כפר סבא פלילים רעננה

צעיר פלסטיני דרס למוות שוטר ברכב גנוב בכביש 4 ליד צומת רעננה

שוטרי תחנת כפר סבא, פתחו במצוד אחרי צעיר פלסטיני בן 17, בסיוע מסוק משטרתי, הוא נתגלה בתום סריקות רגליות צפונית לזירת הרצח, ונעצר לאחר מספר שעות בחשד לביצוע רצח ◄ את הדריסה במהלך הימלטותו ביצע הפלסטיני, באמצעות רכב אותו גנב על פי החשד מוקדם יותר, מאזור גוש דן ◄מפקד המחוז ניצב אברהם (אבי) ביטון, הורה, כי את החקיֹרה תנהל 'היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה' ב-מרחב שרון בשיתוף פעולה עם יחידת הבוחנים של מחוז מרכז ◄ המפכל מבקש להדגיש ששוטר רשאי לפתוח באש לעבר כל מי שמסכן את חיי השוטרים בעת ניסיון לפרוץ מחסום משטרתי. כך היה וכך יהיה.
0
0

צעיר פלסטיני בן 17, דרס למוות הלילה שוטר, רסר ברק משולם (בין מוצאי שבת ליום ראשון, י”ח בתמוז התשפ”ב) ברכב גנוב במחסום ב’כביש 4′ ליד צומת רעננה בניסיון בריחה לכיוון דרום. הצעיר הפלסטיני, הוא תושב העיר רמאללה (رام ﷲ).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מפקד המחוז ניצב אברהם ביטון, ברקע: זירת התאונה ברעננה בה נהרג שוטר המוגדרת חשד לרצח של צעיר פלסטיני בן 17 מרמאללה | צילום: משטרת ישראל | עיבוד צילום: שולי סונגו©
ניצב אברהם ביטון, ברקע: זירת התאונה בה נהרג שוטר

המשטרה באמצעות שוטרי תחנת כפר סבא, פתחה במצוד אחריו בסיוע מסוק משטרתי, הוא נתגלה בתום סריקות רגליות צפונית לזירת הרצח, ונעצר לאחר מספר שעות בחשד לביצוע רצח.

את הדריסה במהלך הימלטותו ביצע הפלסטיני, באמצעות רכב אותו גנב על פי החשד מוקדם יותר, מאזור גוש דן.

בהערכת מצב בזירה, הנחה מפקד המחוז ניצב אברהם (אבי) ביטון, כי את החקיֹרה תנהל ‘היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה‘ ב-מרחב שרון בשיתוף פעולה עם יחידת הבוחנים של מחוז מרכז.

מטעם דוברות משטרת ישראל (מחוז מרכז) נמסר על ידי מר דרור לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי לפני כשעתיים 04:40, הסתיים הליך ההודעה המרה למשפחת השוטר רסר ברק משולם. בתוך כך סמוך לשעה 06:30 הבוקר נפתח לתנועה כביש 4 שהיה חסום מספר שעות.

המפכל, הורה הבוקר על הקמת צוות תחקיר מבצעי לאירוע בהובלת אגף המבצעים ואגף ההדרכה, תוך חידוד הוראות הפתיחה באש.

בנוסף הורה המפכל, על בחינת צבר האירועים האחרונים בהם נפגעו שוטרים במסגרת הקמת מחסום משטרתי.

מהות התחקיר היא בחינת ההערכות המבצעית לאור האיומים הקיימים על שוטרי משטרת ישראל בשטח.

המפכל מבקש להדגיש ששוטר רשאי לפתוח באש לעבר כל מי שמסכן את חיי השוטרים בעת ניסיון לפרוץ מחסום משטרתי. כך היה וכך יהיה”.

בית משפט השלום בפתח תקוה, הוציא הבוקר (יום ראשון, י”ח בתמוז התשפ”ב) צו איסור פרסום בתיק מספר 331250/2022 שעניינו דריסת שוטר למוות הלילה בצומת רעננה. הצו אוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה ותוקפו עד לתאריך 24.7.2022.

█  מפכל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, משטרת ישראל איבדה הלילה שוטר מצטיין שעשה בדיוק את המוטל עליו כשוטר וכמגן הציבור והמדינה

רס"ר ברק משולם שנרצח הלילה על ידי גנב רכב פלסטיני שפרץ מחסום משטרתי ברקע זירת ההתרחשות | צילום: משטרת ישראל | עיבוד צילום: שולי סונגו©
רס”ר ברק משולם שנרצח

מפכל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, מתייחס לאירוע הקשה הלילה בו נרצח רסר ברק משולם זיכרו לברכה על ידי גנב רכב שפרץ מחסום משטרתי.

“משטרת ישראל איבדה הלילה שוטר מצטיין שעשה בדיוק את המוטל עליו כשוטר וכמגן הציבור והמדינה.

ברק זיכרו לברכה ששמע בקשר על רכב גנוב שעושה דרכו לגזרה שלו, הגיע לצומת, חסם אותה וקיווה לעצור את הרכב ואת הגנב.

זו פעילות יום יומית שמבצעים מאות ואלפי שוטרי משטרת ישראל בשגרת פעילותם, ואנו רואים פעם נוספת שהעורף הוא החזית עבור שוטרי משטרת ישראל ושהשגרה שלנו במאבק בפשיעה עלול להיות קטלני מאוד ולגבות קורבנות בקרב שוטרינו.

ברק ששירת במגב היה בעל ניסיון מבצעי רב ושימש כראש משמרת בשיטור העירוני של רעננה. הוא עסק בשיטור כל חייו הבוגרים בדיוק מהמניעים הנכונים של אהבת המולדת, וחשיבות ההגנה על אזרחי המדינה.

החתירה למגע זרמה בעורקיו של ברק והיא הייתה מוכרת רבות למפקדיו וחבריו. בכל פעילות ומבצע הוא הראשון לרוץ קדימה ולהסתער. בתפקידו שירת את אזרחי העיר והאזור נאמנה והוא היה מופת ליוזמה, מקצועיות ונחישות גדולה.

בשעה קשה זו, אנו מחזקים את משפחתו של ברק, אלמנתו, ילדיו, הוריו ואחיו. נתמוך ונלווה אותם לעד. נסיבות האירוע עוד מתוחקרות, אך לא נשקוט עד שנמצא את מלוא חומרת הדין עם החשוד שנעצר.

יהי זכרו של ברק משולם, ברוך”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן