חדרה | פוליטיקה

ראש העיר חדרה, צביקה גנדלמן: חסרונה של חברת מועצת העיר שירלי עודד דורון לא יורגש

0
0

לשכת ראש עיריית חדרה; “חשיפת פרצופה האמיתי של שירלי עודד דורון, היה רגע מאכזב עבור כלל חברי ותומכי סיעתו (“יש עתיד”) של ראש העיר שעשו לילות כימים למען בחירתה למועצה, בעוד היא מוסיפה להקדיש את מירב זמנה לעסקיה הפרטיים. חסרונה לא יורגש”.
ראש העיר חדרה, צביקה גנדלמן: חסרונה של חברת מועצת העיר שירלי עודד דורון לא יורגש
ראש העיר חדרה, צביקה גנדלמן: חסרונה של חברת מועצת העיר שירלי עודד דורון לא יורגש

מלשכת ראש עיריית חדרה, נמסר בתגובה לדברים שהשמיעה חברת מועצת העיר חדרה הגב’ שירלי עודד דורון, נגד ראש העיר מר צביקה גנדלמן, כי היא הודחה משורות סיעת “יש עתיד” בחדרה זאת לאחר ניסיון סחיטה כושל של ראש העיר הנבחר מר צביקה גנדלמן במסגרתו אף דרשה לקבל תפקידים בשכר תמורת תמיכתה בקואליציה. מאז שהודחה היא חברה לאותם אנשים שקודם לכן הגדירה כ”מושחתים”.

לשכת ראש עיריית חדרה, מוסיפה בהודעתה היוצאת דופן, כי “בהתבטאויותיה ובמעשיה, הוכיחה, חברת מועצת העיר הגב’ עודד דורון, כי היא מונעת אך ורק מקידום האינטרסים האישיים שלה ושל העסק הפרטי שבבעלותה – רשת חוגים למשחק הפועלת במתנ”סים בודדים”.

מלשכת ראש עיריית חדרה, נמסר, עוד, כי; “חשיפת פרצופה האמיתי של שירלי עודד דורון היה רגע מאכזב עבור כלל חברי ותומכי סיעתו (“יש עתיד”) של ראש העיר.

אלה עשו לילות כימים למען בחירתה למועצה, בעוד היא מוסיפה להקדיש את מירב זמנה לעסקיה הפרטיים. חסרונה לא יורגש”. נאמר בהודעת לשכת ראש עיריית חדרה.

◄ תגובת חברת מועצת עיריית חדרה, שירלי עודד-דורן: “לצערי, נגלה אלי “פרצופו האמיתי של ראש העירייה”

חברת מועצת עיריית חדרה, הגב’ שירלי עודד-דורן, הגיבה מאוחר יותר על דברי לשכת ראש העיר ותקפה בחריפות את ראש העיר הנבחר, לאחר שהצביעה אי אמון בו ובקואליציה שהקים.

עודד-דורן, אשר נבחרה למועצת העיר ברשימת “יש עתיד” של ראש העיר הנבחר צבי גנדלמן, הבהירה, כי “לאחרונה החליטה לפרוש מהקואליציה ולחבור לאופוזיציה, זאת לאחר שהבינה כי אין ביכולתה לתת אמון בראש העיר הנבחר ובהתנהלותו. עודד-דורן, ציינה, כי מאז שקיבלה החלטה זו עברה מסכת הכפשות ואיומים, אך כי היא נחושה בדעתה להמשיך ולהוות אלטרנטיבה”.

שירלי עודד-דורן, הביעה התרגשות וגאווה מהמעמד אירוע ההשבעה אמש. אך לצד זאת לא יכולה הייתה היא להסתיר את רגשות האכזבה והחרדה איתן היא מתמודדת.

לדבריה; “לפני שבעה חודשים הצטרפתי לקמפיין הבחירות של ראש העירייה הנבחר, מר גנדלמן, מתוך אמונה מלאה בדרך, באדם, בחזון. הצטרפתי מתוך אמונה שאנו בני העיר, שגרו מחוץ לעיר וחזרו אליה, שעשו לביתם ומשפחתם, מחויבים לתרום לעיר ולדאוג לעתיד טוב יותר לילדי חדרה ולתושביה”.

היא ציינה, כי; “על אף הנסיבות ובגללן תפעל “לקדם את כל אותם נושאים שחרטתי על דגלי ושבזכותם זכיתי לאמונכם: פיתוח התרבות בעיר, קידום השוויון בין האיש והאישה, משיכת צעירים וצעירות לעיר המיוחדת שלנו וטיפול ממוקד יותר בנוער בסיכון, אשר לו נדרשת תשומת לב מיוחדת גם בחדרה”.

עודד-דורן, המשיכה והתבטאה בחריפות נגד ראש העיר הנבחר גנדלמן, ואמרה: “הייתי תמימה כשחשבתי שבעזרת המון רצון טוב וכוונות, גם אם מעט ניסיון פוליטי, אפשר להזיז הרים ולשנות את מציאות חיינו”.

חברת מועצת עיריית חדרה, שירלי עודד-דורן

עוד ציינה, כי לצערה, נגלה אליה “פרצופו האמיתי של ראש העירייה. מיד לאחר הבחירות, הבנתי, כי נבחר פה ראש עיר שערכים וצדקת הדרך, שהתנהלות בין אדם לחברו וצדק, הם רק מילים וסיסמאות עבורו”, אמרה והוסיפה, כי; “לאור זאת החליטה לפרוש מהקואליציה. לא יכולתי לעשות שקר בנפשי וקיבלתי החלטה אמיצה אך לא פשוטה – לא אתן אמון בראש העיר ולא אתן אמון בקואליציה שלו”.

שירלי עודד-דורן, חשפה, כי עברה תקופה לא קלה מאז שקיבלה ההחלטה לפרוש מהקואליציה ולעזוב את המפלגה איתה רצה בבחירות. “במהלך השבועות האחרונים ניסו לשכנע אותי להישאר בקואליציה. ניסו לאיים, כי ימחקו אותי פוליטית. הפיצו שמועות קשות וכאובות ופגעו בי ובמשפחתי. שתקתי ולא הגבתי, אך לא עוד”.

עודד- דורן, פנתה לתושבי העיר, ואמרה; “אני רוצה להגיד לתושבי חדרה: ראש העיר התחלף אך מי שמפעיל אותו ומי שעומד מאחוריו הם אותם בעלי אינטרסים, אותם אנשים כוחניים, אותן קבוצות לחץ קטנות שהביאו את חדרה לאיפה שהיא נמצאת היום. אני קובעת בצער – ראש העיר הנבחר וחבורתו הם הבעיה של חדרה – הם לא הפתרון!”.

חברת המועצה ביקשה לפנות לראש העיר הנבחר ולומר לו; “אתה מתחיל היום מסע חשוב, הלוואי ואתבדה ואראה, כי כל מה שחשבתי – היה כלא היה”. אך יחד עם זאת הביעה פסימיות ואמרה לראש העיר: “היום, לאחר שלמדתי להכירך מקרוב מאוד, נותרתי חסרת אמונה בך, בדרכך וביכולתך להצליח להצעיד את העיר שלנו קדימה.

ועל כן אהיה כאן, אופוזיציה לוחמת אך עניינית, חזקה ואמינה שתדאג שהעירייה תנוהל כגוף שמחויב בדין וחשבון ונמצא תחת ביקורת תמידית ולא מתרכז רק באמירות נבובות על גבי פוסטרים ובפייסבוק. באשר לניסיונות להניא אותי מדרכי אומר לך – הפעם לא תצליח. קיבלתי לידיי סמכות שבחובה גם אחריות, ואני אשאר כאן כל עוד יינתן לי המנדט לייצג את תושבי העיר במועצה.

אני כאן כדי לוודא שמעשיך וצעדיך תואמים את מה שהבטחת לציבור בוחריך ואת חזון העיר. אהיה כאן כדי שתושבי העיר יבינו שיש אלטרנטיבה ויש דרך אחרת – ואני מתכוונת להוביל אותה!”. סיכמה שירלי עודד-דורן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן