הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-6 עד ה-12 ביוני 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-6 עד ה-12 ביוני 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-6 עד ה-12 ביוני 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-6 עד ה-12 ביוני 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב האחראי עליכם וגם משפיע על התקשורת מגיע אליכם לבית הכספים ויבצע שם את נסיגתו הקרובה. מומלץ לכם לא להגיע להחלטות משמעותיות בחודש הקרוב, אלא אם תעשו זאת בעזרה של אדם מקצועי.

♥ ל- מזל החודש – תאומים

♥ מזל תאומים התאמה לבני מזלות אחרים

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ הכוכב וונוס נכנס אצלכם בשבוע האחרון לבית תת המודע , כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם מעוניינים להשאיר את רגשותיכם ודעותיכם לעצמכם בגלל נסיבות החיים העכשוויות שנקלעתם אליהם. ייתכן ואתם כבר רגילים להיות בזוגיות בעלת סגנון ייחודי, אך נראה שהפעם אתם צריכים לבחון את עצמכם , האם אתם נמצאים במקום הנכון ומוערכים ברמה שהייתם רוצים בה בלי להרגיש ברורים מאליהם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב מרקורי עומד להיכנס למזל שלכם השבוע למשך כל החודש הקרוב, כך שזה בדיוק הזמן שבו תרגישו חופשיים במיוחד להגיד את כל העולה על דעתכם. כמו כן, מאחר והכוכב יעשה את נסיגתו הקרובה במזל שלכם, הרי שנראה שיעלו נושאי עניין ייחודיים בחייכם שבהם לא תהיו יותר מוכנים לשתוק, מאחר וכל התמונה נראית לכם בבירור, וזה יהיה בדיוק הזמן המתאים לסגור חשבונות ומעגלים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ כוכב השפע יושב אצלכם בבית תת המודע כך שהשבוע אתם פתוחים יותר להקשיב לנשמה שלכם ולמה שהיא מבקשת מכם לעשות כדי להרחיב את מעגל האושר שלכם. ייתכן וישנם אנשים שהשאירו משקעים בתת המודע שלכם ואתם מסרבים לשחרר אותם ולכן הגיע הזמן שלכם לבדוק מה אתם יכולים לעשות על מנת לסגור או לפתוח מעגלים, גם אם הדבר כרוך במידה מסוימת בוויתור על האגו שלכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ השמש שנמצא היום במזל תאומים יושבת למעשה בבית הקריירה שלכם וגורמת לכם לראות את המציאות בעיניים שונות מהרגיל. זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים להרשות לעצמכם לצאת קצת מן השגרה ולהבין שכדי להצליח אתם חייבים חשיבה מחוץ למסגרת שבה אתם רגילים לראות את הדברים. הנושאים הכספיים עדיין מאוד דומיננטיים והם אלה שמשם אתם צריכים להתחיל את השינוי.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס שנמצא במזל שלכם מאפשר לכם התחלות חדשות ואף נותן לכם את הכוח הנדרש על מנת לאפשר לעצמכם לחיות בדרך וצורת חיים ראויה יותר. יש לכם יכולת להתחלה חדשה בתחום המקצועי ולהציג את עצמכם בקרב אנשים חדשים כך שהמעמד האישי שלכם ייראה ויישמע מכובד במיוחד. ייתכן ותרצו לפתוח בסגנון חיים חדש שיאפשר לכם תפיסת עולם חדשה.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב סטורן ממשיך להמחיש לכם מהם תחומי החיים בהם אתם חייבים לקחת אחריות ובמה אתם יכולים לשנות את סגנון חייכם. הגיע הזמן שבו תאפשרו לעצמכם להיות יותר קלילים ולזרום יותר עם הנסיבות מאשר לנסות ולשלוט בהם. היכולת שלכם להתחבר למניעים הפנימיים שלכם בתקופה הזו היא גבוהה במיוחד ולכן יהיה זה נכון להמשיך ולהתחבר אל האחרים דרך האינטואיציה שלכם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ נדמה לכם שבתקופה האחרונה הדברים פחות הסתדרו עבורכם ואתם תקועים בנושאים רבים שבהם אתם רוצים לפעול בחופשיות ולמרות הכל, לעיתים קרובות אתם עדיין מרגישים שהחיים חוסמים עבורכם את יכולת הפעולה. זהו זמן שבו מומלץ לכם להתחבר אל העבר הרגשי שמונע מכם פריצה קדימה ולא מאפשר לכם חופש פעולה בנושאים רבים. מבחינה חברתית אתם נפתחים עכשיו לאפשרויות חדשות שיכולות לעזור לכם להרחיב את מעגל ההיכרויות שלכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ התנועתיות חוזרת לשלוט בחייכם ובגדול וזאת לאחר תקופה שבה תהיתם ביניכם לבין עצמכם האם פעלתם נכון ומהם הדרכים הנכונות עבורכם על מנת שתוכלו להמשיך ולהתפתח כפי שאתם רוצים. ייתכן והיו אנשים שנאלצו לנשור בדרך בגלל העובדה שאתם אצים רצים קדימה ולא תמיד מקשיבים לאחרים כאשר גם הם מנסים להראות לכם שהנה קיימת דרך נוספת להתנהלות, ואתם בכל זאת ממשיכים בשלכם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ בתקופה האחרונה אתם פועלים לשיפור תדמיתכם בכל דרך אפשרית ולכן כל מה שאתם עושים עכשיו הוא ראוי להערכה בגלל העובדה שאתם באמת מנסים לעשות שינויי שיחולל מהפכה בסגנון חייכם. האנשים הקרובים לכם לא תמיד יודעים מה אתם באמת עוברים בדרך לשינוי ולכן לא תמיד מפרגנים לכם על המהלך שאתם עושים. תפיסת העולם שלכם מתעצבת בצורה איטית ויעילה ואתם פועלים נכון.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ יש לכם רצון וצורך לספק את כל הסביבה הקרובה שלכם בהנאות ושמחות ואכן נראה שתצליחו לאחד את כולם כך שנראה שאתם באמת פועלים נכון על מנת לגבש לעצמכם סביבה תומכת ואוהדת בינם לבין עצמם ובינכם לבינם. אתם מוערכים במיוחד על כל פועלכם והנה הגיע גם הזמן שלכם לבקש את התמיכה הראויה לה אתם בהחלט זכאים בגלל ההשקעה המרובה שלכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב מארס התיישר סוף סוף בבית השותפויות שלכם לאחר כמה חודשים בהם ביצע את נסיגתו וגרם לכם לתהות לא אחת האם אתם נמצאים במקום הנכון מבחינה זוגית. ייתכן והצורך שלכם לחופש גורם לכם להתנהג בצורה שיכולה לעורר פליאה אצל הקרובים לכם כיוון שאתם לא שומרים על קו התנהגות אחיד, אלא פועלים כפי שהנסיבות מעוררות אתכם לפעול ועובדה זו גורמת לאחרים לתמוה ביחס למה קורה אתכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב וונוס יימצא במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב, כך שזה בדיוק הזמן הנכון להרשות לעצמכם פינוקים שבדרך כלל אתם לא מרשים זאת לעצמכם. בנוסף, מאחר וונוס הוא גם הכוכב שלכם הרי שזוהי תקופה נהדרת של הנאות עם האנשים הקרובים לכם ביותר. מבחינה כספית אתם נמצאים במצב שאתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא כספים שעד היום לא הייתם בטוחים שאתם יכולים לאפשר לעצמכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן