גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה

אורי אורבך השר לאזרחים ותיקים, יבקר בפרויקט “דיאלוג עם הזמן” במוזיאון הילדים

0
0

מנכ”ל מוזיאון הילדים הישראלי בעיר חולון, מר גיל עומר; “פרויקט ’דיאלוג עם הזמן’, הינו פרויקט חוויתי, ייחודי ומרגש המעורר עניין רב לא רק בארץ, אלא גם בעולם. אני שמח על ביקור השר אורי אורבך, המעיד על השותפות המשמעותית של המשרד לאזרחים ותיקים עם המוזיאון”.
אורי אורבך השר לאזרחים ותיקים, יבקר בפרויקט
אורי אורבך השר לאזרחים ותיקים, יבקר בפרויקט “דיאלוג עם הזמן” במוזיאון הילדים

השר לאזרחים ותיקים, ח”כ אורי אורבך, יבקר בפרויקט “דיאלוג הזמן” במוזיאון הילדים הישראלי בחולון, המעמיק את הקשר בין הדורות ומעורר דיאלוג בין דורי. הביקור ייערך ביום ב’, 16 בספטמבר, שעה 10:00, תערוכת “דיאלוג עם הזמן” הינה פרויקט חדשני שנוצר על ידי ד”ר אנדריאס היינקה ואורנה כהן.

הפרויקט, פורץ דרך ויחיד מסוגו בעולם, לוקח את המבקר למסע בין דורי, מהנה ומרגש, המדגים בדרך מהנה, מצחיקה ומרגשת, כי מה שרואים מכאן לא רואים משם. מסע זה משנה סטיגמות ופותח אפשרות לשיח חדש במשפחה ובחברה.

השותפים לפרויקט הינם; המשרד לאזרחים ותיקים, ’מטב’ – עמותה לשירותי טיפול ורווחה, אשל – ג’וינט ישראל, הקרן לידידות וכן ’קרן נדב’, משמעותיים הפועלים בנושא אוכלוסיית הגיל השלישי מהיבטים שונים.

נבחרת החלומות “דיאלוג עם הזמן” מורכבת מ-50 מדריכים נמרצים, בני 70 ומעלה, כל אחד מהם אישיות מרתקת בפני עצמה, המובילה את קבוצות המבקרים במסע לדיאלוג עם הזמן ובעצם למסע היכרות עם עולמם.

התערוכה מיועדת למשפחות וילדים מעל גיל 12, מבוגרים, קבוצות מאורגנות, ועוד.

מנכ”ל מוזיאון הילדים הישראלי בעיר חולון, מר גיל עומר, מסר, כי; “פרויקט “דיאלוג עם הזמן”, הינו פרויקט חוויתי, ייחודי ומרגש המעורר עניין רב לא רק בארץ, כי אם גם בעולם. אני שמח על ביקור השר אורי אורבך, המעיד על השותפות המשמעותית של המשרד לאזרחים ותיקים עם המוזיאון הישראלי”.

מוזיאון הילדים הישראלי, העיר חולון (כניסה חדשה מרחוב ירושלים פינת רח’ מפרץ שלמה).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן