חדרה | פוליטיקה

ראש העיר לשעבר אביטן, מודאג מהתנהלות של ראש העיר גנדלמן

עסקים קורסים, נסגרים, ומשפחות רבות שהן לא מהמבוססות שביניהן, נקלעות לקשיים כלכליים ועוד גזירות שנגזרות מדי יום ביומו במשך שנתיים על העיר חדרה, כאילו היא עיר תחת מצור של שלטון צבאי ◄ שרה ריינר, שפרשה לגמלאות מ’הקרן לפיתוח חדרה’ מצאה התנהלות בעייתית של ראש העיר גנדלמן והמנכ"ל זיגדון, שגרמה לשתי קרנות, למשוך תרומה של 4 מיליון שקל, להקמת ’מרכז לגיל הרך’...".
0
0
חדרה: ראש העיר לשעבר אביטן, מודאג מהתנהלות של ראש העיר גנדלמן
חדרה: ראש העיר לשעבר אביטן, מודאג מהתנהלות של ראש העיר גנדלמן

ראש עיריית חדרה לשעבר מר חיים אביטן, יצא היום (כ”ו באייר התשע”ו), בביקורת קשה על ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן והגדיר בדף הפייסבוק שלו את תפקודו של מחליפו מר גנדלמן כ”משהו לא טוב במיוחד, עובר על העיר שלנו וזה לא סוד…”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לא נגענו והדברים של מר אביטן, מובאים באותנטיות המלאה; “סופ”ש נהדר … חבריי, ידידיי, תושבי חדרה השכונות…בדרך כלל אני משתדל לא להגיב כאן או להביע את עמדתי לגבי מה שקורה בעיר, אבל הפעם אני חייב להודות שכנראה כן..! משהו לא טוב במיוחד עובר על העיר שלנו וזה לא סוד…

זה כבר קורה זמן רב והשבוע בנוסף לתסכול הסוחרים ברחבי העיר, השוק העירונישהמסחר בו הולך ויורד, העסקים ברחובות הראשיים ב’חדרה’, כמו; רח’ הרצל, רח’רוטשילד, רח’ הגיבורים, רח’ הנשיא ועוד… שהם לאורך שנים היוו את מרכז החיים המקומי שלנו וכעת הם; קורסים, נסגרים, ומשפחות רבות שהן לא מהמבוססות שביניהן נקלעות לקשיים כלכליים ועוד גזירות שנגזרות מדי יום ביומו במשך שנתיים על העיר חדרה, כאילו היא עיר תחת מצור של שלטון צבאי.

השבוע הגיעה גם הודעתו של חבר מועצת העיר אוהד מרחב, כי הוא מתפטר מתפקידו בהנהלת העיר, עקב אכזבה מניהולו של ראש העיר צביקה גנדלמן ואף קרא לו להתפטר מתפקידו.

בנוסף קמה קול צעקתה של הגברת שרה ריינר, שפרשה לגמלאות מ’הקרן לפיתוח חדרה’ ולדבריה היא מצאה התנהלות בעייתית של ראש העיר גנדלמן והמנכ”ל זיגדון, שגרמה לשתי קרנות, למשוך תרומה של 4 מיליון שקל, להקמת ’מרכז לגיל הרך’.

היא אמרה; “הפסדנו לא רק את מרכז לגיל הרך הזה, אלא עוד השקעות בעתיד, הקרנות, האלו וקרנות אחרות לא ירצו לתרום לעיר חדרה בגלל השם שיצא לעירייה. אני עצובה בשביל התושבים..”..

ואני מזכיר לכם מדובר שאנשים משכמם ומעלה… אז תגידו אתם… לאן אנו הולכים???

בשורות טובות, הגיעו לפחות מכיוונה של חברתי חברת מועצת העיר המוכשרת שלנו הגב’ שירלי עודד דורן, שהשבוע זכתה להעלות את ההצגה “תעתוע” אותה היא כתבה וביימה וזאת אל מול עיניהם של כ-500 איש ביניהם מכובדים, אנשי יח”צ, טלוויזיה ומעריצים רבים, חברים וידידים שהגיעו לפרגן ולצפות בבכורה המוצלחת של ההצגה; “תעתוע“.

חברת המועצה עודד דורן, היא בהחלט גאווה חדרתית שמביאה לנו קצת נחת. שבת שלום“, סיכם ראש עיריית חדרה לשעבר מר חיים אביטן, את דבריו בדף הפייסבוק -חיים אביטן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן