כאן כפר יונה

ראש המועצה המקומית כפר יונה, נלחם מול משרד הבינוי והשיכון סיום עבודות הפיתוח וניצח

0
0

בתום דו שיח שנמשך מספר שנים, הסכים משרד השיכון להעביר את הכסף הנדרש ומועצת כפר יונה, השלימה עבודות התשתית במתחם בשכונה הדרום המזרחית ◄ אפי דרעי, ראש המועצה; “כפי שהבטחתי לתושבים אשר נענו בהבטחות שווא ע”י משרד השיכון לא הנחתי לממונה על המחוז עד שהגענו להבנה על התקציב שאמור להיות מועבר לכיסוי כל עבודות הפיתוח שהובטחו על ידם”.
ראש המועצה המקומית כפר יונה, נלחם מול משרד הבינוי והשיכון סיום עבודות הפיתוח וניצח
ראש המועצה המקומית כפר יונה, נלחם מול משרד הבינוי והשיכון סיום עבודות הפיתוח וניצח

ראש מועצת כפר יונה מר אפי דרעי, ידוע בעיקשותו אך על מאבק שכזה שניהל יחד עם התושבים מול הבירוקרטיה של משרד הבינוי והשיכון, מגיע לו בהחלט שאפו (“כל הכבוד”!).

מאחורי הפסטורליות המרשימה של כפר יונה ישוב בשפלת החוף של ישראל, נמצאות הכיכרות המרשימות במיוחד ברחובות; דן, שוהם, והעמק. כיכר נוספת ברחוב בגין, והצבעוני, וכיכר שלישית ברחוב צבעוני, בגין, מסתתר לו מאבק לא קטן אך בהחלט עיקש של תושבי השכונה הדרום מזרחית, ושל המועצה והועמד בראשה, כנגד משרד הבינוי והשיכון, אשר גבה מכל דייר הוצאות פיתוח לשם ביצוע עבודות אלה – אך דחה הלוך ושוב את הביצוע העבודות בטענות שונות ומשונות.

המועצה המקומית כפר יונה, נזעקה למען התושבים בראשות ראש מועצת כפר יונה מר אפי דרעי, אשר הציע ל’ממונה על מחוז מרכז’ של משרד השיכון להעביר את הכסף לביצוע עבודות אלה, ובמקביל התחייבה המועצה המקומית לבצע עבודות אלה בכוחותיה ומשאביה שלה.

רק בתום דו שיח שנמשך מספר שנים, הסכים משרד השיכון להעביר את הכסף הנדרש ומועצת כפר יונה, השלימה את עבודות התשתית במתחם בשכונה הדרום המזרחית.

ראש מועצת כפר יונה מר אפי דרעי, מספר, כי: “כפי שהבטחתי לתושבים אשר נענו בהבטחות שווא ע”י משרד השיכון לא הנחתי לממונה על המחוז עד שהגענו להבנה על התקציב שאמור להיות מועבר לכיסוי כל עבודות הפיתוח שהובטחו על ידם (של משרד השיכון) ועם חתימת ההסכם, הוצאנו אותו אל הפועל ברמת הביצוע שאנו יודעים לבצע שהיא ברמה גבוהה יותר ממה שמשרד השיכון, הבטיח לתושבים.

אני שמח שיש שביעות רצון רבה מאיכות הביצוע כפי שהובעה ע”י תושבי השכונה. אנו נמשיך לפתח ולהשקיע ביישוב ולשפר את חזות היישוב לרווחת התושבים, כחלק מתכנית פיתוח רב שנתית של המועצה”. סיכם מר דרעי.

מהנדס המועצה, ציין, כי הכיכרות, תוכננו ואושרו על ידי מהנדסי תנועה, ועומדים בכל התקנים המחמירים לתכנון וביצוע של כיכרות, בכל מקרה, הדגישו, כי לא קיימת שום בעיה בטיחותית במקום.

בתוך כך המועצה המקומית כפר יונה, באמצעות החברה הכלכלית, במהלך חופשת פסח, סיימה את קירוי של מגרש הספורט של בית הספר “רימון”, פרויקט שעלה כ-חצי מיליון שקלים, וממשיך את התקנת הקירויים שבוצע במגרשי הספורט בבתי הספר “הדר”, ו”איש שלום”.

כמו כן, סיימו את הקמתם של גנים ציבוריים אותם הקימה החברה המובילה, לגנים ציבוריים “KOMPAN”. הקמת גן ציבורי בשצ”פ רחוב שוהם, מאחורי תיבות הדואר, בעלות של 380 אלף ₪.

הקמת גן ציבורי ברחוב הירדן בעלות של 220 אלף ₪. הקמת גן ציבורי ברחוב הדרים בעלות של 295 אלף ₪. כל הגנים, הוקמו ע”י חברת נ.ע. לבה, אשר זכתה כחוק במכרז המועצה המקומית.

הגן הראשון של ‏’KOMPAN’‏ בארץ, הוקם בכניסה המערבית של כפר יונה, ותוכנן בשיתוף ‏עם האדריכלית אופירה עציון.

כל הגנים, כוללים משטחי גומי, רשתות הצללה מעל למתקנים ומתקני אקסטרים מיוחדים, בסגנון המתקנים שהותקנו בעבר בגן הארבעה, בכניסה המערבית של הכפר.

ובכך הגיע סיום מתוק למאבק תושבים והמועצה המקומית כפר יונה מול משרד הבינוי והשיכון, בו ניתן לראות פיתוח חסר תקדים של בחלקו הדרום מזרחי של הישוב.

בחודש האחרון, הושלמו שלוש כיכרות ציבוריות, בוצע גינון באזור, והוקמו גני שעשועים לרווחת הציבור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן