הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-14 עד ה-21 בפברואר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-14 עד ה-21 בפברואר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-14 עד ה-21 בפברואר 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-14 עד ה-21 בפברואר 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
השבוע נכנס הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול לנסיגה בבית הקריירה שלכם. זה הזמן לבדוק מחדש האם אתם מעוניינים בשינוי מקצועי או מוכנים להישאר באותו התחום.

♥ מזל דגים התאמה לבני מזלות אחרים

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ נראה שתפיסת העולם שלכם הולכת ומשתנה בעקבות האירועים החדשים בחייכם. יש לכם נתינה לזולת בדרך שלעיתים קרובות הייתה באה על חשבונכם האישי ואילו עכשיו החיים מזמנים לכם אירועים שונים על מנת שתוכלו לבחון את חייכם מהצד ולשאול את עצמכם האם אתם במקום ובכיוון הנכון. מומלץ לכם לבחון את הנתונים מזווית ראייה חדשה ומפוכחת יותר על מציאות חייכם.

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ כספים שאתם מצפים שיגיעו לכם בגלל חובות קיימים מאנשים קרובים ו/או רחוקים מתעכבים וזה בהחלט הזמן שבו אתם צריכים לשנס מותניים וחשיבה ולשאול את עצמכם האם עשיתם כל מה שאתם יכולים במסגרת הזו או שאולי אתם צריכים לחשוב בדרך יצירתית כיצד לגרום לאנשים קרובים להחזיר ולשלם לכם חובות בדרך שלא תכריח אתכם לפנות לגורמים משפטיים שיטפלו בעניין.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ השותפויות החדשות בחייכם גורמות לכם להיות חסרי מנוחה כלפי הסביבה הקרובה כיוון שנראה שאלה הן שותפויות שנכפו עליכם ולא באו אליכם מהמקום הנכון שבו אתם רוצים לעשות שינוי שיהיה מועיל עבורכם. שיחות נוקבות ומשמעותיות עם האנשים המתאימים יעזרו לכם לנווט את דרככם החדשה בנושאים אלה כדי ליצור לעצמכם סדרי עדיפויות וגבולות חדשים ובמידת הצורך גם ייתן לכם את הכוח להוציא ולהכניס אנשים חדשים.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ אתם נמצאים בנקודת זמן שבה החיים מראים לכם מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר כדי להמשיך ולבלות איתם ואולם נראה שאתם מבלים זמן רב מדי בעבודה ולא תמיד שמים לב לכך ועיקר הדגש שלכם הוא דווקא לגבי מי שמחכה לכם בבית. זה הזמן לבדוק גם את הדברים שנעשים מאחורי גבכם כיוון שחוסר ערנות מצידכם יגרום לכך שאתם עלולים להתפרש לאחרים כמובנים מאליהם.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ נראה שמערכות היחסים שלכם עם צעירים במשפחה עולים כרגע לשלב שבו אתם חייבים לשנס מותניים כדי לעזור לקרובים לכם בדרכם החדשה. ייתכנו אירועים ושינויים שייכנסו לחייכם שלמרות שיגרמו לכם לנחת הרי שבמקביל יגרמו לכך שתאלצו לעשות שינויים כלכליים בגלל הערכות חדשה שתיכנס לחייכם ותגרום לכם להבין שאתם צריכים יותר כספים על מנת לעמוד בהתחייבויות העתידיות שלכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ אתם עוברים את אחת התקופות הקשות בחייכם. נראה שהחיים גורמים לכם לקחת אחריות על נושאים שעד היום התחמקתם מלקחת בהם חלק. גם ייסורי המצפון על דרככם ועל הטעויות שעשיתם לא מקלים עליכם כיוון שאתם לא מתוודים כלפי האנשים הנכונים ולמעשה ממשיכים לנסות ולהקל על עצמכם בתואנות שונות על מנת להצדיק את מעשיכם. עד שלא תתנקו באופן אמיתי לא תחושו הקלה.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם עוברים תקופה שבה אתם מרגישים שיש לכם מחויבות משמעותית כלפי הסביבה בה אתם חיים ונמצאים ביום יום. גם אנשים במעגל הראשון של חייכם קשורים לכך ונראה שעול רב נופל על צווארכם. מנת התסכול היומית בתקופה הזו לא תעזור לכם לצלוח תקופה זו בשמחה אלא רק תגרום לכם למפח נפש נוסף ולכן , מומלץ לכם לזרום עם הקיים ולא לשקוע בפסימיות יתר על המידה.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ כבר תקופה ארוכה שיש לכם קשיים כלכליים ואתם נאלצים לחשוב בדרכים יצירתיות כיצד לשפר ולשנות את חייכם על מנת להתאימם למציאות ולתקופה שבה אתם נמצאים כרגע. זה הזמן לשנס מותניים ברצינות ולבדוק בכובד ראש היכן התנהלתם לא נכון מבחינה כלכלית, כיוון שככל שתהיו פתוחים לראות את העובדות כך תוכלו גם לשנות את תפיסת עולמכם וחייכם ישתנו בהתאם.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ אתם המזל היחיד שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן יחסי אם ניתן להגדיר אחריות כהנאה מביקור סטורן במזל שלכם. אתם מבינים בתקופה הזו את החיים בדרך שונה לחלוטין ממה שהבנתם עד היום ולכן אתם גם פתוחים לקחת את האחריות הנכונה ולקבל אפשרויות שעד היום הייתם פוסלים אותן על הסף כיוון שהן נוגדות לעיתים את תפיסת עולמכם הנוכחית. זה הזמן שלכם לשנות ולצמוח מתוך השינוי.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ אתם המזל שעוברים את אחת התקופות היותר קשות של חייכם אם כי גם המפרות ביותר בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם תת המודע ולמעשה גורם לכם להצפה של כל אותם דברים שניסיתם להדחיק בחייכם כי העימות איתם לא הייתה נעימה לכם. זה הזמן שלכם לנקות את השאריות מחייכם שעדיין לא נותנות לכם להתפתח כראוי.

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ מבחינה חברתית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות לא הצלחתם לעשות זאת. חברים שאין לכם צורך בהם יותר יצאו מחייכם ואילו אחרים נכונים יותר עבורכם ייכנסו ותוכלו ביחד ליהנות מעולמות חדשים.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ נראה שעד היום חייכם המקצועיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד כמה הישגים בחייכם ואולי אפילו לשנות את הכיוון המקצועי שלכם. זה הזמן לגייס את האנשים הנכונים לכם ולנסות ביחד איתם לברר שווקים חדשים לתוכניות שלכם ולעניין את אלה שאתם חושבים שיכולים להתאים לכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן