מינויים במגזר הציבורי

מרכז רפואי הלל יפה, חדרה, מינוי חדש: ד”ר מרינלה בקרמן, מנהל המחלקה לפנימית א’

0
0

עם פרישתו של פרופ’ פלטיאל וינר, מנהל המחלקה לפנימית א’. לתפקיד נכנסה סגניתו ד”ר מרינלה בקרמן ◄ פרופ’ מאיר אורן, מנהל “המרכז הרפואי הלל יפה”; “ד”ר בקרמן היא אחת מהרופאות הטובות והוותיקות שלנו, שהוכיחה את יכולותיה המקצועיות בעבר ובטוחני כי תעשה זאת גם בעתיד, תוך דאגה לרווחת מטופלי המחלקה, כמו גם פיתוח השירותים הניתנים על ידיה בבית החולים”.
מרכז רפואי הלל יפה, חדרה, מינוי חדש: ד
מרכז רפואי הלל יפה, חדרה, מינוי חדש: ד”ר מרינלה בקרמן, מנהל המחלקה לפנימית א’

ד”ר מרינלה בקרמן, מי שהייתה עד לפני חודש סגניתו של פרופ’ פלטיאל וינר, מנהלה הוותיק והאהוד של מחלקה פנימית א’ במרכז הרפואי הלל יפה, נבחרה במכרז להחליפו.

ד”ר בקרמן, החלה עבודתה ב”הלל יפה” שנת 1991 כרופאה מתמחה במחלקה פנימית א’, ומאוחר יותר, לאחר קבלת תעודת המומחיות ברפואה פנימית, ביצעה התמחות נוספת ברפואת ריאות בבית החולים מאיר בכפר סבא.

בשנת 2008, הפכה לסגנית מנהל המחלקה, ובהמשך, בשנת 2010, מונתה למנהלת יחידת ריאות מבוגרים בבית החולים.

עם פרישתו של פרופ’ פלטיאל וינר, שניהל את מחלקה פנימית א’ בביה”ח הלל יפה, כ-23 שנה, מונתה ד”ר בקרמן כמנהלת המחלקה במקומו.

פרופ’ מאיר אורן, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה, אמר השבוע, כי; “ד”ר בקרמן היא אחת מהרופאות הטובות והותיקות שלנו, שהוכיחה את יכולותיה המקצועיות בעבר ובטוחני, כי תעשה זאת גם בעתיד, תוך דאגה לרווחת מטופלי המחלקה, כמו גם פיתוח השירותים הניתנים על ידיה בבית החולים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן