יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נפגש עם יתומי צה”ל: כולנו משפחה אחת גדולה

0
0

ראש הממשלה מר נתניהו אל יתומי צה”ל מ’ארגון אלמנות ויתומי צה”ל’; “בלעדי ההורים שלכם לא היה קיום למדינת ישראל. ישנם 23 אלף חללים ממלחמות ישראל, מאז קום המדינה, ב’שואה’ נטבחו כל יום 20 אלף יהודים, ההבדל במספרים הללו הוא בזכות האבות שלכם…”.
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נפגש עם יתומי צה
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נפגש עם יתומי צה”ל: כולנו משפחה אחת גדולה

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, נפגש אמש (יום חמישי א’ אייר תשע”ג) בקריה בעיר תל אביב עם יתומי צה”ל מ’ארגון אלמנות ויתומי צה”ל’, המהווה מסגרת תמיכה ליתומי צה”ל, ומגבש ביניהם.

ראש הממשלה מר נתניהו, אמר לילדים; “אני מאוד נרגש להיות כאן אתכם, כולנו משפחה אחת גדולה. אצל כל אחד ואחת מכם הכאב קיים כל הזמן. הכאב הוא אישי, ושונה אצל כל אחד אך יש בינינו משהו משותף, כאב משותף. בחדר הזה, שאתם יושבים בו, מתקבלות הרבה מההחלטות של המדינה. ההחלטות שמתקבלות שומרות על מדינת ישראל.

האבות שלכם, הם הגיבורים שפעלו, כדי שנחיה פה והמחיר הוא קשה מאוד. אנו חיים עם הכאב כל יום, אני לא שוכח את אחי (“יוני” ז”ל) לשנייה, היום בו נהרג, היה יום קשה מאוד”.

אחיו של ראש הממשלה מר נתניהו היה סא”ל יונתן “יוני” נתניהו (13 במרץ 1946 – 4 ביולי 1976) שירת בצנחנים, מפקד סיירת מטכ”ל ובעל עיטור המופת. הקצין יוני נתניהו, נהרג במהלך ’מבצע אנטבה’ לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. בעקבות מותו הוענק למבצע השם; “מבצע יונתן”.

ראש הממשלה, הוסיף ואמר, כי; “אנחנו משפחות השכול, מבינים את הכאב אחד של השני גם בלי לדבר, אך דעו לכם כי לדבר ולשתף מקל על הכאב, ואני לצערי, הבנתי זאת רק לאחר שנים רבות.

בלעדי ההורים שלכם לא היה קיום למדינת ישראל. ישנם 23 אלף חללים ממלחמות ישראל, מאז קום המדינה, ב’שואה’ נטבחו כל יום 20 אלף יהודים, ההבדל במספרים הללו הוא בזכות האבות שלכם. אני מאחל לכם רק טוב, החיים ממשיכים ואתם חזקים למרות הכאב והצלקות שנשארות. תתמכו באימהות שלכם, האימהות הן מושא להערצה”.

הילדים יתומי צה”ל, הודו לראש הממשלה, ביניהם שירה בגין, נכדתו של השר לשעבר מר בני בגין, שאביה רס”ן יונתן בגין ז”ל, נהרג בסיור ערב, בלבנון, עוד השתתפו עומר גרשטיין בנו של סא”ל ארז גרשטיין ז”ל, אשר נפל בפעילות מבצעית בשנת 1999 בלבנון.

הילדה אמילי נסטרנקו בת 13 מכפר בן נון, השתתפה גם כן, אביה אלכסנדר נסטרנקו ז”ל נפל בפעילות מבצעית סמוך לגוש קטיף בתאריך 06.03.02 בעת סיור של צה”ל סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה.

אמילי, סיפרה אתמול בבוקר את סיפורה ברדיו, וסיפרה, כי יש לה חלום שראש הממשלה מר נתניהו, יגיע לביתה בכפר בן נון אשר באזור המרכז בעמק איילון, השייך למועצה אזורית גזר, ראש הממשלה נתניהו, נענה בשמחה לבקשתה ובזמן הקרוב, יגיע לבקרה בביתה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן