הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-21 עד ה-28 במארס 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-21 עד ה-28 במארס 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-21 עד ה-28 במארס 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-21 עד ה-28 במארס 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
השבוע בתאריך ה-21 לחודש מתחיל במזל שלכם באופן רשמי, היום הראשון של תחילת האביב ומביא איתכם את האנרגיה החמה, השמשית והנעימה הזו כדי לרכך את הימים הפחות קלים ונוחים שהיו לאחרונה.

♥ ל- מזל החודש – טלה

♥ מזל טלה התאמה לבני מזלות אחרים

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ השבוע עוברת השמש בשמיים למזל טלה שזהו גם המזל שלכם ולכן אתם עומדים לקבל כוחות מחודשים לביצוע תוכניות שכבר מזמן רציתם לבצע. הרצון שלכם לחופש ושחרור גם הוא יתגבר, והדבר הראשוני שתחושו הוא שברצונכם להתנער מהשפעתם הקשה של אנשים שבעבר הייתם מאוד קשובים להם, אך הקשר שלכם איתם משך אתכם אחורה למקומות שלא מקדמים אתכם לאף מקום.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ במהלך השבוע ואף החודש הקרוב תהייה לכם סוג של ירידה אנרגטית קלה וזאת בגלל העובדה שאתם מתחילים לחוות את התחושה המקדימה של תקופת טרום יום ההולדת. גם הכוכבים שנמצאים כרגע בנסיגה לא מקלים עליכם תחושות אלה וייתכן שתעדיפו להסתגר במקצת בדלת אמותיכם ולבלות רק עם אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם שיעזרו לכם להמשיך ולהיות בשלום ובשקט עם עצמכם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות של חייכם כיוון שנראה שסגנון החיים וצורת הבילוי שלכם הולכת ומשתנה ותופסת תאוצה בכיוונים חדשים. אנשים שהיו בחייכם אך אינם נמצאים איתכם בקשר יום יומי, יצאו מחייכם לאט לאט ואתם תבנו לעצמכם סגנון חיים חדש שמתאים לתפיסת העולם הנוכחית שלכם. תקופה ארוכה אתם בשינוי תפיסה ועכשיו מתחילות להגיע התוצאות.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ כל תחום העבודה שלכם גורם לכם לקשיים בנכם לבין עצמכם כיוון שאתם נמצאים בתוך מסה של תקופה והתחלות חדשות שמנסות לגרום לכם להתנהל אחרת עם החיים. במידה ואתם מתנגדים לתובנות החדשות של חייכם, הרי שאתם עלולים לחלות. מומלץ לכם לוותר לעצמכם ולא לדרוש מעצמכם יתר על המידה, כיוון שאתם יכולים שלא לעמוד בציפיות של עצמכם ועובדה זו מחלישה אתכם אנרגטית.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ נראה שלאחרונה בעקבות הארוכים האחרונים בחייכם אתם מתחילים להבין את עובדות החיים בצורה שונה ממה שהיה לכם עד היום ולכן מומלץ לכם להיות פתוחים וגמישים בחשיבתכם כדי שתוכלו לפעול בדרך החדשה שהחיים מכתיבים לכם. במידה ותרשו לעצמכם לתת יותר אמון באנשים, הרי שיהיה זה הדבר הנכון ביותר כדי לפעול בצורה הנכונה מבלי לאבד אנרגיה מיותרת.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ ילידי המחצית הראשונה של המזל ממשיכים להיות תחת השפעת הכוכב נפטון שמביא איתו סוג של ערפול ויצירתיות , הכל בהתאם לסוג המפה שנולדתם איתה. הרעיון הכללי הוא שתפקידו של נפטון הוא לטשטש לכם במקצת את הצורך להיות בשליטה מתמדת ולהפוך אתכם מאנשים מאוד מחושבים לאנשים שיכולים לפעול בצורה יצירתית ורוחנית. נסו לזרום עם האנרגיה כדי להבין איזה שינוי מומלץ לכם לעשות.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס נמצא במזל שלכם ונותן לכם משנה כוח, מרץ ואנרגיה למימוש תוכניות. אתם פעילים יותר מתמיד וניתן למצוא אתכם במקומות רבים מנסים להספיק את הדברים שאתם רוצים לעשות וכמה שיותר מהר. זוהי אנרגיה חדשה שיכולה לתת לכם תנופה חדשה ובמיוחד במקום המקצועי. מומלץ לכם קצת יותר להשקיע ביחסי צבור ולפנות לעצמכם זמן לחידוש ושיפור יחסי האנוש שלכם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב יופיטר נמצא אצלכם במקום המקושר עם חופש מול התחייבות. מאחר ושני אלה לא בהכרח זורמים להם ביחד בנחת, הרי שיש לכם קשיים ביניכם לבין עצמכם כיצד לפעול ועל מה לתת קודם את הדעת. מומלץ לכם בשלב הזה להיות יותר קשובים לתת ההכרה שלכם ולספק לעצמכם את הצרכים הבסיסיים ביותר שלכם ולא את אלה שאתם חושבים שמומלץ לכם לעשות. רק בדרך זו תוכלו להביא לאיזון הפנימי המיוחל.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם צורך לעשות שינויים מהפכניים בכל צורת הבילוי שלכם ובעיקר אתם שואלים את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך בהמשך. אנשים רבים שאינם מתאימים יותר לדרך החשיבה שלכם יצאו מחייכם וייתכן שאף עוד יהיו לכם עימותים איתכם בשל כך גם בהמשך הדרך. בכל מקרה, המשיכו לשמור על דעותיכם המקוריות ועל תתנו לאחרים להשפיע עליכם לשנות את דעתכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ נושאי קריירה עלולים לעלות על שרטון במהלך כל החודשיים הקרובים ואתם עלולים למצוא את עצמכם במלחמות מיותרות. זה הזמן לסגת צעד אחד לאחור ולהבין שאתם לא חייבים להביע את דעתכם בדרך אסרטיבית שכזו שעלולה לפגוע בכם כבומרנג, אלא לעשות לעצמכם מאזן שבו מומלץ לכם להבין שעדיף לכם להיות חכמים ולא צודקים בכל המהלך המקצועי שבו אתם בוחרים להיות.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם כך שזה החודש המוצלח ביותר עבורכם לשפר את מערכות היחסים שלכם. עובדה זו תהיה לכם קלה וזורמת ותרגישו שאנשים באים לקראתכם בכל מה שאתם מבקשים. זה גם הזמן לקנות לעצמכם אביזר כלשהו שמזמן חשקתם בו כיוון שזה בדיוק הזמן המתאים לפנק את עצמכם. אל תחששו הפעם להוציא יותר כספים ממה שהתכוונתם – זה בהחלט הזמן המתאים.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם כך שזה הזמן המתאים בדיוק להביע את דעתכם בכל תחום שתמצאו בו צורך. תהייה לכם הרגישות להביע את דעתכם בזהירות בלא לדרוך על אחרים ובלא לפגוע בהם. זוהי תכונה מצוינת שאתם יכולים לאמץ לעצמכם גם בימים אחרים ולא רק עכשיו בתקופה זו שבו אתם מרגישים שיותר מקשיבים ונשמעים לכם ובעיקר אתם מוקירים את התחושה שדעתכם מוערכת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן