חדרה | פוליטיקה

חדרה, ראש עיריית חדרה מר צבי גנדלמן שואף לקואליציה מקיר לקיר

0
0

ראש העיר חדרה, גנדלמן; “אני שמח לבשר שנחתמו הסכמים עם סיעות “הבית היהודי”, “חדרה ביתנו” ו”זהות יהודית” ◄ גנדלמן; “אני חותר להקמת קואליציה רחבה ככל האפשר שתייצג את כלל תושבי העיר ואני מזמין את שאר הסיעות להצטרף ולקחת חלק בשינוי, פיתוח וקידום עירנו”.
חדרה, ראש עיריית חדרה מר צבי גנדלמן שואף לקואליציה מקיר לקיר
חדרה, ראש עיריית חדרה מר צבי גנדלמן שואף לקואליציה מקיר לקיר

ראש עיריית חדרה, הנבחר תא”ל (מיל.) צביקה גנדלמן (מפלגת “יש עתיד”) הודיע, היום (יום שני | ח’ כסלו התשע”ד), כי הוא ממשיך להתקדם במעשה המרכבה של הקואליציה בעיריית חדרה וכי הוא חותר להקמת קואליציה רחבה.

גנדלמן, מסר, באמצעות הדובר רז זהבי, כי; “אני שמח לבשר שנחתמו הסכמים עם סיעות “הבית היהודי”, “חדרה ביתנו” ו”זהות יהודית”.

סיעות אלה מצטרפות לסיעות “יחד” (עו”ד טל אליהו, מונה לתפקיד ממלא מקום ראש העיר בתואר) ו”התנועה החברתית הירוקה” (הגב’ חדוה יחזקאלי, מונתה ל’סגנית ראש העיר חדרה’) אשר כבר שובצו בקואליציה. כפי שהבטחתי”.

ראש עיריית חדרה, הנבחר גנדלמן, הוסיף, כי; “אני חותר להקמת קואליציה רחבה ככל האפשר שתייצג את כלל תושבי העיר ואני מזמין את שאר הסיעות להצטרף ולקחת חלק בשינוי, פיתוח וקידום עירנו”.

הערת המערכת; תמוהה בעיננו, מצב בו דובר העירייה, לפי שעה, מר רז זהבי, ממשיך (גם עם ראש העיר חדרה לשעבר מר אביטן), גם כעת עם ראש העיר הנכנס מר גנדלמן להוציא הודעות לעיתונות בנושאים פוליטיים שאין להם כל נגיעה לציבור למעט העלות שבפרסומה על חשבון הציבור – אלא למפלגת השלטון (“יש עתיד”) ותו לא.

לרגע, היה נדמה לנו שהשתחררנו מהמחדלים ותחלואי העבר, אך בכל זאת ננסה ונעניק גם לראש העיר החדש את 100 ימי החסד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן