיים ובוכה, אישה שאין לה ילדים ולא קרובי משפחה…

האם ניתן להעלים אדם ביום בהיר מביתו בלי שיהיה מישהו שיפקח על אשפוזו תראו את התמונה ותשפטו זה קרה היום במגדל העמק”.

עיריית מגדל העמק, מסרה, כי עד לשעה זו, טרם הגיעה תגובת הפסיכיאטר המחוזי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן