רעננה

ראש עיריית רעננה מר זאב בילסקי, קורא לסגירת שדה התעופה בעיר הרצליה

0
0

בעקבות תאונת מטוס נוספת שאירעה אמש (א’), ראש העיר הרצליה מר בילסקי; “לא ניתן להשלים עם מצב בו חיי התושבים נמצאים בסכנה יומיומית. זהו תסריט ידוע מראש של ’אסון המוני’ הרובץ לפתחנו. יש להדגיש, כי באזורים רבים בישראל, ישנם שדות תעופה חלופיים וזמינים המסוגלים לקלוט את פעילות שדה התעופה בהרצליה”.
ראש עיריית רעננה מר זאב בילסקי, קורא לסגירת שדה התעופה בעיר הרצליה
ראש עיריית רעננה מר זאב בילסקי, קורא לסגירת שדה התעופה בעיר הרצליה

בעקבות תאונת מטוס מסוג “פייפר” אמש, יום א’ (11.5.14), בשדה התעופה בעיר הרצליה, קורא היום (יום שני | י”ב אייר התשע”ד) ראש עיריית רעננה, מר זאב בילסקי, להקדים את סגירתו של שדה התעופה; “כל פעם מחדש מוכח שהמקום מהווה סכנה”.

אמש, כזכור, החליק המטוס הקל במהלך נחיתתו על המסלול, ללא נפגעים באירוע. תאונה זו, מצטרפת לתאונה נוספת של כלי טיס אשר אירעה בשדה התעופה בדצמבר 2013, ובה נפצעו 2 בני אדם. בשנים האחרונות, אירעו במקום עשרות מקרים דומים שהסתיימו בנס ובפציעות בלבד.

ראש עיריית רעננה, מר זאב בילסקי, אשר הוביל את המאבק לסגירתו במשך שנים וכן את העתקתו של שדה התעופה, לצד ראשי רשויות נוספים מאזור השרון, קרא אמש, כאמור, להקדים את סגירת השדה.

במכתב ששיגר אל שר התחבורה, מר ישראל כץ, בדצמבר האחרון, כתב ראש העירייה מר בילסקי, כי; “יש להביא בדחיפות למציאת פתרון קבע והעתקת פעילותו של שדה התעופה מהרצליה. מצב זה נמשך כבר יותר מדי שנים ללא פתרון באופק והתושבים הפכו לבני ערובה”.

לטענת ראש העיר רעננה מר בילסקי; “לא ניתן להשלים עם מצב בו חיי התושבים נמצאים בסכנה יומיומית. זהו תסריט ידוע מראש של ’אסון המוני’ הרובץ לפתחנו.

יש להדגיש, כי באזורים רבים בישראל, ישנם שדות תעופה חלופיים וזמינים המסוגלים לקלוט את פעילות שדה התעופה בהרצליה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן