הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-18 עד ה-24 באפריל 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-18 עד ה-24 באפריל 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-18 עד ה-24 באפריל 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-18 עד ה-24 באפריל 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
בחודש הקרוב יגיע לביקור במזל שלכם גם כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי, ויגרום לכך שיהיה לכם את החשק והיכולת להגיד לקרובים לכם את דעתכם עליהם.

♥ ל- מזל החודש – שור

♥ מזל שור התאמה לבני מזלות אחרים

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ מבחינה חברתית זוהי תקופה מצוינת שבה אתם יכולים לשדרג את הקשרים האישיים שלכם על ידי אנשים קרובים שיעזרו לכם להתקדם מבחינה מקצועית. זהו זמן מצוין לאירועים חברתיים שונים שבהם אתם תהיו אלה שבולטים ואחרים מחפשים את חברתכם. הקשיבו למה שאנשים קרובים במעגל הקרוב אליכם ביותר אומרים לכם כיוון שזה גם הזמן לעזור לעצמכם להשתחרר מדפוסי חיים שמעכבים אתכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ מבחינה מקצועית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם כיוון שכוכב היחסים הבין אישיים נמצא אצלכם בבית הקריירה. מצב זה מדבר על רגישות גבוהה יותר לצרכי הזולת ולכך שאתם מעוניינים ליצור לעצמכם מערכות יחסים חברתיות על בסיס מקצועי בגלל חשיבה שמתועלת לטווח הרחוק. נראה שמבחינה כספית אתם מוערכים עכשיו יותר מהרגיל ועובדה זו מורגשת בשכר.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ במהלך התקופה הקרובה אתם עלולים לסבול מחוסר יציבות בכל תחומי הקריירה בגלל העובדה שיש לכם נטייה לוותר על עצמכם למען האחרים. מומלץ לכם לבדוק היטב עם עצמכם מה אתם באמת רוצים לעשות ובהתאם לכך להתנהל. היחסים החברתיים שלכם עכשיו עומדים בפני שינויים ונראה שהחיים מבקשים מכם להמשיך בקו שנהגתם בו עד לאחרונה ועובדה זו תביא לכם את ההישגים המצופים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ במהלך החודש הקרוב נראה שתקלעו לכמה וכמה מצבים בהם יהיו לכם לא מעט התלבטויות כיצד לנהוג עם הממונים עליכם, בגלל העובדה שאתם מעוניינים מאוד לקדם את עצמכם אך נראה שעובדה זו נתקלת לעיתים בהתנגדות דווקא מצד אנשים קרובים לכם. הרשו לעצמכם להביע את דעתכם בכל התחומים החשובים לכם ופחות להקשיב למה שאחרים אומרים. האינטואיציה שלכם תנחה אתכם בדרך הנכונה לעשייה.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ נסיעה למקום שיעזור לכם להשתחרר מהקיבעון אותו אתם מרגישים תעזור לכם מאוד. אנשים קרובים רוצים לעזור לכם ויהיה זה נכון עבורכם לעזור להם לעזור לכם. מבחינה אישית תרגישו הרבה יותר פופולריים ורצויים כיוון שכוכב המביא אתו מערכות יחסים טובות נמצא בבית הזוגיות שלכם וגורם לכך שאתם מרגישים שאתם מצליחים להגיע להבנה ולתיאום עם הקרובים לכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס המזוהה עם עשייה ממשיך לגרום לכם לעשות את הדברים היותר משמעותיים ופיזיים עבורכם, כיוון שאתם נמצאים כרגע תחת השפעתו. זוהי תקופה מצוינת לחזק את האני שלכם ולהרשות לעצמכם לעמוד בציפיות של עצמכם והסביבה. זה גם הזמן שבו תרגישו שאנשים מקשיבים לכם יותר ואף מוכנים לבוא לקראתכם. הקשיים הכלכליים עדיין קיימים, אך מסתמן פתרון באופק.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זהו זמן מצוין לחשבונות נפש משמעותיים שיכולים לקדם אתכם בהמשך למקומות שמאוד חשוב לכם להיות שם. הכוכב סטורן שממשיך להשפיע עליכם גורם לכם לקחת אחריות על תחומי חיים שעד היום ניסיתם להתעלם מהם והעדפתם לחיות בתפיסה הנוחה שהייתה לכם עד היום, אך למעשה כבר אינה חיונית.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הקשיים הרגשיים שלכם ממשיכים להפריע לכם להתנהל בדרך שהייתם רוצים. אתם מרגישים חסומים והחופש האישי שלכם נקטע מדי פעם בגלל היכולת שלכם להיות מושפעים בנקל מאירועים שונים הנצורים עמוק בתוך תת ההכרה שלכם. הרשו לעצמכם להתאוורר מבחינה חברתית כיוון שבמקביל אתם גם מאוד מוערכים ולכן זה המקום בו אתם יכולים לקבל את החיזוקים הנכונים.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם נמצאים בתקופה שהיא תקופה של קצוות. מצד אחד אתם מאוד רוצים בקו שאותו התחלתם ובו אתם מאמינים. מצד שני, החיים באים ומנווטים אתכם למקומות חדשים שלעיתים אתם לא בטוחים שזה באמת מה שאתם רוצים, אך איכשהו החיים דוחפים אתכם לשינויים שעד עכשיו נמנעתם מהם. הרשו לעצמכם להיות גמישים יותר ולזרום עם הנסיבות. הגיע הזמן לשינוי.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ מבחינה כלכלית זוהי תקופה מצוינת ליישום התוכניות שלכם כיוון שכוכבים משמעותיים נמצאים עכשיו בבית הכספים שלכם ובעיקר הכוכב וונוס הוא הכוכב האחראי על הכספים בבית זה. תקבלו את העזרה הדרושה לכל דבר אותו אתם מעוניינים ליצור ולשנות, כך שזוהי תקופה מצוינת לריענון החיים אותם אתם מבקשים לעצמכם ליצור בהמשך. אל תרשו לעימותים שונים במשפחה להזיז אתכם מדעתכם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב וונוס ממשיך להיות במזל שלכם וגורם לכם לרצות לפנק ולהתפנק בתחומי עניין חדשים בחייכם. אתם מעיזים לעשות דברים חדשים אותם לא הייתם עושים לפני זמן וזאת בגלל העובדה שאתם עוברים מהפך אישי כלשהו שגורם לכם להיות בחיבור ישיר יותר עם האני הפנימי שלכם. תקופה מצוינת לחיזוק היחסים בבית המשפחה ובמעגל המשפחתי הקרוב ביותר אליכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ מבחינה כספית החודש הקרוב עומד להיות מאוד משמעותי כיוון שעם הנטייה האימפולסיבית שלכם יש לכם את הרצון לפרוץ את הגבולות שלעיתים אתם מרגישים שמעכבים אתכם מלהצליח בדברים שמאוד חשובים לכם. זהו זמן שחשוב מאוד שתבדקו עם הקרובים לכם את הצרכים שלהם גם מבחינה כלכלית, כדי שכל עשייה שלכם תהייה מגובה גם על ידם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן