מדינת ישראל בת 65

הכנסת, אירחה היום את מדליקי המשואות בערב העצמאות ה-65 לישראל

0
0

במהלך האירוע העניק יו”ר הכנסת ח”כ יולי-יואל אדלשטיין, למשיאי המשואות מדליה של הכנסת. יושב-ראש הכנסת, יעניק את מדליית הכנסת גם ל-טל הרדה, ו-סוניה אוליצקי, מעצבי הכרזה הרשמית של יום העצמאות מטעם מרכז ההסברה.
הכנסת, אירחה היום את מדליקי המשואות בערב העצמאות ה-65 לישראל
הכנסת, אירחה היום את מדליקי המשואות בערב העצמאות ה-65 לישראל

הכנסת אירחה היום (חמישי, א’ באייר תשע”ג) את ארבעה-עשר האזרחים שידליקו את המשואות בערב העצמאות ה-65 לישראל, בטקס הרשמי המתקיים מדי שנה בשנה בהר הרצל, הטקס הנועל את אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופותח את חגיגות יום העצמאות.

באירוע בכנסת, שהתקיים באולם שאגאל, נשא דברים יושב-ראש הכנסת ח”כ יולי-יואל אדלשטיין.

השתתפו בו גם ראש העיר ירושלים מר ניר ברקת, יושב-ראש הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית מר אברהם דובדבני, מפקד מחוז ירושלים בצה”ל אל”מ לבני חן, מפקד הטקס בהר הרצל אל”מ דוד רוקני, קצין שלישות פיקודי בפיקוד העורף במיל’ אל”מ בנצי אשר ואישים נוספים.

מדליית הכנסת

השנה, ישיאו את המשואות; מוקי צור, דוד בלומברג, פרופ’ תמר רוס, מאיר בוזגלו, דב צור, איריס הלפרין פלג, בלהה בן-אליהו, אליען אלקרנאוי, דפנה שמשון מוסניקוב, רינו צרור, רן חדוותי, אגטה פלצ’יק, אליענה אלבז, ואל”מ במיל’ דני שפירא.

רשימת משיאי המשואות שנבחרו לשנת העצמאות ה-65 של מדינת ישראל, נותנת ביטוי לנושא שבמרכז אירועי החג השנה; הנחלת המורשת הלאומית ושימור נכסי התרבות הלאומיים למען הדורות הבאים.

במהלך האירוע, העניק יושב-ראש הכנסת ח”כ יולי-יואל אדלשטיין, למשיאי המשואות את ’מדליה של הכנסת’. יושב-ראש הכנסת, העניק את מדליית הכנסת גם לטל הרדה ו-סוניה אוליצקי, מעצבי הכרזה הרשמית של יום העצמאות מטעם מרכז ההסברה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן