הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-30 במאי עד ה-5 ביוני 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-30 במאי עד ה-5 ביוני 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-30 במאי עד ה-5 ביוני 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-30 במאי עד ה-5 ביוני 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים אישיות ומקצועיות נכנס אצלכם לבית המקושר עם נושאים של תת המודע. משמעות עובדה זו היא שאתם מתנהלים כרגע בהתאם למשקעים ישנים, שיש צורך לנטרלם על מנת להמשיך בדרך הנכונה.

♥ ל- מזל החודש – תאומים

♥ מזל תאומים התאמה לבני מזלות אחרים

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ כוכב התקשורת ייצא השבוע מהמזל שלכם וכך נסגר לו לזמן קצר הצורך שלכם בדיבור ושכנוע אחרים. נראה שהיכולת שלכם להבין דברים בדרך הייחודית לכם , מניעה אתכם בדרך שאתם מנסים לשכנע אחרים ולעיתים אתם עושים זאת ביתר שאת, עד אשר אתם עלולים להחטיא את המטרה. עליכם להיזהר מלהיות כפייתיים בדעתכם, כיוון שלא לכולם יש את הסובלנות לשמוע דעות שונות משלהם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ הכוכב יופיטר עדיין יימצא במזל שלכם למשך החודשים הקרובים ולכן אתם חייבים לנצל את ההזדמנויות שעומדות להגיע אליכם ולתת לכם תחושה של שפע ורווחה. זה הזמן הנכון לנסות ולהשפיע על אחרים להתנהל כפי שאתם רוצים ולגרום להם להבין שהדרך שלכם צודקת ואין סיבה לשנות מההתנהלות שלכם במידה והיא גורמת לכם לתחושה של צדק. זמן מתאים לסגירת מעלים ופתיחת חדשים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם נמצאים בתקופה מצוינת מבחינה חברתית כיוון שאתם נמצאים בשיאה של תקופה שבה אתם מקבלים את מירב תשומת הלב.נראה שלמרות המיקום הטוב שבו אתם נמצאים, הרבה רגשות ומחשבות אתם משאירים לעצמכם ואינכם משתפים את האחרים בכל מה שאתם מרגישים בגלל העובדה שאתם גם אנשים מאוד פרטיים ודיסקרטיים ולא תמיד סומכים על האחרים ובצדק במקרה שלכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם נמצאים בתקופה שבה בתוקף נסיבות חייכם אתם צריכים לקחת הרבה אחריות בכל מה שקשור לנושאי העבודה. היעזרו בתחושות הפנימיות שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקחת החלטה או אחריות כלשהי ועדיין אינכם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה טובה שבה יש לכם יכולת לעשות כסף ולשדרג את עצמכם ואת עתידכם הפיננסי.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס התיישר סוף סוף במזל שלכם לאחר חודשים ארוכים של נסיגה שבה לעיתים פעלתם אך בפיזור אנרגטי שלא תמיד הגיע לתוצאה הרצויה. מבחינה כספית אתם עדיין נדרשים לקחת אחריות ולא להשאיר לאחרים את ההחלטות שיכולות להשפיע גם עליכם. השינויים שאתם חווים בבית ובחוץ יכולים לעזור לכם כחיזוק נוסף לאישיות שלכם כיוון שידוע שכל קושי שמתנהלים בו נכון – מחזק !!!

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב סטורן נמצא עכשיו בשיא ההתנהלות שלו לקראת התחנה הקרובה שלו שאומנם תהייה רק בעוד חודשיים אך בדיוק עכשיו הוא בונה את העשייה ואת הצורך שלו לגרום ללקיחת אחריות תוך שהוא מביא אל חייכם אירועים שונים שאמורים לגרום לכם לשנות תפיסת עולם וחיים ולהתנהל בהתאם. הקשיבו יותר לתת ההכרה שלכם כאשר אתם באים ומנסים להסביר לעצמכם מהו התהליך הפנימי שאתם עוברים.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ במהלך כל החודש הקרוב אתם חווים תקופה שהיא למעשה מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן לעיתים קרובות תרגישו שאתם במלכוד ואין לכם חשק או צורך להוכיח את עצמכם לאחרים אלא בעיקר לזרום עם הנסיבות. אבל, נראה שהחיים חזקים יותר ולעיתים קרובות השבוע תצטרכו להציב גבולות לסביבה ולעצמכם על מנת להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך בסגנון חייכם ומהם הגבולות שלכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם נמצאים בהמשכם של התחלות חדשות שהגיעו לחייכם ואתם מקבלים אותם מתוך שמחה. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל נמצאים בשלהי השינויים המשמעותיים שעברתם בשנים האחרונות ואילו אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, יכולים להתרגש כיוון שעכשיו אתם נמצאים בתהליך מאוד משמעותי שיגרום לכם להתחלות חדשות והכי משמעותיות בחיים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ בית הקריירה שלכם בתקופה האחרונה עומד בפני שינויים מאוד משמעותיים כיוון שאתם נדרשים להתחלות חדשות שיכולות לשנות לכם את סגנון החיים. נא בחרו בזהירות מה אתם רוצים לעשות כיוון שנראה שאתם מאוד מושפעים מהסביבה בה אתם חיים ולכן אתם יכולים גם לעשות טעויות של חוסר שיקול דעת נכון. חשוב שתתייעצו עם אנשים מקצועיים שיכולים לעזור לכם בהחלטות בשיקול הדעת.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ במהלך השבוע הקרוב תהיו שקועים בכל הנוגע לחיי הבית והמשפחה שלכם. נראה שאתם רוצים לבוא עם כוונות טובות כלפי כולם, אך לא בהכרח האחרים רואים את ההתנהלות שלכם כנכונה כך שאתם מרגישים שאתם לעיתים במיעוט כאשר אתם באים להעביר את התוכניות שלכם. ובכל זאת, נראה שבשבוע הקרוב תשמעו בשורות טובות מתוך הבית הקרוב שלכם ותרגישו אהובים ואהודים במיוחד.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב וונוס ייכנס השבוע לבית הכספים שלכם ולכן זהו זמן מצוין עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם, כיוון שצפויה לכם בשורה טובה שחיכיתם לה מזמן. כספים שאתם מחכים להם יתחילו להגיע אם כי נראה שבמישור האישי לא תהיו מרוצים מהעובדה שהכספים עוברים ישירות עבור חובות שהצטברו על ידי הקרובים לכם ולאו דווקא בגלל התנהלות כושלת שלכם. היזהרו מלהיכנס למריבות.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ כוכב התקשורת ייצא השבוע מהמזל שלכם וכך נסגר לו לזמן קצר הצורך שלכם בדיבור ושכנוע אחרים. נראה שהיכולת שלכם להבין דברים בדרך הייחודית לכם , מניעה אתכם בדרך שאתם מנסים לשכנע אחרים ולעיתים אתם עושים זאת ביתר שאת, עד אשר אתם עלולים להחטיא את המטרה. עליכם להיזהר מלהיות כפייתיים בדעתכם, כיוון שלא לכולם יש את הסובלנות לשמוע דעות שונות משלהם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן