הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-23 עד ה-29 בינואר 2014

0
0

בואו לקרוא מה צופנים לכם הכוכבים, במהלך השבוע, הבא עלינו לטובה – ה”הורוסקופ של אתר kan-naim”, באדיבות האסטרולוגית הישראלית הידועה, צילה שיר-אל, מגיש לכם את התחזית האסטרולוגית לבני כל המזלות, כפי שנאמר; “לכל אדם כוכב יש בשמים”.
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-23 עד ה-29 בינואר 2014
תחזית אסטרולוגית של צילה שיר- לבני כל המזלות מה-23 עד ה-29 בינואר 2014

האסטרולוגיה השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת על הצפוי לך על הכול ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מגישה לגולשי אתר kan-naim, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. התחזית האסטרולוגית מתייחסת הפעם לשבוע שבין התאריכים; תחזית אסטרולוגית של צילה שיר-אל לבני כל המזלות מה-23 עד ה-29 בינואר 2014

♥ טיפ לילידי השבוע ♥
הכוכב וונוס ממשיך לבצע את נסיגתו בבית תת ההכרה שלכם. משמעות עובדה זו היא כי מומלץ לכם להתחבר אל תחושות הבטן הפנימיות שלכם בנוגע למערכות יחסים ופחות לשתף אחרים במחשבותיכם.

♥ ל- מזל החודש – גדי

♥ מזל גדי התאמה לבני מזלות אחרים

גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל גדי

★ אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה ומאתגרת כמעט בכל תחומי החיים. מצד אחד נפתחו בפניכם השנה הרבה חלונות הזדמנות, אך מצד שני עובדה זו דורשת מכם מחיר לא מועט ולא תמיד אתם רוצים או יכולים לשלם את מחיר השינויים. עובדה זו נובעת מכך שאתם מזל שפחות אוהב שינויים ומאוד קשה לכם להסתגל לתחומים חדשים שדורשים מכם ספונטניות ויצירתיות. ובכל זאת, הגיע גם זמנכם להתחלות חדשות.

דלי (20 בינואר עד 18 בפברואר)

תחזית כאן נעים לבני מזל דלי

★ אתם ילידי מזל החודש בעלי החשיבה המקורית ביותר מבין כל גלגל המזלות, נחשבים לחכמים ומיוחדים ואין אף אחד שיכול להתגבר עליכם כאשר אתם באים לפתור בעיות סבוכות. תמיד יהיה לכם פתרון כיצד ואיך לפעול. ואולם, כוכב התקשורת נכנס למזל שלכם ויבצע אצלכם את נסיגתו הקרובה ולכן תקופה זו תהווה תקופה חדשה להתחלות, ובתנאי שתדעו למנף את האפשרויות העומדות לפניכם.

דגים (19 בפברואר עד 20 במרץ)

תחזית כאן נעים לבני מזל דגים

★ אנחנו נכנסים לתקופה שהיא לפני יום ההולדת שלכם ולכן חודש זה יהיה יותר רגיש עבורכם מבחינות רבות ובעיקר אתם צריכים לשמור על עצמכם לא להתיש את גופכם. הצורך שלכם ב”יחד” כל כך משמעותי שאתם מוכנים לעבוד קשה מאוד כדי לגרום לאחרים קורת רוח אך עובדה זו באה על חשבון האני הפנימי ועל חשבון הצרכים האישיים שלכם. אתם חייבים ללמוד להטיל על אחרים אחריות ולהוריד ולו במעט מעל עצמכם את הנטל .

טלה (21 במרץ עד 19 באפריל)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל טלה

★ נושאי עבודה וקריירה לוקים אצלכם בחסר במידה מסוימת וזאת בגלל יחסי אנוש שלאחרונה עלו על שרטון ובגלל העובדה התכונה שקיימת אצלכם להגיד כל מה שאתם חושבים בפנים מבלי לקחת לעיתים אחריות על תוצאות מעשיכם. הצורך שלכם בעצמאות בשלב זה בחייכם הוא זה אשר מנחה אתכם כיום והוא זה אשר דוחף אתכם כרגע לשינויים בתחומים החשובים לכם.

שור (20 באפריל עד 20 במאי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל שור

★ בתקופה הקרובה אתם עומדים להיות מופעלים בכל מה שקשור לעבודה. ובעיקר בגלל העובדה שכוכב התקשורת מרקורי עומד לבצע נסיגה בבית הקריירה שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שמומלץ לכם לוודא שאתם מתקשרים על אותו המישור עם הקרובים לכם ביותר ובמיוחד בכל מה שקשור לעבודה ולקידום שלכם בה. במידה ולא תפעלו כמתבקש ייתכן שתהיו יותר נוחים בחודש הקרוב לכעוס ולהתרגז.

תאומים (21 במאי עד 22 ביוני)

תחזית אסטרולוגית אתר נעים למזל תאומים

★ בתקופה הקרובה מומלץ לכם לשמור על כל מוצא פיכם כיוון שכוכב התקשורת שמזוהה עם המזל שלכם עומד להיות בנסיגה ואם זה לא מספיק הרי שגם כוכב העשייה עומד להיות בנסיגה במקום המזוהה עם יצירה, רומנים וילדים. אלה מכם שיש לכם ילדים זה הזמן להשקיע בהם יותר זמן איכות וללמוד להכיל את צרכיהם. אלה מכם שאין לכם ילדים ואתם נמצאים במערכת יחסים מאוד חשוב כי תלמדו להיות קשובים.

סרטן (21 ביוני עד 22 ביולי)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל סרטן

★ שבוע זה עומד להיות מאוד משמעותי עבורכם כיוון שכוכב יופיטר המשפיע עליכם ונמצא במזל שלכם כבר כמה חודשים עומד להתיישר ולצאת מהנסיגה. מאחר וגם וונוס מלכת היחסים הבין אישיים נמצאת בבית הזוגיות שלכם, זה הזמן לבדוק את מערכות היחסים ולנסות לברר האם אתם שלמים עם ההתנהלות הכללית שלכם במערכת. אלה מכם שאינכם במערכת יחסים, עומדים להכיר אנשים משמעותיים שייתכן וישנו את חייכם.

אריה (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

תחזית אסטרולוגית כאן נעים לבני מזל אריה

★ עליכם להיזהר השבוע בכל מוצא פיכם כיוון שנראה שמערכות היחסים שבהם אתם נמצאים עומדים לעלות על שרטון. אין לכם יותר סבלנות להכיל בעיות של אחרים ואתם רוצים להתרכז לחלוטין במה שאתם חשים ובמיוחד בגלל העובדה שאתם מותשים מבחינה רגשית ולאחרונה עברתם טלטלות רבות שהתישו אתכם. יהיה נכון עבורכם לנסות להניח למחשבות ולרגשות השבוע, על מנת להיות ברורים עם עצמכם ביחס להמשך.

בתולה (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל בתולה

★ אתם עומדים להיות נסערים מאוד מבחינה כלכלית בגלל העובדה שבמהלך כל החודשים הקרובים עומד מארס כוכב האנרגיה המביא אתו גם צורך להילחם על הדברים, להיות בנסיגה בבית הכספים שלכם. עובדה זו באה להגיד לכם שכנראה הגיע זמנכם לעשות בדק בית מאוד יסודי בכל מה שקשור לנושא הכלכלי בחייכם ובהחלט לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם כיוון שנראה שיש מקום לשינויים.

מאזניים (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

תחזית כאן נעים לבני מאזניים

★ כל מה שקשור לנושאי מערכות היחסים בחייכם מטריד אתכם מאוד ולמעשה אינכם יודעים כיצד לפעול. הכוכב שלכם וונוס נמצא גם הוא בנסיגה בתקופה זו ומקצין כל מה שקשור למערכות יחסים עד לרמה כזו שאתם לא רוצים לפעול בצורה חפוזה מדי בהחלטות שלכם על מנת לא לעשות טעויות בהמשך. המצב הכלכלי שלכם ממשיך להדאיג אתם ואכן עד לחודש יולי תצטרכו לעשות עוד שינויים בתכניותיכם הכלכליות.

עקרב (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל עקרב

★ בתקופה הקרובה אתם עומדים להיות מופעלים רגשית מתוך תת המודע שלכם וזאת על מנת להביא אתכם לתובנות עמוקות. בדרך כלל אתם אנשים שאתם מאוד מחפשים תשובות לשאלות, אך נראה שהפעם התשובות שאתם מקבלים לא באמת מספקות אתכם ואתם מחפשים תשובות יותר מעמיקות. הצורך הזה להבין לעומק יביא אתכם לחיפוש משמעות במקומות מאוד עמוקים בחייכם והיכולת להגיע לפתרון תחזק אתכם.

קשת (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

תחזית כאן נעים לבני מזל קשת

★ יש בכם צורך פנימי להתחיל מחזוריות חדשה בחיים ולעיתים אתם מרגישים תסכול כיוון שלא תמיד ברורה לכם הדרך. נראה שבמעומעם אתם מודעים לצורך בשינוי אך עדיין לא מרגישים שהנה הגעתם למקום הנכון. אתם נמצאים עכשיו בשלב של גישושים לקראת התחלה חדשה ולכן אסור לכם להתאכזב אם הדברים לא תמיד מצליחים כפי שאתם רוצים. ההצלחה שתגיע בחודשים הקרובים, עדיין לפניכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
_______________

התחזית, הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן