הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-10 עד ה-17 באפריל 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-10  עד ה-17 באפריל 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-10 עד ה-17 באפריל 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-10 עד ה-17 באפריל 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
בשבוע הקרוב תימצא השמש בשמיים בצמידות לכוכב אוראנוס שיגרום לכם לרצות חופש יותר מתמיד ואף תהיו מוכנים לשלם עבור כך את המחיר המתבקש עבור שקט נפשי בחייכם.

♥ ל- מזל החודש – טלה

♥ מזל טלה התאמה לבני מזלות אחרים

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ בשבוע הקרוב נמצא הכוכב מרקורי במזל שלכם עובדה שתיתן לכם חדות לשון רבה יותר. התפיסה החושית שלכם תהייה טובה והרעיונות שלכם יהיו מהירים ומקוריים במיוחד. זה הזמן עבורכם להביע את דעתכם בכל נושא שבו אתם מעוניינים שהקרובים אליכם יידעו מה אתם חושבים בדיוק. ייתכן וחלקכם יהיו אסרטיביים יותר מהרגיל ולכן בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר מפזיזות יתר שבאה כתוצאה ממהירות מחשבתית.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ הכוכב סטורן נמצא אצלכם בבית המקושר עם כל התחום המשפחתי והזוגי. זה הזמן שלכם לבדוק את מערכות היחסים שלכם ולהחליט איך ואיפה אתם רוצים שינויים. זה הזמן בדיוק לעשות את חשבון הנפש שלכם ולצאת ממערכות יחסים אישיות ומקצועיות שגובות מכם מחיר יקר, גם אם מאוד קשה לכם לעשות זאת. הקשיבו לקול הפנימי שלכם שינחה אתכם מה ומתי הזמן המתאים לעשייה.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ מבחינה אישית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם כיוון שאתם מתוודעים לאנשים חדשים ולצורות חיים שמזמן רציתם לטפח אותם והנה ניתנה לכם ההזדמנות לעשות כך. גם מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה טובה כיוון שהכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים וקשרים נמצא אצלכם בבית המקושר עם הקריירה וגורם לכך שאתם יכולים לשדרג את הקריירה דרך אנשים שאתם מכירים.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ התקופה הכוכב יופיטר עדיין נמצא במזל שלכם כך שההזדמנות שלכם עדיין בפתח וכל שנותר לכם הוא לקחת את האפשרויות החדשות שהגיעו לחייכם ולמנף אותם אל המקום הנכון. הנושא המומלץ ביותר למינוף בתקופה הזו הוא כל נושא העבודה שבו אתם בולטים במיוחד אם כי עדיין ישנם אנשים שלא תמיד מפרגנים לכם ואתם חשים את קנאתם והקנוניות שמתבצעות מאחורי הקלעים.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ השבוע הוא בדיוק הזמן הנכון לצאת לחופשה קצרה בארץ או בחו”ל ולמעשה בכל מקום שיגרום לכם להרגיש שאתם יוצאים מהשגרה. כבר תקופה ארוכה שאתם מרגישים שאתם רוצים לעשות שינוי משמעותי בחייכם ולא נראה שהייתה לכם יכולת בגלל לחצים אישיים ומשפחתיים שלא אפשרו לכם לפעול. זה הזמן להתרענן בחופשה ועדיף לעשות זאת בחברת האנשים היקרים לכם ביותר.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית השותפויות האישיות וגם העסקיות. עובדה זו מלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופה טובה מאוד שבה אתם יכולים לחזק את מערכות היחסים שלכם עד כדי כך שתרגישו שהנה סוף סוף אתם מתוגמלים על כל ההשקעה שלכם ואתם אפילו פופולאריים מתמיד. מבחינה מקצועית זה הזמן לעשות תיאום ציפיות ואף להצליח בהכנה לכל תוכניותיכם העתידיות עם מלוא שיתוף הפעולה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס עדיין נמצא במזל שלכם וימשיך להיות בנסיגה עד לסוף חודש מאי. זהו זמן שבו אתם מרגישים שהכול בא לכם קשה יותר ואתם צריכים להתאמץ כדי להגיע לתוצאות המבוקשות. מומלץ לכם לקחת פסק זמן ולא לדחוף היכן שאתם לא חייבים. ייתכנו חילוקי דעות ביניכם לבין הקרובים לכם ולכן מומלץ לכם בשלב הזה לא להתעקש ולא להביע את דעתכם במידה ולא נשאלתם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הצורך שלכם לנבור בעמקי תת ההכרה מביא אתכם לעיתים למקומות שקשה לכם לעיכול כיוון שהם חושפים דברים שאולי הייתם רוצים להדחיק אותם ולא להתעמת איתם בשלב הזה של חייכם. היתרון בהבנת האני הפנימי שלכם הוא שאתם מזל שלא ייתן לאירועים משמעותיים בחיים לחלוף על פניכם מבלי לבדוק כיצד ואיך זה משפיע עליכם וכיצד אתם יכולים למנף זאת לעשייה לעתיד – ועל כך תבורכו ולא רק בשבוע הקרוב.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ הכוכב וונוס המביא איתו מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית המקושר עם בית המשפחה הקרובה. עובדה זו גורמת לכך שתהיו יותר מבוקשים אצל אנשים הקרובים אליכם, תזכו באהדה ובהערכה ואף ייתכן כי ירצו להביע את זה עבורכם בדרך ייחודית. זה הזמן להשקיע את המאמצים שלכם בארגון ה”יחד” המשפחתי שלכם ולא להתרגש או להיעלב במידה ואחרים לא יבינו אתכם כפי שהייתם רוצים.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם עדיין בתוך תהליך ארוך וממושך של שינויים מאוד משמעותיים בחייכם. נראה שהכוכבים לא מניחים לכם ואתם חייבים להראות לקרובים לכם כיצד אתם מתנהלים בסגנון חייכם החדש. החיים כופים עליכם שינויים לעיתים תכופות ונראה שלמרות הקושי שלכם עם שינויים , דווקא הפעם אתם זורמים עם הנסיבות ולא מרשים לעצמכם להתעכב ולבכות על העבר או על הפסדים שהיו בחייכם.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית הכספים כך שנראה שזה בדיוק הזמן הנכון לעשות את כל השינויים הפיננסיים אותם אתם מתכננים מזה זמן רב. מומלץ לכם לקבל ייעוץ מקצועי כיוון שנראה שזה אכן הזמן הנכון ליישם תוכניות ישנות שאולי יהיו כאלה שיתנגדו לכך, אך במידה ותתעקשו לממש את תוכניותיכם, הרי שלטווח הרחוק תראו שצדקתם וגם המתנגדים הגדולים יכירו בצדקתכם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם וזוהי שמחה גדולה עבורכם כיוון שזה הזמן להרשות לעצמכם לפנק ולהתפנק. מאחר ואתם מזל של נתינה , הרי שמומלץ לכם לנסות ולפנק את עצמכם בתחומים שמזמן רציתם לקנות ולא הרשיתם . עכשיו בדיוק הזמן המתאים לצאת מהשגרה ולהרגיש בנוח עם כל הוצאה שתרצו לעשות. פינוקים היא לא מילה גסה , הרשו זאת לעצמכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן