הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-13 עד ה-19 ביוני 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-13 עד ה-19 ביוני 2014
“תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-13 עד ה-19 ביוני 2014 | עיבוד תמונה שולי סונגו”

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-13 עד ה-19 ביוני 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
בשבוע הקרוב תחושו חוסר וודאות לגבי כל הכרוך בצורת העבודה שלכם ובדרך שבה אתם רוצים להמשיך בקריירה שלכם, נראה שעדיין לא בשלה בכם ההחלטה הסופית ולכן זה הזמן לחכות עד אשר תחליטו מה מתאים לכם יותר.

♥ ל- מזל החודש – תאומים

♥ מזל תאומים התאמה לבני מזלות אחרים

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב שלכם נמצא בנסיגה בבית הכספים ולכן זוהי תקופה מצוינת להרגיש שהנה אתם יכולים לעשות עצירה כלשהי ולבדוק את מאזן ההתנהלות האישית שלכם עד עכשיו על מנת לדעת כיצד ולהמשיך בתכניותיכם לעתיד. נראה שמסיבות מאוד אישיות אתם לא יכולים לחשוף את כל תכניותיכם לאנשים קרובים ואתם נאלצים להסתיר חלק נרחב מדעותיכם עד אשר תוכלו להיות בטוחים שיתקבלו באהדה.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב מרקורי נכנס לנסיגה במזל שלכם וגורם לכם להיות יותר חסרי מנוחה ביחס לאנשים שונים שנמאס לכם להיות אלה שנושאים את צרותיהם על גבכם. החלק הטיפולי שלכם מתחיל להיות עמוס במיוחד כיוון שאתם מתחילים להרגיש את הצורך ביצירת חיים עצמאיים, משוחררים ופחות להיות תלויים באחרים. ייתכן ותרגישו כבולים עדיין למשך כל החודש הקרוב אך זה מה שידחוף אתכם לאמירת דעתכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב מרקורי מפעל הפעם את המקום הרגיש ביותר בחייו של אדם והוא המקום שבו אתם מחוברים להתנהלות הרגשית התת הכרתית שלכם. זה הזמן לבדוק עם עצמכם את דעותיכם האישיות והרגשיות על מנת לעזור לעצמכם לפעול בצורה הנכונה והמתאימה. ייתכן ואנשים קרובים אליכם יתנגדו לדרך ההתנהגות הרגשית שלכם, אך אתם חייבים להישאר נאמנים לעצמכם ולפעול על פי צו מצפונכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ מבחינה חברתית אתם נמצאים במקום טוב כיוון שאנשים קרובים חושבים שאתם נותנים ומועילים במיוחד עובדה שמעלה את יוקרתכם בדיוק במקומות שאתם מרגישים שאתם מעוניינים בהם. התחושה שזקוקים לכם קוסמת. היזהרו לא להיתפס לאידאליזציה של אנשים קרובים, כיוון שבכך אתם יכולים גם למצוא את עצמכם נפגעים ולא נתרמים. חשוב שתפעלו בשיקול דעת כדי לוודא שאכן אתם פועלים כשורה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס שיצא מהנסיגה אפשר לכם להרגיש אנרגטיים במיוחד ולפעול בדרכים נעימות על מנת להשיג את תכניותיכם הבסיסיות בנושאים האישיים והמקצועיים. נראה שאתם עומדים בפני התחלה תקשורתית חדשה בתחום המקצועי ועובדה זו מצוינת עבורכם כיוון שרק עכשיו אתם מתחילים להבין שהנה הצלחתם להפיג במקצת את חוסר הביטחון שחשתם בעבר ולהמשיך בפעולותיכם בהצלחה.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הצורך שלכם לקחת אחריות מנהל לכם את החיים וזוהי עובדה שדי מקשה עליכם כיוון שבכל מקרה אתם אנשים שחשוב לכם להיות בסדר ולוקחים על עצמכם מטלות רבות . בתקופה האחרונה נראה שאתם מתעמתים עם עובדות החיים וזוהי תחושה מאוד לא פשוטה שמדי פעם גורמת לכם לתסכול של מה ואיך לעשות כדי להיות בטוחים שאכן אתם פועלים נכון לכיוון המטרה.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ בשבוע הקרוב אתם עשויים להרגיש את הצורך בהתעלות מבחינה נפשית ורגשית ובצורך שלכם ליחסים בין אישיים קרובים עם אנשים שיקרים לכם. יש בכם געגוע מאוד עמוק למערכות יחסים שיש בהם מרחב אישי אך גם עומק נפשי. נראה שאתם נמצאים בנקודת זמן שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם שגורמת לכם לחוש בצורך בעשיית חשבונות נפש רגשיים.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ נראה שהשינויים המשמעותיים שעברתם בעצמכם בשנים האחרונות וגם העברתם את הקרובים לכם, גורמים לכם עכשיו לתקופה של חוסר וודאות עד כדי כך שביניכם לבין עצמכם אתם תוהים האם עשיתם את הדבר הנכון. עובדה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ולבלבול כיוון שמאוד חשוב לכם להיות מובילים ומעצבים בדעותיכם האישיות ונראה שהפעם אתם לא בטוחים מה נכון להגיד ולעשות.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ מבחינה כספית זוהי אינה אחת התקופות הנכונות עבורכם כיוון שאתם עלולים להיקלע להוצאות שאינן הכרחיות עבורכם ואיכשהו אתם נגררים לכך בעקבות הצורך הבסיסי שלכם להיות בסדר עם האחרים ואף להשביע את רצונם. נראה שדעות שונות ממה שהורגלתם אליהם עד עכשיו יכולות לגרום לכם להבין שייתכן ואינכם חייבים לפעול בצורה אימפולסיבית ומוטב לקחת זמן מחשבה לפני עשייה.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אין ספק שהצורך שלכם בנתינה מנהל את חייכם עד כדי כך שלעיתים אתם שוכחים גם את עצמכם. עובדה זו עלולה לגרום לכם להיכנס להוצאות כלכליות מיותרות. מצד אחד, בגלל העובדה שאתם נוטים ללכת בגדול עכשיו אחר צו לבכם ולפעול עבור עצמכם אך מצד שני, אתם יודעים שאתם ממש מרגישים שהגיע הזמן להשקיע קצת יותר זמן איכות עם צעירים מכם במשפחה שלדעתכם מאוד זקוקים לכם בתקופה זו בחייהם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בשבוע הקרוב תרגישו חוסר וודאות לגבי דרך המשכת הפעילות שלכם בנושאים מקצועיים. נראה שיש לכם אפשרויות רבות ליצור ולפעול, אך איכשהו הדרך הנכונה עדיין לא ברורה לכם. הצורך שלכם בעצמאות מוביל אתכם למקומות יפים מאוד שבהם תוכלו לשווק את עצמכם ולהגיע להצלחה ולהכרה כפי שתמיד רציתם. מבחינה כספית נראה שהחודש תהייה התעוררות של תנאים טובים להתקדמות.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם להרגיש שהנה אתם מאוד מרוצים מעצמכם ומההתנהלות האישית והכלכלית שלכם. כל זה מתרחש בגלל העובדה שכוכב זה הוא גם השליט שלכם באופן הרגיל ועכשיו הוא נמצא גם בבית הכספים שלכם. במהלך כל החודש הקרוב תוכלו להמשיך בתוכניות הכלכליות שלכם ולהבין שאתם יכולים כבר ליהנות מפירות השקעתם לאורך כל התקופה האחרונה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן