הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-7 עד ה-13 במארס 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-7 עד ה-13 במארס 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-7 עד ה-13 במארס 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-7 עד ה-13 במארס 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת להתחיל התחלות חדשות במידה ותהיו מוכנים להסתכן ולאבד במקצת מן הנוחות שאליה אתם מורגלים.

♥ ל- מזל החודש – דגים

♥ מזל דגים התאמה לבני מזלות אחרים

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים תסכול לגבי עובדות שונות שלדעתכם אין לכם את הרצון או היכולת לשנות. עובדה זו גורמת לכם לעיתים להרגיש סוג של קורבן בתוך עצמכם כיוון שלדעתכם הנה שוב פעם המקרה שבו אתם לא שמים את עצמכם במקום הראשון, אלא מרשים לאחרים לגרור אתכם אל תוך הכעסים שלכם. הקשיבו לתת ההכרה שלכם ופעלו בהתאם להנחיות שלה.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שבה כל מערכות היחסים שלכם עומדות למבחן. כוכב התקשורת נמצא בבית המקושר עם המעמד החברתי שלכם ולכן נראה שהפעם אתם זקוקים לחיזוקים מתמידים כדי לוודא שאכן אתם נוהגים כשורה חברתית, ובעיקר לפי קנה המידה אליו אתם מורגלים ו/או מצפים מעצמכם. נראה שבתקופה שלפני יום ההולדת תחושו יותר חולשה ורגישות וזה אכן הזמן הנכון לנוח.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ נושאי עבודה תופסים אצלכם תאוצה משמעותית כיוון שזה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לעשות חשבון נפש ולבדוק האם אתם מרוצים מדרך ההתנהלות שלכם בנושאים אלה ואם יש לכם אפשרות להתקדם. במקביל, מומלצת לכם נסיעה עסקית בלווית אנשים קרובים שתגרום לכם לשמחה ולבשורות טובות ונראה שתהיו מרוצים מהשתלשלות העניינים ומהיכולת שלכם לשנות ולהשתנות בהתאם.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ אתם נמצאים בתקופה מאוד משמעותית שבה יש לכם רצון עז להוכיח את עצמכם לעולם אך ביחד עם כך אתם מרגישים שאתם נמצאים בטלטלה רגשית שגורמת לכם לחשוב ולנסות להבין עד כמה אתם יכולים לתרום למען האחרים ומהם הדרכים שלכם להוכיח לכולם מהם יכולותיכם המקצועיות. במידה ותצליחו בתוכניותיכם הרי שההצלחה המקצועית מובטחת לכם. זה גם הזמן לשתף את הממונים עליכם במחשבותיכם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ התיישרות הכוכב יופיטר, כוכב השפע, במזל שלכם גורמת לכם להבין שהנה מחכות לכם הזדמנויות חדשות בחייכם ועליכם רק לקטוף אותם. ואכן אתם צודקים כיוון שמהתקופה הקרובה יוצאים שני כוכבים משמעותיים מהנסיגה והם אלה שאכן הפריעו לכם למהלך התקין בהתנהלות היום יומית שלכם וגרמו לכם לצאת מהשגרה ולעיתים אף לאבד מהאנרגיה הטבעית שלכם עד כדי חולשה וחולי.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת, היה במהלך החודש האחרון בבית השותפויות שלכם ולכן סביר להניח שכל מערכות היחסים עמדו אצלכם למבחן. השבוע סוף סוף הכוכב חוזר לאיתנו, כלומר חוזר למהלך ישר ותקין ולכן סביר להניח שאחרי שכל הכעסים השתחררו יש לכם את היכולת להגיע להסכמה ולהתגבר על הקשיים שמנעו מכם להצליח בתכניותיכם עד לאחרונה. זה הזמן לפתוח את מחשבותיכם ולשתף את הקרובים לכם.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן סביר להניח שזוהי תקופה שבה תאלצו לבחון את ההחלטות האישיות והמקצועיות שלכם ולוודא שאכן אתם פועלים נכון ובדרך לא פגעתם באף אחד על ידי כך שהכרחתם אותם לפעול לפי שיקול דעתכם ופחות לפי ההיגיון המתבקש בהתאם לנסיבות. בכל מקרה, השתדלו להיות יותר קשובים לאלה בסביבה שלכם שמנסים לשוחח אתכם.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ הכוכב מארס יתחיל השבוע את נסיגתו במזל שלכם ולכן סביר להניח שאתם עשויים למצוא את עצמכם נמרצים הרבה יותר מהרגיל בגלל הנסיבות החדשות של חייכם. מבחינה כלכלית לא נראה שעדיין תהיו מרוצים מההשגים שלכם ולכן יהיה זה גם הזמן הנכון להשקיע יותר זמן ואנרגיה למימוש תוכניות. זה גם הזמן לפנות לאיש מקצוע שיעזור לכם בהכוונת דרככם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ הכוכב האחראי על התקשורת התיישר בבית המשפחה שלכם. ולכן נראה שייתכנו לכם חילוקי דעות עם האנשים במעגל הראשון של חייכם. מומלץ לכם לבדוק גם את ההתנהלות האישית שלכם מולם כיוון שבכל מקרה למטבע יש שני צדדים ולמרות שייתכן והכוונות שלכם טובות, לא בהכרח יבינו אתכם נכון. שיחות אישיות מלב אל לב יעזרו לכם לפתור את הבעיה, כיוון שנראה שלשני הצדדים אין רצון להיגרר למריבות ארוכות.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם עומדים לעבור כמה שינויים חברתיים בגלל נסיבות ועובדות החיים שגרמו לכם לשנות את הסביבה החברתית שלכם. כקשתים אמיתיים לא תהייה לכם בעייה עם זה וההיפך תרגישו הקלה שהנה הדברים מסתדרים עבורכם כפי שאתם אוהבים. חשוב לכם מאוד העניין והגיוון ולכן, כל שינוי יכול להתקבל אצלכם בברכה ובמיוחד עם המטרה הינה טובה ומשתלמת לטווח הרחוק עבורכם.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ הכוכב יופיטר מתיישר השבוע בבית השותפויות שלכם ולכן נראה שעברתם את השלב שבו לא הייתם בטוחים מה אתם רוצים לעשות והנה כבר כל התשובות והעובדות בפניכם. מומלץ לכם בפרק זמן זה להמשיך ולעבוד על מערכות היחסים שלכם ולוודא שאכן אתם מתואמים מבחינה אישית ומקצועית. היזהרו מלהוציא כספים שהם מעל ליכולות האישיות שלכם. חכו עד לסוף החודש הבא.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ הכוכב מרקורי שמצדו מביא איתו שפע של תובנות מקוריות ומעניינות יוצא מהנסיגה שלו במזל שלכם. עובדה זו אמורה לשמח אתכם ואף לגרום לכם לסיפוק כיוון שמצד אחד נראה שהייתם בתקופה של מתח עצבים גבוה, ומצד שני מתח זה דווקא הוציא מכם הרבה דברים טובים שבפעמים אחרות לא הייתם מודעים להן. המשיכו לחסוך כספים, כיוון שמבחינה כלכלית זה הזמן המתאים לעשות זאת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן