קבלה

אייל גולן, יצא מהבעיות בתוך 3 שנים שבסופן תהיה לו נסיקה בקריירה

כפיר פוריאן, מומחה בקבלה מעשית; הוא יעבור 3 שנים קשות שבסופן תהיה נסיקה בקריירה אפילו יותר גבוהה מהמקום בו הוא נמצא היום. זו ירידה לצורך עליה. כך אומר פוריאן, מומחה בקבלה מעשית. הזמר גולן, הוא גאוותן "כוחי ועוצם ידי", הוא אימפולסיבי, מתרגז בקלות, אוהב מאוד סקס, סוליסט ותורם הרבה כספים לנזקקים וכן – הוא יתחתן שוב.
0
0

אייל גולן, יצא מהבעיות בתוך 3 שנים קשות ובסופן תהיה לו נסיקה בקריירה גבוהה יותר
אייל גולן, יצא מהבעיות בתוך 3 שנים קשות ובסופן תהיה לו נסיקה בקריירה גבוהה יותר. מספר הגורל של הזמר אייל גולן, הוא; 12, כך אומר כפיר פוריאן, מומחה ב’קבלה מעשית’. זהו מספר הגורל הגבוה ביותר, מה שמסמל על מזל כמעט אין סופי. מכל הפרשיה הזו הוא יצא כשידו על העליונה והקריירה שלו תנסוק לגבהים.

“גולן, הוא אדם גאוותן ופה נמצא שורש הבעיה “כוחי ועוצם ידי” – כך מספר הקבליסט פוריאן, ומוסיף; “הזמר גולן, הוא אימפולסיבי, מתרגז בקלות, עושה שטויות ומיד אחר-כך מצטער על כך”.

הוא מאוד אוהב סקס, הוא ערמומי וממולח, סוליסט במהותו, משתעמם בקלות, אין לו בעיה להתחיל מחדש, הוא בורח ממחויבות, בא והולך, הוא מפוזר, אולי סובל אפילו מבעיות קשב וריכוז, הוא מאוד אוהב שמעריצים אותו, יש לו בעיה עם זמנים, הוא לא אוהב להסתכל על הפרטים הקטנים, הוא רץ קדימה.

אייל גולן (נולד ב-12 באפריל 1971), הנחשב לאחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל. רוב אלבומיו הגיעו למעמד ’אלבום פלטינה’. הזמר על פי ויקיפדיה, היה הזמר הראשון מהז’אנר המזרחי שזכה בתואר זמר השנה במצעד הפזמונים העברי השנתי של ’רשת ג’’, ושירו; “דמעות” היה לשיר המזרחי הראשון שזכה בתואר “שיר השנה”.

גולן הוא אף הזמר המזרחי היחיד שזכה בתואר המקביל ב’מצעד הפזמונים השנתי’ של ’גלגלצ’. הוא נחשב מהזמרים המצליחים ביותר מבחינה מסחרית שפעלו בישראל.

בין הישגיו הרבים נמנים מכירה של למעלה מ-3 מיליון אלבומים. כמו כן, זכה בתארים רבים, בהם שמונה זכיות בתואר “זמר השנה”, חמש זכיות בתואר “שיר השנה” וזכייה בתואר “זמר העשור” במסגרת “פסקול העשור”, פרויקט משותף של ’גלי צה”ל’ ו’ערוץ 24’.

לגבי הפרשיה הנוכחית, אומר פוריאן, כי על פי בדיקה שערך בספרי הקבלה, נראה ש”חיכו לו בפינה הרבה זמן”. הרבה מאוד אנשים שקרובים לזמר גולן, מקנאים בו והוא צריך להישמר דווקא מקרוביו.

הוא לא ייפול, אלו הקרובים אליו – יפלו לפניו. לא רק שהוא לא ייפול, אלא שלא יקרה לו דבר. אמנם הוא יעבור 3 שנים קשות, ה’תקשורת’ אולי תאהב אותו פחות, הוא יעבור חקירות משטרתיות, אך זה לא יקרום עור וגידים ולא יגיע לכדי כתב אישום.

לגבי עתידו של הזמר גולן, אומר פוריאן, כי למרות שהדבר מפתיע, הזמר יתחתן בשנית, לעולם לא יחסר לו כסף והוא יישאר איש אמיד וילדיו יהיו טובים, מוצלחים ועשירים לא פחות גם בזכות אמם.

ולסיכום; יש לו לזמר אייל גולן, יותר מזל משכל.

כפיר פוריאן, הינו מומחה ב’קבלה מעשית’. איש הייטק לשעבר, גרוש+2. את תורת הקבלה למד ממומחים ל’קבלה’ אותם מצא אחרי כיתות רגליים ארוך ומייסר.

הוא עובד עם מומחי ה’קבלה מעשית’ בשיתוף פעולה. “הם”, הוא יודע לספר; “דווקא לא מוכרים ולא סוחבים אחריהם שובלי מעריצים, הם פשוט עוסקים בכך כל חייהם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן