מינויים במגזר הציבורי

מנכ”ל משרד הכלכלה, החדש: עמית לנג

0
0

הממשלה אישרה היום בישיבתה את מינויו של עמית לנג למנכ”ל משרד הכלכלה, לנג יחליף את המנכ”ל היוצא, שרון קדמי ◄ שר הכלכלה, נפתלי בנט; “אני סמוך ובטוח שעמית יוביל את המשרד בבטחה אל היעדים שקבענו, ביטול הריכוזיות במשק, הורדת יוקר המחייה ושילוב אוכלוסיות מיוחדות בעבודה”.
מנכ
מנכ”ל משרד הכלכלה, החדש: עמית לנג

אלוף ישראל בג’ודו לשעבר (עד 60 ק”ג), וכיום הכלכלן מר עמית לנג (43), אושר היום (יום א’, כ”ד בסיון תשע”ג), בישיבתה של הממשלה לתפקיד מנכ”ל משרד הכלכלה. מר לנג, שימש בתפקידו האחרון כסמנכ”ל, ומנהל חטיבת הכלכלה בחברת פרטנר תקשורת (אורנג’). לפני כן, מילא מר לנג, מגוון תפקידים במשרד האוצר, ביניהם; שימש כסגן הממונה על התקציבים וכרכז התחבורה במשרד האוצר. לנג בעל תואר BA בכלכלה וניהול, ושני תארי MA במדיניות כלכלית ציבורית ובמנהל עסקים.

שר הכלכלה, מר נפתלי בנט, אמר היום; “אני סמוך ובטוח שמר לנג, יוביל את המשרד בבטחה אל היעדים שקבענו, בראשם ביטול הריכוזיות במשק, הורדת יוקר המחייה ושילוב אוכלוסיות מיוחדות בעבודה.

התפקיד הוא מאתגר וחשוב מאין כמותו, בייחוד בתקופה זו על רקע האתגרים הכלכליים, ולנג הוא האיש הנכון לתפקיד. אני מאחל הצלחה רבה למר שרון קדמי אשר עשה עבודה חשובה מאוד במשרד, והביא לשינויים משמעותיים אשר שינו ועוד ישנו באופן ניכר את חייו של הצרכן הישראלי”.

שרון קדמי

שר הכלכלה, מר בנט, הוסיף בדבריו, כי הוא מודה למנכ”ל היוצא מר שרון קדמי, על פועלו במהלך ארבע השנים האחרונות, וציין, כי “תרומתו כמנכ”ל המשרד וכמי שעמד בראש ועדת המזון למשק, לכלכלה ולצרכן הישראלי, הנה משמעותית ויקרת ערך”.

במהלך השנים האחרונות עמד מר קדמי, במרכזם של שינויים רבים שעבר משרד הכלכלה (התמ”ת), והוביל רבים מהם; בראשם, שינוי החוק לעידוד השקעות הון, במשותף עם משרד האוצר, ניהול מגעים ממשלתיים לתמיכה בחברת אינטל, יישום תוכנית הקמת מרכזי מו”פ פיננסי אשר הביאה להקמת חברות סיטי גרופ, ו’ברקליס העולמית’ המעסיקות מאות עובדים.

כמו כן, עמד קדמי, בראש ועדת המזון, “ועדת קדמי”, שהוקמה עם פרוץ ’מחאת יוקר המחייה בקיץ 2011’. מסקנות הועדה, הוגשו כתזכיר חוק, אשר כזכור, עבר בקריאה ראשונה, ויושלם בהליך חקיקה בכנסת הנוכחית.

בנוסף, במהלך תפקידו שרון קדמי, פעל להגדלת תקציב משרד התמ”ת, באופן משמעותי, ולהפנייתו למרכז השקעות, המדען הראשי, מינהל אזורי פיתוח, מעונות יום ומסלולי תעסוקה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן