מדינת ישראל בת 65

בועז שטיין, אמן האיפור הבינלאומי: העיניים ראי הנשמה – במראה מהפנט שכולו גאווה ישראלית

0
0

בועז שטיין, אמן האיפור, עיצב את יופי פניהן של מרבית הכוכבות המובילות בתחום הדוגמנות, הזמר והריאליטי בישראל. לרגל יום הולדתה ה-65 של מדינת ישראל, החליט אמן האיפור שטיין, וכן בן רביבו לאפר את מלכת היופי לשעבר של ישראל ובעלת רשת בתי ספר לאיפור, ולהציג מראה מהפנט שכולו אומר גאווה ישראלית.
בועז שטיין, אמן האיפור הבינלאומי: העיניים ראי הנשמה - במראה מהפנט שכולו גאווה ישראלית
בועז שטיין, אמן האיפור הבינלאומי: העיניים ראי הנשמה – במראה מהפנט שכולו גאווה ישראלית

בועז שטיין, מעמודי התווך וראש חץ מוביל בענף ותעשיית האיפור המקצועי בישראל ומחוצה לה ב-20 השנים האחרונות. הקריירה המקצועית של שטיין, עוברת מביה”ס לאיפור של הטלוויזיה, דרך הפנתיאון של תעשיות הסרטים בארה”ב לרבות איפור כולל לסרטים ואפקטים מיוחדים ועד ייעוץ כיום לאקדמיה של “MUD” לוס אנג’לס – ארה”ב בכל הקשור לפיתוח מוצרים ורעיונות לשימוש במגוון הקיים, וכן למשרד הבטחון הישראלי להכנת ערכות הסוואה ללוחמים.

◄ עיניים פטריוטיות – בועז שטיין

לרגל יום הולדתה ה-65 של מדינת ישראל, בחר אמן האיפור בועז שטיין, להציג מראה מהפנט שכולו אומר גאווה ישראלית, מראה שרוח העצמאות למדינת ישראל וגל הפטריוטיות שבו, מחזקים את כולנו ומעבירים בנו אווירה שכולה כחול ולבן.

לשם כך, בחר המאפר שטיין, בצבעי הדגל כהשראה עם נוכחות משמעותית בהתאמה מושלמת לצבעו כאשר שאר הפנים של הדוגמנית שונית חיון, חפות מצבע על מנת להעצים את הלאומיות. מה שנקרא; ’גאווה לאומית’!.

◄ התמסרות פטריוטית – רוית אסף

בועז שטיין, עיצב את יופי פניהן של מרבית הכוכבות המובילות בתחום הדוגמנות, הזמר והריאליטי בישראל.

רוית אסף דוגמנית ומלכת היופי לשעבר של ישראל | צילום: OM סטודיו

לרגל יום הולדתה ה-65 של מדינת ישראל, החליט בן רביבו, לאפר את רוית אסף הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר של ישראל, בעלת הרשת בתי ספר לאיפור ומקצועות היופי.

במגמת האיפור האמנותי ברשת בתיה”ס של רוית אסף, הזעיק בן רביבו, מורה בכיר, את בעלת הרשת לדגמן במיזם פטריוטי שהפיק, יחד עם שרית משיח תלמידתו.

הנושא; איפור אמנותי בהשראת דגל המדינה. הגברת אסף, התמסרה באופן מוחלט כאשר על פניה התמקם משולש המהווה את הצורה ההנדסית היחידה ממנה מורכב מגן-הדוד סמלו של הדגל.

המשולש נצבע בכחול ולבן (כמובן) עם משיחות מכחול בגוון ירוק. לשאלתנו מדוע ירוק? השיבה אסף: “ירוק הוא צבע המסמל צמיחה והתחדשות וזה בדיוק מה שאנחנו מאחלים למדינתנו הצעירה ביום חגה”.

חג עצמאות שמח אמן האיפור בועז שטיין

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן