הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-06 עד ה-12 במאי 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-06 עד ה-12 במאי 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-06 עד ה-12 במאי 2014]

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-06 עד ה-12 במאי 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב סטורן יושב בבית השותפויות שלכם ומנסה בדרך הייחודית לו ללמדכם כיצד להתנהג וכיצד לעמוד על הצרכים האישיים שלכם בתחום היחסים הבין אישיים.

♥ ל- מזל החודש – שור

♥ מזל שור התאמה לבני מזלות אחרים

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ בשבוע הקרוב אתם עלולים לחוות קונפליקט בין התחושות הרגשיות שלכם לבין המצב הכללי בשטח. ייתכן ותאלצו להסתיר את כוונותיכם הרגישות מסיבות שאינן תלויות בכם ותרגישו שהנה אתם חייבים לפתוח לעצמכם חלון הזדמנויות חדש שיעזור לכם להתעמת עם העובדות הקיימות בחייכם. הרשו לאנשים קרובים לעזור לכם כיוון שנראה שהם מאוד רוצים בטובתכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ כוכב התקשורת הוא הכוכב המזוהה ככוכב האישי שלכם מגיע אליכם למזל למשך כל החודש הקרוב ועובדה זו הופכת למוצלחת יותר מאחר ואתם מעוניינים לפתח את עצמכם ויכולותיכם מול האנשים שאתם מעוניינים ליצור אצלם את הרושם. אתם עומדים במקום שיש לכם צורך בהתחלות חדשות ואף מוכנים לשלם כל מחיר שיידרש עבור כך. טיפול בנבכי הנפש יעזור לכם להגיע אל עצמכם בדרך מהירה יותר.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ נצלו את תקופתו האחרונה של הכוכב יופיטר לעשייה של דברים שמאוד חשובים לכם ושאתם חושבים שהנה הגיע הזמן שלכם לעזור לעצמכם בדרך של עשייה לגבי כל אותם דברים שאתם יכולים לעשות ושיגרמו לנשמה שלכם להתרחב. מבחינה חברתית זוהי תקופה מצוינת לחיזוק היחסים הבין אישיים ונראה שהגיע הזמן שלכם לעשות כל פעולה שיכולה לחזק את הקשרים בעיקר במעגל הראשון של המשפחה.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא די מתסכלת ברמה האישית כיוון שאתם יודעים שאתם חייבים לשקם את עצמכם ובמלוא המרץ בכל הנוגע לעיסוקים המקצועיים שלכם. הקונפליקט הוא שאתם נמצאים במצב שבו אתם צריכים להחליט על דרכי התנהגות ולבדוק האם אתם מעוניינים להמשיך בדרך שפעלתם עד היום או האם אתם רוצים להמשיך בדרך חדשה וייחודית אך שמאוד הולמת את כישורי אישיותכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב מרקורי המקושר עם המזל שלכם נכנס אליכם לבית הקריירה עובדה שתקל עליכם בפרק הזמן הקרוב את ההתלבטויות הנוגעות לתחום זה. כמו כן, מבחינה כספית מאחר והכוכב מארס עדיין נמצא בנסיגה במזל שלכם נראה שלא תהיה לכם ברירה אלא להמשיך ולחכות עם תוכניותיכם עד אשר יתיישר הכוכב בחודש הבא. עכשיו זה הזמן להתחיל לתכנן את הפעולות העתידיות שלכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ זה הזמן שלכם לנצל את הכוח שהכוכב מארס נותן לכם כדי להוציא לפועל תוכניות משמעותיות. עובדה זו נוגעת במיוחד לאלה שנולדו בשליש הראשון של המזל. תקבלו את מלוא האנרגיה על מנת לפגוש את האנשים המתאימים לכם ביותר לבניית יחסים אישיים ומקצועיים ואשר יכולים לעזור לכם בבניית עתיד טוב יותר. בכל מקרה, חכו לסיום הנסיגה כדי להוציא את התוכניות לפועל.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית של תת ההכרה וגורם לכך שיש לכם צורך פנימי עז מאוד להבין את המניעים האישיים שלכם ובמקביל חשוב לכם מאוד להבין מדוע אתם מתנהלים בדרך המאוד ייחודית לכם בכל הנוגע למימוש התוכניות שלכם. אל תתנו לפחדים לנהל אתכם , זהו אינו הזמן הנכון לתת לפחדים להכניע אתכם אלא ללמוד מה הם באים ללמד אתכם ולשנות תפיסת עולם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ זוהי תקופה מאוד קשה עבורכם בגלל העובדה שאתם מנסים לשנות לעצמכם את תפיסת העולם האישית שלכם. נסו להבין שכל מה שאתם נושאים איתכם שנים רבות לא מתאים כבר היום ולכן אתם חייבים לשנות את הגישה שלכם ובהתאם לכך את ההתנהגות שלכם על מנת לעשות את מה שבאמת נכון לכם. במידה ואתם מרגישים שאינכם יכולים לעשות זאת לבד, גשו לעזרה מקצועית.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ השינויים שאתם עוברים רק גורמים לכם להתחזק ואתם מרגישים מאוד מעודדים מהעובדה שהנה החיים שלכם עוברים מהפכים. זוהי אינה תקופה פשוטה וקלה עבורכם ואף רוויית מתחים כיוון שאתם מנסים להתעלם לעיתים קרובות ממה שהטבע מנסה להגיד לכם ומתכננים את הפעולות שלכם בהתאם למה שנוח רק לכם. חשוב מאוד להקשיב גם לאחרים בבחירת תוכניותכם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ המשפחה הקרובה שלכם דורשת מכם התייחסות מאוד משמעותית לגבי כל מה שקורה מסביבכם ואתם לא תמיד ששים לשתף פעולה כיוון שאתם מרגישים שהדבר לוקח מכם אנרגיה. נסו בכל זאת להקשיב לאנשים הסובבים אתכם כיוון שלעיתים קרובות הם רוצים בטובתכם הרבה יותר ממה שהם מוכנים להודות בכך. נסו לתקשר בצורה שיוויונית עם אנשים צעירים מכם במשפחה.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב וונוס האחראי על יחסים בין אישיים וכספים נמצא אצלכם בבית הכספים וזוהי תקופה מצוינת להוציא כספים שמזמן רציתם להוציא על מנת לבצע את תוכניותכם המקוריות. הרשו לעצמכם להתפנק קצת יותר כיוון שנראה שלעיתים אתם סובלים מחוסר יציבות שמפריע לכם להגיע להחלטה נכונה ולא בהכרח בגלל הסיבה הנכונה. אל תתנו לחששות לעכב לכם את התוכניות.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ הכוכב וונוס נמצא השבוע ולמעשה במשך כל החודש הקרוב במזל שלכם ולכן יש לכם יכולת ליהנות בתקופה הזו יותר מהרגיל. נראה שנושאים כספיים מאוד מפריעים לכם ואתם לא יודעים כיצד להתנהל איתם באופן שלא תרגישו שמנצלים אתכם ואת טוב לבכם. הפעילו שיקול דעת מעשי ואל תרשו לאימפולסיביות שלכם לנהל אתכם, כיוון שהיא רק תוביל אתכם למקומות שייתכן ובהמשך תרגישו שאתם מפסידים בהם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן