טכנולוגיות תקשורת

סמסונג אלקטרוניקס, הכריזה על הדור הרביעי של ה-Galaxy S, ה-Galaxy S 4

0
0

ה-Galaxy S 4, מתעד ומשתף את אותם רגעים מיוחדים, עם תצוגת ה- Full HD Super AMOLED הראשונה מסוגה בעולם להצגת תמונות בצורה הטובה ביותר. במסך ה-5 אינץ’ – 441 ppi לאיכות צפייה מדהימה ◄ כמו כן, ל-Galaxy S 4 מסך זכוכית Gorilla® Glass 3* מה שהופך אותו לשותף נסיעות עמיד בכל הרפתקאות החיים.
סמסונג אלקטרוניקס, הכריזה על הדור הרביעי של ה-Galaxy S, ה-Galaxy S 4
סמסונג אלקטרוניקס, הכריזה על הדור הרביעי של ה-Galaxy S, ה-Galaxy S 4

סמסונג אלקטרוניקס, הכריזה הלילה (חמישי, בעיר ניו יורק, ארה”ב) על הדור הרביעי של ה-Galaxy S, ה-Galaxy S 4, אשר נועד לקרב את המשתמש לכל מה שבאמת חשוב בחיים ולחבר יחד את עולמו. אנשי חברת סמסונג אלקטרוניקס בע”מ, אומרים בגאווה, כי ה-Samsung Galaxy S 4, פותח מתוך הבנה של הדברים החשובים לנו ביותר בחיים, על מנת להגדיר מחדש את הדרך בה אנו חיים את חיינו ולמקסם את תחושת ההגשמה. הטלפון החכם, האלגנטי והחדשני הופך כל רגע בחיים למשמעותי ביותר; מבין את ערכן של מערכות יחסים, מאפשר חיבור אמיתי עם חברים ומשפחה, מאמין בחשיבותן של חוויות, הופך את החיים לקלים יותר, מעצים את חיינו ודואג לרווחתנו.

יופיו האמיתי של המכשיר, הינו העיצוב המיוחד הכולל מסך גדול יותר, סוללה ומסגרת דקה, כל זאת במבנה קל (130 גרם) ודק יותר (7.9 מ”מ) מאי פעם. ה- Galaxy S 4, הינו דק יותר אך גם חזק יותר, במבנה גוף יוצר מן הכלל. זמין בשני צבעים, שחור (Black Mist), ולבן (White Frost) בעת ההשקה ובמגוון צבעים נוספים בהמשך השנה.

“עם ה- Galaxy S 4 סמסונג, תשנה את הדרך בה אנו חיים” אומר JK Shin, נשיא, וראש מחלקת IT & Mobile Communications בסמסונג. “כל התכונות החדשניות של ה- Galaxy S 4, פותחו על בסיס התובנות והצרכים שעלו מהצרכנים שלנו בכל רחבי העולם. כהמשך לסדרת ה- Galaxy S, המצליחה, גם הטלפון הנייד הזה הוא הוכחה מצוינת לחדשנות בהשראתם של אנשים.

אנו בסמסונג, לעולם לא נפסיק לרדוף אחר חדשנות יזומה על ידי אנשים, כך שנוכל לעורר בהם השארה בחזרה”.

▼ רגעים מלאי משמעות – מעניקים הנאה גדולה יותר

חיים עשירים הם חיים מלאים ברגעים משמעותיים. ה- Galaxy S 4 מתעד ומשתף את אותם רגעים מיוחדים, עם תצוגת ה- Full HD Super AMOLED הראשונה מסוגה בעולם להצגת תמונות בצורה הטובה ביותר. במסך ה-5 אינץ’ – 441 ppi לאיכות צפייה מדהימה. כמו כן, ל-Galaxy S 4 מסך זכוכית Gorilla® Glass 3*, מה שהופך אותו לשותף נסיעות עמיד בכל הרפתקאות החיים.

מצויד במצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל, מתגאה ה- Galaxy S 4 בפונקציית ה- ‘Dual Camera’ המאפשרת למצלמה הקדמית ולמצלמה האחורית לצלם בו זמנית תמונות וסרטוני וידיאו. בזמן צילום הרגעים החשובים יכול המשתמש לבחור מתוך מגוון של אפקטים ומסגרות המאפשרים למזג שתי תמונות באופן טבעי ואף להתאים את גודל התמונה הקטנה בתוך התמונה הגדולה. ניתן לבחור בין 8 אופציות לשילוב שתי התמונות שצולמו במצלמה הקדמית והאחורית. התוצאה הסופית היא תמונה יוצאת דופן המשלבת את נושא הצילום והרקע בצורה שונה לחלוטין. פונקציית ה-‘Dual Video’ מאפשרת לקבל ולבצע שיחות וידיאו קבוצתיות עם חברים ומשפחה.

פונקציונאליות המצלמה משתרעת מעבר לצילום הכפול שכן המכשיר מצויד ב-12 מצבי צילום יוצאי דופן רבים, כגון; מצב ‘Drama Shot’ אשר מאפשר לצפות בכל הפעילות בצילום מתמשך אחד ומצב ‘Sound & Shot’ הייחודי המאחסן סאונד, וקול יחד בזמן צילום התמונה, כך שהרגעים המיוחדים מתועדים בצורה הכי אמיתית שאפשר לדמיין, בדיוק כפי שהם התרחשו.

אותם רגעים מיוחדים יכולים להישמר באופן אוטומטי באלבום תמונות באמצעות פונקציית ה- ‘Story Album’. תמונות שצולמו ב- Galaxy S 4, נאספות וממוינות באופן אוטומטי על פי ציר הזמן האישי, מיקום גיאוגרפי או אירוע מסוים על מנת ליצור אלבום תמונות. ניתן להזמין ולמסור את אלבומי התמונות הייחודיים האלו באמצעות שותפות חדשה עם Blurb*, כך שניתן לשמור בבטחה את אותם רגעים יקרים, לצפות בהם ולשתף אותם שוב ושוב.

▼ חיבורים אמיתיים – מקרבים אנשים יחדיו

ה- Galaxy S 4 Samsung, מאפשר חיבור אמיתי עם האנשים בחיינו. הוא יותר ממכשיר אישי ממנו יכול ליהנות רק משתמש אחד, הוא מוסיף יותר למערכות היחסים שלנו ומאפשר לנו לשתף ולחוות בקלות את הנאות החיים, יחד עם משפחה וחברים, מכל מקום.

באמצעות פונקציית ה- ‘Group Play’, ניתן ליהנות ממוסיקה, תמונות ומשחקים יחד עם הסובבים, זאת ללא צורך ב-Wi-Fi או אות סלולארי. תכונה חדשנית זו מאפשרת למשתמשים להתחבר ישירות עם אחרים על מנת לשתף, לשחק וליצור במשותף תוכן ובידור באופן מיידי.

תכונת ה- ‘Share Music’ מאפשרת למשתמשים לנגן את אותו השיר על גבי מספר טלפונים על מנת ליצור את אווירת החגיגה הטובה ביותר.

ה-Galaxy S 4, מקרב אף יותר את כל האנשים באמצעות הסרת מחסומי שפה. הוא הופך נסיעות בינלאומיות למהנות יותר באמצעות פונקציית ה- ‘S Translator’ אשר מספקת תרגום מיידי ומשתמשת בתרגום טקסט או תרגום קולי על גבי יישומים כגון אי מייל, הודעות טקסט או ChatON. התרגום המיידי, קיים בתצורה של דיבור בעל פה לטקסט כתוב או להיפך, תוך שהוא מבטיח כי ניתן לסמוך על המידע הנכון והמדויק בזמן שהייה בחו”ל. (בזמן ההשקה הראשוני, השירות ייתמך ב-10 שפות).

מכשיר ה-Galaxy S 4, תומך ב-HSPA + 42 Mbps, וב-4G LTE. גרסת G LTE4, תושק במדינות בהם קיימת רשת LTE , כך שניתן לסמוך על קישוריות מושלמת בכל מקום בעולם. בנוסף, גרסת TDD/FDD LTE Dual Mode, תושק בהמשך השנה, במדינות בהם קיימת רשת תומכת.

▼ חווית התנסות יוצרת נוחות מרבית

בעולם של היום, כולנו מחפשים דרכים חכמות יותר להפוך את החיים ליעילים יותר ופחות מלחיצים. ה- Galaxy S 4, מבטיח, כי יהיה ניתן לבצע משימות ללא מאמץ עם תכונות חדשניות המזהות את הפנים, התנועות והקול של המשתמש על מנת לאפשר לו שליטה במסך ללא כל צורך בהפעלה של מגע אצבע.

פונקציית ה- ‘Samsung Smart Pause’ מאפשרת לשלוט במסך על פי המיקום אליו מסתכלים. בזמן צפייה בווידאו, הסרט יעצור כאשר המשתמש יסתכל הצידה וימשיך להקרין כשיסתכל עליו שוב.
פונקציית ה- ’Samsung Smart Scroll’, של סמסונג מאפשרת לגלול את הדפדפן והאי מייל למטה ולמעלה מבלי לגעת במסך. הפונקציה מזהה את עיניו של המשתמש ואת תנועת היד וגוללת את הדפים למטה או למעלה בהתאם.

פונקציית ה- ‘Air View’, מאפשרת למשתמש לרחף עם האצבעות על מנת לצפות בתצוגה מקדימה של תוכן האי מייל, ה- S Planner, גלריית התמונות או סרטוניי הווידאו מבלי לפתוח אותם. כמו כן ניתן לצפות בתצוגה מוגדלת של דפדפן האינטרנט או במספר טלפון השמור בחיוג מהיר בלוח המקשים.

באמצעות פונקציית ה- ‘Air Gesture’, ניתן לשנות את רצועת המוסיקה, לגלול למעלה ולמטה את דפדפן האינטרנט או לקבל שיחה. כל זאת בהינף של היד.

באמצעות פונקציית ה-‘S VoiceTM Drive’, ניתן להפעיל פקודות על ידי שליטה קולית לייעול מצב הנהיגה. כאשר הטלפון מחובר ל- Bluetooth של המכונית, הוא נכנס באופן אוטומטי למצב נהיגה ומספק את אופציית ה- text to speech, כך שניתן לבדוק את ההודעות בקלות ובבטחה ללא צורך להסתכל על המסך.

פונקציית ’Optical Reader’ הופכת את החיים לפשוטים יותר על ידי זיהוי אוטומטי של טקסט, כרטיס ביקור או פרטי קוד QR ועל ידי סיפוק פונקציות שימושיות, כגון; תרגום, שיחה, הודעות טקסט וחיפוש.

גם בבית, באמצעות שימוש ב-‘Samsung WatchON’, ה- Galaxy S 4, יכול להפוך לשלט IR ולשלוט במערכת הבידור הביתית כולל הטלוויזיה, הממיר, נגן ה- DVD, ואפילו במזגן. כמו כן, ניתן ליהנות מתוכן מגוון, כגון; טלוויזיה בשידור חי, טלוויזיה בכבלים ו-VOD בהתבסס על המידע העשיר המסופק על ידי ה- EPG (מדריך תוכניות אלקטרוני).

▼ מעצימים את החיים – דואגים לבריאות ולאיכות החיים

ה-Galaxy S 4, מעצים את חיי המשתמש, תוך שהוא משאיר אותו מעודכן ב מידע על בריאות ורווחה באמצעות תוכנת ה-‘S Health’ החדשה. שילוב של חיישנים מובנים בתוך המכשיר מנטרים באופן שיטתי ואוטומטי את מצב בריאותו של המשתמש והסביבה על מנת לשפר את איכות החיים. כמו כן, המשתמש יכול לבדוק בקלות את מצבו הבריאותי באמצעות יומן אוכל, יומן פעילות גופנית ופיקוח שינה על מנת להישאר בריא ובכושר (פונקציות מסוימות מופעלות באמצעות אביזרים חיצונים ספציפיים).

על מנת להמשיך ולשמור על רווחת המשתמש, מספקת פונקציית ה-‘Samsung Adapt Display’ חוויית צפייה אופטימאלית מותאמת לכל סוג של יישום, ופונקציית ה-‘Samsung Adapt Sound’ מציעה סוג ורמה אופטימאלית של סאונד מותאם לכל משתמש, על מנת להפיק את המרב מהחיים.

ה-Galaxy S 4, יהיה זמין החל מהרבעון השני בכל רחבי העולם, כולל בארה”ב, בשיתוף פעולה עם AT&T, Sprint, T-Mobile, Verizon, US Cellular, ו-Cricket. באירופה, ה-Samsung Galaxy S 4, יפעל בשיתוף פעולה עם מפעילים סלולאריים גלובליים, כגון; Deutsche Telecom, H3G, EE, Orange, Telenor, Telia Sonera, Telefonica, ו-Vodafone.

◄ אודות סמסונג אלקטרוניקס בע”מ

חברת סמסונג אלקטרוניקס בע”מ היא מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה ומעניקה הזדמנויות חדשות בפני אנשים בכל מקום.
באמצעות תגליות וחדשנות אנו יוצרים מחדש את עולם הטלוויזיות, הטלפונים חכמים, המחשבים הניידים, המדפסות, המצלמות, מכשירי חשמל הביתיים, מערכות LTE, מכשירים רפואיים, מוליכים למחצה ופתרונות LED.

בסמסונג, מועסקים 236,000 עובדים על פני 79 מדינות עם מכירות שנתיות העולות על 201 מיליארד דולר.

☚ לתכני מולטימדיה ומידע מפורט יותר ניתן לבקר ב-Samsungmobilepress.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן