ג'ודו

נבחרת ישראל בג׳ודו זכתה שתי מדליות כסף בתחרות הגרנד פרי היוקרתית בגרמניה

0
0

ירדן ג׳רבי הג’ודוקאי הישראלית, אלופת העולם (2013), סגנית אלופת אירופה (2012) ואלופת ישראל והג’ודוקא שגיא מוקי, הציגו יכולת טובה מאוד, והעניקו למשלחת הישראלית שני מקומות על הפודיום ◄ יו״ר איגוד הג׳ודו משה פונטי; ״הישגים נאים מאוד. הג׳ודו שלנו הולך בדרך נכונה, כשכל ספורטאי וספורטאית שמתאמנים במסגרת הנבחרות משתפרים בצורה עקבית”.
נבחרת ישראל בג׳ודו זכתה שתי מדליות כסף בתחרות הגרנד פרי היוקרתית בגרמניה
נבחרת ישראל בג׳ודו זכתה שתי מדליות כסף בתחרות הגרנד פרי היוקרתית בגרמניה

הג׳ודו הישראלי, ממשיך להביא כבוד והישגים ראויים לציון; נבחרת ישראל בענף הג׳ודו (Judo , 柔道), זכתה (שבת | כ”ב אדר התשע”ד) בשתי מדליות כסף בתחרות הגרנד פרי היוקרתית בג’ודו מטעם הארגון הבינלאומי לג’ודו (The International Judo Federation)בעיר דיסלדורף, גרמניה.

ירדן ג׳רבי הג’ודוקאי הישראלית, אלופת העולם (2013), סגנית אלופת אירופה (2012) ואלופת ישראל. מדורגת (מחודש מאי 2013) במקום הראשון בדירוג העולמי, בעלת מיקום שיא של ספורטאי ישראלי בכל הזמנים, הציגה יכולת טובה ועלתה לגמר לאחר שניצחה בקרב הראשון יריבה מ-מונגוליה, בסיבוב שלאחריו, הכניעה אלופת העולם ג׳רבי, ב’איפון’* ג׳ודאית אוסטרית.

בחצי הגמר הצליחה ירדן, לנצח בtיפון את מרטינה טראז׳דוס הגרמנייה, אולם בגמר הפסידה לג’ודוקאי הרוסייה מרטה לאבאזינה.

הג’ודוקא (Judouka) הצעיר של הנבחרת מוקי שגיא, היווה את ההפתעה של היום, כשזכה במדליית הכסף. מוקי, ניצח בקרב הראשון באיפון ג׳ודאי רומני, אחר כך הכניע גם כן באיפון יריב גרמני, גם בקרב השלישי העיף מוקי באיפון את יריבו, הפעם ג׳ודוקא רוסי.

בחצי הגמר הפציע מוקי כשניצח (שוב באיפון) את רוק דרקסיץ׳ הסלובני, אולם בגמר הפסיד כש-8 שניות לסיום הצליח היפני הירויוקי אקימוטו לנצח באיפון.

טל פליקר זכה במקום השביעי במשקל 66 ק״ג, ו-גילי כהן הישראלית הפסידה בקרב על מדלית הארד במשקל 52 ק״ג וסיימה חמישית.

ירדן ג׳רבי (משמאל), במקום השני בתחרות הגרנד פרי בעיר דיסלדורף, גרמניה

יו״ר איגוד הג׳ודו מר משה פונטי; ״הישגים נאים מאוד. הג׳ודו שלנו הולך בדרך נכונה, כשכל ספורטאי וספורטאית שמתאמנים במסגרת הנבחרות משתפרים בצורה עקבית.

אנחנו רואים את זה שבוע אחר שבוע במשך שנה כבר ומגיע קרדיט גדול לספורטאים וכמובן למאמנים אורן סמדג׳ה ו-שני הרשקו. בעולם, נותנים לנו כבוד רב ומעריכים את ההתקדמות הגדולה והעבודה שנעשית בענף שלנו בישראל״.

* איפון – מוענק עבור הטלת היריב על הגב, או חניקתו עד כניעה, או ביצוע בריח על מרפק היריב עד כניעה, או ריתוק היריב עד 20/15 שניות, וכן כעונש ליריב שביצע עבירה רביעית או עבירת הנסוקומקה.

איפון מהווה ניצחון מוחלט על היריב ולכן מביא לסיומו המידי של הקרב (נחשב גם כ-10 נקודות, 1,000 נקודות על לוח השעונים הרשמי).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן