כאן עכו

עכו, הוכרזה כעיר המח”ר – מדע, חלל ורובוטיקה בפרויקט שיופעל ע”י עמותת Ytek

0
0

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי; “מטרת פרויקט ’עיר המח”ר’ היא בראש ובראשונה להנגיש את תחומי המדע והטכנולוגיה לבני הנוער, וכמובן לשפר ההישגים והמוטיבציה של התלמידים באמצעות לימודי המדע הטכנולוגי… אין ספק, שבאמצעות לימודים אלה והכרות עם הקדמה הטכנולוגית, יקבלו התלמידים כלים לחשיבה יוצרת וייפגשו באופן מעשי עם עולם הרובוטיקה והטכנולוגיה”.
עכו, הוכרזה כעיר המח
עכו, הוכרזה כעיר המח”ר – מדע, חלל ורובוטיקה בפרויקט שיופעל ע”י עמותת Ytek

עיריית עכו, תחל בימים הקרובים בהפעלת פרויקט ייחודי ללימודי מדע, חלל ורובוטיקה בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. כך הוחלט במליאת מועצת העיר האחרונה שהכריזה על העיר עכו – עיר המח”ר (מדע, חלל ורובוטיקה). הפרויקט יופעל באמצעות ’עמותת Ytek’ לצמצום פערים בחינוך ואשר עוסקת מזה שנים בחינוך מדעי-טכנולוגי.

הסנונית הראשונה כבר החלה עם הקמת ’מרכז מח”ר’ שהחל לפעול בבית הספר אמי”ת קנדי בעיר. העמותה פועלת בשיתוף אקדמי עם הטכניון ועם משרדי ממשלה.

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, אמר, כי; מטרת פרויקט ’עיר המח”ר’ היא בראש ובראשונה להנגיש את תחומי המדע והטכנולוגיה לבני הנוער, וכמובן לשפר את ההישגים והמוטיבציה של התלמידים באמצעות לימודי המדע הטכנולוגי”.

לנקרי, הוסיף, כי; “אין ספק, שבאמצעות לימודים אלה והכרות עם הקדמה הטכנולוגית, יקבלו התלמידים כלים לחשיבה יוצרת וייפגשו באופן מעשי עם עולם הרובוטיקה והטכנולוגיה”.

מודל ההוראה של Ytek, מבוסס על התיאוריה הקונסטרוקטיבית המציעה תפיסת עולם לעדכון שיטות הוראה וליצירת מוטיבציה בקרב הלומדים. לשיטתם, באמצעות הרובוטיקה הלימודית, ניתן לשפר את הוראת המתמטיקה, הטכנולוגיה והמדעים המדויקים.

בעמותת Ytek לצמצום הפערים בחינוך, מאמינים, כי הפרויקט, יוכיח שיפור במוטיבציה של התלמידים ללמוד במגמות מדעיות טכנולוגיות, כך שניתן יהיה להעניק לבני הנוער בעיר עכו, יכולות ואפשרויות לימוד במוסדות אקדמיים מובילים כדוגמת ’הטכניון’, זאת על מנת להגדיל את משאבי כוח האדם העירוניים בעלי הכשרה טכנולוגית מודרנית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן