טכנולוגיות תקשורת

בזק בינלאומי תקים ענן מחשוב פרטי לטובת עיריית נתניה

0
0

זכתה במכרז שירותי גישה לאינטרנט, אבטחת מידע ומחשוב ענן של עיריית נתניה; “ענן פרטי, זה עתיד לכלול את כל השרתים הארגוניים של עיריית נתניה, שיופעלו ב’טכנולוגיית VDI’, ויספק מגוון שירותי IT לכל גופי העירייה” ◄ אייל צפריר, סמנכ”ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי; “מומחיותה של בזק בינלאומי בעולם ענן המחשוב והתשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שמעמידה החברה לרשות לקוחותיה, מאפשרים לנו לזכות באמונם של לקוחות גדולים ואסטרטגיים.
בזק בינלאומי תקים ענן מחשוב פרטי לטובת עיריית נתניה
בזק בינלאומי תקים ענן מחשוב פרטי לטובת עיריית נתניה

בזק בינלאומי, מודיעה היום (ראשון, כ”ב בתמוז תשע”ג), על זכייתה במכרז של עיריית נתניה להקמת ענן מחשוב פרטי. במסגרת המכרז נבחרה “בזק בינלאומי” להעביר את כל מערך המחשוב המסורתי של העירייה ל’מודל ענן’.

החברה, תקים עבור עיריית נתניה, מערך מחשוב וירטואלי ב’ענן פרטי’ אשר יתארח בחוות השרתים המאובטחת של בזק בינלאומי. ענן פרטי, זה עתיד לכלול את כל השרתים הארגוניים של עיריית נתניה, אשר יופעלו ב’טכנולוגיית VDI’, ויספק מגוון שירותי IT לכל גופי העירייה.

כמו כן, בזק בינלאומי, תטמיע בעיריית נתניה פתרונות MDM, ואבטחת מידע להגנה על המידע המצוי ברשת, וכן תספק פתרונות הגנה מתקדמים לטלפונים הניידים החכמים שבשימוש עובדי העיריה. במסגרת הפתרון, תהנה עירית נתניה גם משירותי ,Express Support שירותי תמיכה IT מנוהלים של בזק בינלאומי.

יתרונות ’מערך הענן’ שתקים בזק בינלאומי הינם זמינות 24/7 של מערכת המחשוב ושל שירותי הרשת הן במשרד, והן מהטלפונים החכמים של עובדי העירייה, אבטחת המידע, יכולת גיבוי והתאוששות מהירה במקרה של תקלה ופטור מן האחריות לרישוי, לשדרוגים ולתחזוקה של מערך המחשוב המשרדי, שיהיה נתון כולו כעת בידי מומחי ה-IT של בזק בינלאומי.

דניאל אדם, מנהל מערכות המידע בעירית נתניה, אמר, כי; “הבחירה שלנו להעביר את מערך המחשוב ל”ענן” נבעה משיקולי גמישות, זמינות ותקציב, כאשר בחנו את צרכי השירות שמערכת המחשוב תידרש לספק בשנים הקרובות, הגענו למסקנה שמודל יישום בענן, יעלה את זמינות המערכת ושביעות הרצון ממנה של כלל המשתמשים תוך הפחתה של עלויות יישום ותחזוקה”.

אייל צפריר, סמנכ”ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי, אומר, כי; “מומחיותה של בזק בינלאומי בעולם ענן המחשוב והתשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שמעמידה החברה לרשות לקוחותיה, מאפשרים לנו לזכות באמונם של לקוחות גדולים ואסטרטגיים.

לקוחות כיום, יותר מודעים לכך שמעבר לעבודה במודל ענן, חוסך להם כסף רב מחד ומספק להם פתרון כולל ומתקדם ואחריות מלאה לתפקוד מערך המחשוב של עסקיהם מאידך”.

התמחותה של בזק בינלאומי ב”עולם הענן”, מקבלת משנה תוקף על רקע פרויקט הענן הפרטי הגדול ביותר בישראל, אותו מובילה החברה עבור משרד החינוך.

בשיאו של הפרויקט עתיר המשאבים ורחב ההיקף, תספק החברה שירותי תקשורת, ו-IT לכ-4500 בתי ספר בישראל, אשר יעברו לסביבה מתוקשבת מלאה ועכשווית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן